Arkadaşıma çok büyük kötülük yaptım pişmanım?

Arkadaşımla okulda saç baş kavga ettik o bana önceden okuldan bir çocukla ikişkiye girdiğini anlatmıştı aearamızda bir sırdı bende kavga edince o an ki sinirle bunu okulda yaydım herkes onun hakkında konuşmaya başladı öğretmenler bildi duydu sonra kız ağlaya ağlaya eve gitti sinir krizi geçirdi ve 1 ay kalmadan okuldan aldılar bana eğer bir gün kendimi kesip öldğrürsen bunun sebebi sensin dedi hayvan dedi bu olay olalı 1 sene oluyor yaklaşık geçen sene ekim ayı oldmuştu ama hala ben çok pişmanım nasıl rahat edebilir içim?
Arkadaşıma çok büyük kötülük yaptım pişmanım?
Cevapla