Pandemi sebebiyle eve kapanmam aile ilişkilerimi zedeledi. Ne yapacağım?

Merhabalar ben 19 yaşında üniveriste öğrencisiyim ve şu an pandemi dönemi olduğu icin üniversiteler uzaktan. Açıkçası ailemle hergün evde kavgalar oluyor ve bu 9 yaşımdan beri vardı okula falann gidince bu kadar sorun olmuyordu kafam dağılıyordu ama şimdi hergün evdeyim ve hergün benimle uğraşıyorlar yemekleri beraber yemiyoruz ben ayrı yiyorum ve kendim hazırlıyorum babamla çok kavgalarımız oluyor evden gitmemi istiyor hadi ordan git bile dedi ihtiyacım olduğunda para vermiyor verse bile anca yetirebiliyorum aldıklarıma bu ay sadece 50 tl verdi dışarı da çıkmıyor arkadaşım da yok kafelere falan da gitmiyorum durumumuz kötü değil çok iyi ama çalışmamı istiyorlar bizim tarlamız var orda çalışmamı istediler sadece ben çalışıyorum çalışmak icin birde işçi tutuyorlar tarlada çalışmama rağmen para vermiyorlar para isteyince ne çalıştın ki diyip kestirip atıyorlar normal işe girmeme izin vermiyorlar bilmiyorum hiç tarlada çalıştınız mı ama çok zor ve ağır bir şeyler kaldırıyorsunuz benim de belimde fıtık var bir gün tarlaya gittigimde cok ağrıdı ve eve geri gelmek zorunda kaldım ailemdende laf yemiştim sağlığımı falan düşünmüyorlar fiziksel şiddette uyguluyorlar annem ve babam bıktım artık ne yapmam gerek benimle aynı durumda olan kişiler varsa eğer düzeltebildilerse bana anlatın yardımcı olun lütfen
Pandemi sebebiyle eve kapanmam aile ilişkilerimi zedeledi. Ne yapacağım?
Cevapla