Annem ve Babam keşke zengin olsaydı diyen var mı?

Hayat çok zor. Özel Üniversite de Tam Burslu okuyorum. Burada kimisi diyor ben Babamın şirketine girer çalışırım. Kimisi diyor ben Babamdan para alır kendime bir iş kurarım diyor. Benim gibi fakir aileye sahip olanlarda çöküyor. Ezik hissediyor kendini.
Siz siz olun zengin değilseniz çocuk dünyaya getirmeyin. Keşke doğmasaydım.
Annem ve Babam keşke zengin olsaydı diyen var mı?
Cevapla