Neden değer verdiklerim bana değer vermiyor? Nerde yanlış yapıyorum?

Neden değer verdiklerim bana değer vermiyor? Nerde yanlış yapıyorum?
Değer verdiğim insanların sürekli beni ezip geçmesinden sıkıldım artık (
İnsan hep mi yanlış insanlara değer verir ya? Hem o kadar samimi olup hem nasıl 2dakikada silip gidebiliyorlar? Mal gibi kalıyom ortada ://
Neden değer verdiklerim bana değer vermiyor? Nerde yanlış yapıyorum?
Cevapla