Kiracıya ihtarname lütfen yardımcı olur musunuz?

Merhaba benim sahibi olduğum ev emlak ofisi olarak işletiliyor yani normal bir ev ama emlakçı işletiyor ve ben kirada oturuyorum oradan gelen kirayla ödüyorum ama artık iki kere ev gezdim kiracı olarak kalmak istemiyorum kendi evime çıkıp tadilat yapmak istiyorum ve bayağı bir tadilat işi var kiracıma sözleşmenin bitmesine beş ay vardı çıkması gerektiğini söyledim ister kontrat bittikten sonra ister öncesinde ama bana zorluk çıkartacağını çıkmayacağını söyledi bunun için ihtarname çekmek istiyorum ama nereye başvurmalıyım ya da haklı bir sebep midir çıkabilir mi birazcık gözünü korkutmak istiyorum bana zorluk çıkartırım diye tehtid ettiği için neticede benim ihtiyacım var
Kiracıya ihtarname lütfen yardımcı olur musunuz?
Cevapla