İmkan olsa Almanya'da mı yaşamak isterdiniz Türkiye'de mi?

İki ülkeninde çok güzel olduğunu değişik açılardan farklılıkları olabildiğini düşünüyorum.
İmkan olsa Almanyada mı yaşamak isterdiniz Türkiyede mi?
Demokrasinin ve hoşgörünün keyfini çıkarmak için Türkiye diyorum
Soğuk uzun kış mevsimine rağmen Almanya diyorum
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
İmkan olsa Almanya'da mı yaşamak isterdiniz Türkiye'de mi?
Cevapla