Onun amaci seks. Basit numaralar. Tersle, küfür hakaret...
1
1 Yorumla
Soran
+1 yıl
Bu ne saçma soru dedim yoo çamaşırı sordum dedi saçma gereksiz dedim istemiyorsan cevap vermezsin dedi ben de vermem dedim 👍🏻 Bunu attı sildim her yerden şuna bak bunu cevaplamadım diye trip yedim ya😂
Bana vücut ölçümü daha önce yaşadıklarımı sordu doğruluk deyince hadi onları cevapladım şu an onları cevapladım diye daha da abazalaşmaya başladı her erkek böyle mi cidden bıktım normal sohbet edilmiyor bunların aklı hep orada
Haklısın galiba böyle olduğunda direkt iletişimi kesmeli en iyisi bu adam akıllı insan yok ya hepsi aynı sen öyle deyince bir şey demeden engelledin mi direkt
Ahhaha erkekler böyle aynısını bana da dediler hep bunlar normal olması gereken şeylermiş yalan bunlar hep Allah’ın cezaları hepsinin allah belasını versin sen mi bitirdin konuşmayı
Ben de nefret ediyorum konuyu döndürüp dolaştırıp cinselliğe getiren erkeklerden nefret ediyorum aynen yalan söylüyorlar neymiş bunları sevdiği kızla yaşamak istermiş çok çeşit yalanları var bu konuyu açmayan erkeğe denk gelmedim Allah’ın sapıkları bize böyle mallar denk gelir zaten
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
24Cevap
Onun amaci seks. Basit numaralar. Tersle, küfür hakaret...
Bu ne saçma soru dedim yoo çamaşırı sordum dedi saçma gereksiz dedim istemiyorsan cevap vermezsin dedi ben de vermem dedim 👍🏻 Bunu attı sildim her yerden şuna bak bunu cevaplamadım diye trip yedim ya😂
Çocuk aptal ama büyük ihtimalle yakışıklı sen de çirkin veya ortalama bir şeysin o yüzden sırf yakışıklı diye katlanma bkz iyi forumlar.
Hayır değil ben güzelim çocuk çokta yakışıklı değil bir boyu uzun o kadar
Yok katlanmadım sildim
Yav doğruluk mu cesaret mi sorusundaki niyeti de bilin sizde artık. Abazan sorusu işte.
Paçalı don giydiğinden bahset, söylediği zımbırtılardan alırsa onları da giyebileceğini ekle..
e şıkkı annende güzel duruyor diye bilirsin ya da seninde annen bacın var f şıkkı sen seç
Ben de bu oyunu geçenlerde oynamıştım ama ayılaşmıyorum 😅
Karşıma çıkan her erkek Abaza daha dün tanıştık neyin kafası bu
Çoğu abaza evet, uzak durmak gerekir böylelerinden
Sen kaşınmışsın bu oyunun amacı bu zaten bence
Ben bilmiyordum bu oyunun amacını
Cevap verme boşver
Engelle kardeşim zor mu
Cevap verdikçe daha çok üstüne gidecek
Bana vücut ölçümü daha önce yaşadıklarımı sordu doğruluk deyince hadi onları cevapladım şu an onları cevapladım diye daha da abazalaşmaya başladı her erkek böyle mi cidden bıktım normal sohbet edilmiyor bunların aklı hep orada
Bende aynısını yaşadım kibardı sonra birden böyle oldu iletişimi kestim ben. Sende kesebilirsin
Haklısın galiba böyle olduğunda direkt iletişimi kesmeli en iyisi bu adam akıllı insan yok ya hepsi aynı sen öyle deyince bir şey demeden engelledin mi direkt
Ben önce tepkimi koydum sonra konuşmak istemediğimi belirttim
O ne dedi
Normal bir şeymiş onun için bu kadar tepkiye gerek yokmuş
Ahhaha erkekler böyle aynısını bana da dediler hep bunlar normal olması gereken şeylermiş yalan bunlar hep Allah’ın cezaları hepsinin allah belasını versin sen mi bitirdin konuşmayı
Evet konuşmuyorum bu tiplerden nefret ediyorum. Kanma kızım bunlara avcı bazıları
Ben de nefret ediyorum konuyu döndürüp dolaştırıp cinselliğe getiren erkeklerden nefret ediyorum aynen yalan söylüyorlar neymiş bunları sevdiği kızla yaşamak istermiş çok çeşit yalanları var bu konuyu açmayan erkeğe denk gelmedim Allah’ın sapıkları bize böyle mallar denk gelir zaten
Ben de sen gibi yaptım gerçek yok böyleleri olacağına hiç olmasın
Aferim iyi yapmışsın böylelerine zaman ayırmaya gerek yok, baska tarafları ile düşünüyorlar
İlginç bir diyalog yaşıyorsunuz galiba
Ne var bunda kezbanmısın
Herif sapik iste cevap verme engelle
Cvp verme direk engelle
Bende merak ettim. Misyoner mi doggy mi? 😀
Çıplak diye cevap ver
Rahat bir kız olduğumu zannedip sürekli bu muhabbeti açar
Açtığına göre öyle zannediyor demek ki
Niyetin belli oldu de sil
Neyse ki c dememişsin 😂 cevap verme, sil.
erkeğin kalbine giden yol :D
İlk günden bomboş bir muhabbet
Daha 2 gün oldu yaa bu ne abazalık
Yani bazı şeyler olacaksa bile bu şekilde olmaz ve olmamalı çok saçma
Yok de ne olacak :-)
Bir şey olmaz mı😂
Yangına benzin döksün yani 😬
@__PersonaNonGrata__ Sende ona sor kaç santim :-)
Ben niye sorayım ya töbe de 😬😬😬
Samimiyetin ne kadar
Daha dün tanıştık samimiyet yok ki
Anladım libido artış olmuş senin cevabın nedir
Tabiki dantelli
Oynamasaydın
Nasıl yüz bulmuş
Cevap verme. Engelle.
engelle
Dantelli de :D
dogruyu de
Niyeti belli
Hadi lan ordan derdim 🤬
Senle birlikte olmak istiyor işte
cevap dahi verme..
doğruyu söyle
Cevap bile verme
cevapla işte?
hımm hızlı girmiş
Engelle gitsin salla