Aileme karşı tepkim ne olmalı, 12 yaşında kapandım bilinçsizdim, baskılarından soğudum şimdi açılmamı istemiyorlar?

19 yaşındayım bu sene üniye gidicem, babam şehirdışına izin verdiğime şükret hangi aile gönderiyor dedi. Başörtümü çıkarmak isteyince de orspu olacağımı falan düşünüyor içimden gelmiyo diyorum anlamıyolar, 5 kuruş para vermem arabama binme yanımda bulunma diyor babam ve annem de hakkını helal etmiyormuş. Milleti düşünüyorlar. Kendileri sabahtan akşama kadar dedikodu yaparken iyi. Neden açılmak istediğimi bile sormadan direkt yargılıyorlar
Aileme karşı tepkim ne olmalı, 12 yaşında kapandım bilinçsizdim, baskılarından soğudum şimdi açılmamı istemiyorlar?
Cevapla