+1 yılAydın'da yaşamak isterim, hatta gideyim oraya , kimse bulamasın beni, kaybolup gideyim izimi bırakmadan, arkama bile bakmadan, İstediğim hayatı herkesten uzak yeni bir şehirde dilediğimce yaşayım.
Aydın şirin, küçük, tatlı bir şehir ve herkesten uzakta olmak iyi gelir bana, zira mesafeler olmasa da çevremdekilerle aramda hepsi uzak bana, madem öyle ne lüzumu var ki onların yakınında olmanın , o vakit kaçıp kurtulayım hepsinden , onlar da benden kurtulsun, sıfırdan yeni bir hayat kurayım başka bir şehirde izimi kaybettirip 💭🎈20 Yorumla
En İyi Cevaplar
- Tatil & Seyahat konusunda 611 cevap paylaştı.
+1 yıl
Ama az kaldı; bir 10 yıl içinde düşüncem
04 Yorumla- +1 yıl
Aynen, güzeldi burası. Huzur abidesidir buralar
- +1 yıl
10-15 arası buralar şuanda; lüks döşeli ise daha da yukarılarda
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
58Cevap
- Tatil & Seyahat konusunda 22,8b cevap paylaştı.
u +1 yılBen türkiye bile yaşamak istemem. ama zorundaysam da Antalyada yaşamak isterdim çünkü güzel bir tatil şehri ayrıca havası da güzel gezilecek yer çok
10 Yorumla Egeyi akdenizi karadenizi doğu bölgelerimizi Her Yerini gezdim bunun yani sıra yurt dışında sayılı ülkelere gittim geldim vatanımın türkiyemin tek bi karış toprağını avrupanın bütününe değişmem varol TÜRKIYEM
03 Yorumla- +1 yıl
@wantutiri sen kot beyinli olduğun için anlaşmasısın sana diyorum ki türkiye topraklarında nerde yaşarsan yasa değer tükiye topraklarında olmaya benim için her toprağı aynı anla sonra yorum yap
Bursa Balıkesir Çanakkale Sakarya aydın Alanya buraların sakin ve bahçeli denize yakın olan her yerinde yaşamak istiyorum
023 Yorumla- +1 yıl
Aydın benim memleket jsjs
imkan var aslında yazlığımız Çanakkale Geyikli de:) ben de egeyi tercih ederim ama bir düzen var işte
00 YorumlaNeden sana torpil geçiliyor her soru süper 😊 evet kesinlikle Ege
05 Yorumla- Tatil & Seyahat konusunda 302 cevap paylaştı.
+1 yılHayalim Muğla tarafına yerleşmek. Bunun için bir şeyler yapıyorum.
00 Yorumla - Tatil & Seyahat konusunda 659 cevap paylaştı.
+1 yılİzmirliyim ama bir gün Muğlaya yerlesecegim. İnanılmaz güzel bir yer hastaysiz,😄😄
00 Yorumla Sanırım ege den başka bir yeri seçmem buradan çok memnunum.
00 Yorumla
+1 yılMuğla fakat gerçek istediğim seçenek Beverly Hills veya Miami olurdu
00 Yorumlaİstanbuldan başka yerde yaşamak istemezdim. Nasıl da burnumda tütüyor.
00 Yorumla
+1 yılEgede yaşamak zor bir şey olmasa gerek. Neden yerleşmiyorsn
00 Yorumlaİzmir, antalya, alanya, anamur, mersin en yaşanılır yerler bana göre
00 Yorumlaİmkanım olsa İtalya'da yaşarım neden Türkiye ile sinirlayayim kendimi
10 Yorumla
+1 yılTürkiye'de yaşamak istemiyorum. Kanada'nın Toronto şehrinde yaşamak istiyorum
10 Yorumla
+1 yılBende Ege derdim. İleride orada yaşama planım da var
00 Yorumla
+1 yılBana Karadeniz, iç Anadolu gider yaşamak için
00 Yorumla
+1 yılTekirdağ hem İstanbula yakin hem de İstanbul kadar kalabalık degil
00 Yorumla
+1 yılKaradeniz isterdim hem deniz kenarı hem de toplumsal değerlere önem veren muhafazakar kesim çok var. Ben egede muhafazakar biri olarak kendim gibisini bulmakta zorlaniyorum egenin insani çok edepsiz ahlaksız
028 Yorumla- +1 yıl
Evet sadece giyinmek değil başka şeylerde var
- +1 yıl
Daha çok ege akdeniz ve marmarada yoğun. İç anadolu doğu ve karadeniz de yaygın değil doğuyu sevmem iç anadolu da iklim olarak hoşuma gitmiyor karadeniz tam benlik ama işte egedeyiz maalesef
- +1 yıl
Belli oluyor giyim tarzları ile ne yaptıkları zaten
- +1 yıl
Evet apla anlıyorum sağol senin ne yaptığını anladığım gibi
- +1 yıl
Dinsiz misin? Seni ilgilendirmez benim dindar oluşum
- +1 yıl
Senin gibi gösterip elletmem diyen cehennemlik kadınlardan allah korusun erkekleri
- +1 yıl
Soru sormuştun gösterip elletmem taktiği işe yarar mı diye
- +1 yıl
Ne yarası yahu banane senin elletmenden göstermenden namuslu bir kadın olsan öyle soru sormazsın
- +1 yıl
Ne alaka siteye soru sormak için geldim. Tesetturlu olup namussuz olan da var peki senin gibi giyinen kızların kaç tanesi namuslu?
- +1 yıl
Kadın olan sensin sen daha iyi bilirsin hangi kızların zina yaptığını. Bize zaten söylemiyorlar yaptıklarını
- +1 yıl
Tahmin yapıyorum kız açık giyiyorsa rahat bir kızdır dindar değildir yanılıyor muyum?
- +1 yıl
Niye sen bu kıyafetin ile mesela namaz kılan kuran okuyan biri misin? Haya diye bir duygu var sende o duygu yok olmuş ki utanmadan böyle giyiyorsun
Gizli Üye(36-45)+1 yılAmerika 🇺🇸 yok mu şıklarda 🫠🇺🇸💕
Sevdiğimin yanında Ohio’da yaşamak istiyorum ben onu çok özlüyorum …20 Yorumla
+1 yılTürkiye'de her istediğim şehirde ve ilçede bir sen fazla evim olsun istediğimde yaşamak isterdim
00 Yorumlaİstanbul, Ankara , İzmir, Samsun, Bursa bide karadenizliler olan yer neresi işte orası hamsi olan yer merak ediyirum hamsi tadını açıkcası Türkiye'ni merak ediyorum nasıl bir ülke olduğunu
00 Yorumla
+1 yılBence İstanbul çünkü hem tarihi ile hemde orada bulunan sanatlarıyla mükemmel bir yer ama ben türkiyede yaşamımı sürdürmek istemiyorum bu gidişle ülkenin ekonomisi batacak
00 Yorumla
+1 yılben yasamak ıstedıgım yerdeyım ımkanı kendın yaratırsın neresı oldugu onemlı degıl
026 Yorumla- +1 yıl
bulundugun yerde nasıl yaratıyorsun
- +1 yıl
sen bana canım mı didin :) Babana soyle benıde evlatlık alır mı bızım oyle babamız yok o yuzden bız tası sıkıp suyunu cıkarmak zorunda kaldık
- +1 yıl
boş ver egeye tatile gelirsin :) kıran derdın yoksa karnın nerede doyuyosa ve nerede guvendeysen orası en ıyı yerdır
- +1 yıl
yağacak bısey yok sızın oralar saglsun en oylar karadenızden gelıyor sonrada sıkayet edıyorsunuz :) sozum meclisten dısarı
- +1 yıl
yazamadım ama sen anladın :)
- +1 yıl
senden bahsetmıyorum ayrıca herkes ıstedıgıne verebılır oyunu ama bırazda vıcdan dıyorum ama maalesef dedıgın gıbı bazıları anlamıyor dık kafalı ya da takım tutar gıbı partı tutuyolar
- +1 yıl
artık hıcbısey umurumda degıl anı yasıyorum gerısı bos dunyanın kahrını ben mı cekecem :)
- +1 yıl
ekonomıyı dusunursen evet ızın vermıyor. ben bırıkıp yamıyorum kazandıgımı yıyorum yarını yarın dusunurum dıyorum tabı senın cocugun var sen yapamassın benım cocugum buyudu harclıgını verıyorum ıhtıyaclarını karsılıyorum ondan sonra kazandıgım her kurusu harcıyorum
- +1 yıl
sende oglusunla tatıle cıkarsın ege kıyılarına baban sagolsun :)
- +1 yıl
calısarak bısey olmuyo bu hayatta calısıyorsan somuruluyorsun demektır :) çalanlar saraylarda yasıyor
- +1 yıl
sen tatıle gelmek iste hallederız al cocugunu gel ben evın anahtarını verırım sana yaparsın tatılını
- +1 yıl
yok oyle demedım tatıle davet ettım senı denız kenarında oglunla basbasa :)
- +1 yıl
rıca ederım laf olsun dıye soyledım erken rezervasyon avantajlarından yararlan sonra gunler doluyor denız kenarında ev olunca mısafır eksık olmuyor
- +1 yıl
laf olsun dıye soylemedım olacaktı :) yanı cıddıyım
İmkanım olsa bi karavan alıp her yerde 1 er ay yaşamak isterim
00 Yorumla- Tatil & Seyahat konusunda 2,3b cevap paylaştı.
+1 yılOrdu...
05 Yorumla- +1 yıl
Memleketim... deniz var, doğa mükemmel, tarım var hayvancılık var teknoloji var herseye yakın tarla var ev var iş var havası temiz suyu temiz daha ne olsun
- +1 yıl
Ama şu an değil
- +1 yıl
şu an 6 saat
s +1 yılBen Muğladayım alalım seni buraya 😂🤌🏻
01 Yorumla
+1 yılAntalya tabiki ve yaşıyorum da😍
10 Yorumla
+1 yılEge ben de, Muğla sahilleri.
00 Yorumla- Tatil & Seyahat konusunda 1,2b cevap paylaştı.
+1 yılİzmir eskifoça olurdu
00 Yorumla Tatil & Seyahat konusunda 326 cevap paylaştı. Muğla ya da Çanakkale 💗
00 Yorumlaİmkanım var ama olduğum yerden memnunum
00 YorumlaEge.. Kaş kalkan bodrum marmaris fethiye...
00 Yorumla
+1 yılFethiye olabilir veya kaş Kalkan tarafları
00 Yorumla
+1 yılMuğla da seviyorum oralari
00 Yorumla
+1 yılMarmaris'te yaşamak isterdim
00 Yorumlaİmkanımın olduğu yerdeyim
00 Yorumla
+1 yılbende ege istiyorum :)
00 YorumlaTatil & Seyahat konusunda 965 cevap paylaştı. İstediğim şehirde yaşıyorum
01 YorumlaIstersem giderim sorun yok
00 Yorumla
+1 yılIstanbulluyum. Ama Trakya'yı çok severim.
00 YorumlaMemleketimde, Trabzon'da
00 YorumlaBartın ) eski sevgilimle karşılaşmak isterdim
00 YorumlaEge tarafı da ahım şahım değil.
00 Yorumla
+1 yılEgede yaşıyorum. Burada kalmayı tercih ederim..
00 Yorumla
+1 yılTürkiye de yaşamak isteseydim Ege de isterdim.
00 Yorumla
+1 yılYaşamak istediğim yerdeyim..🙂
00 YorumlaTRde nerede sağlam ev bina apartman varsa orası...
00 YorumlaAnkara ya da Eskişehir
00 Yorumla
+1 yılAydın olabilir sahil kasabasında güzel bir hayat
00 Yorumla- Tatil & Seyahat konusunda 860 cevap paylaştı.
+1 yılSonbahar ve kış Ege, ilkbahar ve yaz Karadeniz
00 Yorumla Bodrum, Fethiye olabilir 🫶🏼
00 Yorumla
+1 yılÇanakkale, Balıkesir tarafları olurdu
00 YorumlaEskişehir ya da Karadeniz bölgeleri
00 Yorumla
+1 yılburada yemek yemiştim sanki giritmi. burasi
00 Yorumla
+1 yılEn soğuk yerde isterdim.
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılsenin yanında yaşamak isterdim
05 Yorumla- +1 yıl
Buradaki bi dayıda senin annenle yaşamak istiyor.
Cevap sahibi+1 yıl@Matmazellz terbiyesiz
- +1 yıl
Kendi yazdığın yorumu oku terbiyesiz kim görürsün canım.
Cevap sahibi+1 yıl@Matmazellz eeee ne var yorumda senin gibi küfür etmemişiz
- +1 yıl
Küfür öyle edilmez cahil.
Gizli Üye(30-35)+1 yılİnsan doğduğu yeri herzaman arar
00 YorumlaTek bir bölgesinde yaşamam açıkçası
00 YorumlaTatil & Seyahat konusunda 3,9b cevap paylaştı. Ege veya Akdeniz kasabasında
00 YorumlaImkanim var edirnedeyim. 😅😅
00 Yorumla- Devamını Gör (47)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 
