Olayın şoku içindeyim ne yapayim nolur akıl verin?

Bir tane abimiz vardı 50 küsur yaşında nerdeyse benimle yaşıt oglu var eşini ailesini tanıyorum hacıya gitti namazında düzgün biriydi. benim ailemde tanıyor ve hep abi dedim tek bir yakın temaslı hareketim olmadı. Arkadaşlarıma sordum dışarıdan nasıl gözüküyordum diye bir şey yoktu dediler. Kendimi sorguladim çünkü yeni bir işe girdim o yardımcı oldu git burası güzel başla diye. Hayırlı olsun hediyesi Alicam sana dedi. Gerek yok zaten sayende girdim ise dediysem de almış getirdi içinden gecelik çıktı baya gecelik. Kavga ettim nasıl böyle bir şey yaparsın diye kesinlikle karşıma çıkma dedim. Şimdi iş için müdürüm arıyor onu geliyor buraya is için gelip gitse gormicem. ofise kadar geliyor çay içip gidiyor. Bugünde kimse yokken yanıma kadar geldi şok içinde kaldım sustukça yuzsuzlesiyor gibi müdürle mı konuşayım mi işten mı ayrilayim calismayada ihtiyacim var

Güncellemeler
1 yıl
Bazı yorumları gördükçe midem bulanıyor. Yaşadığım şok ayrı etki ediyor ama yapmayın gerçekten yapmayın dalga gecilicek durum yok.
Güncellemeler
1 yıl
Kimseye anlatamamin vermiş olduğu bunalimla buraya yazdım
Olayın şoku içindeyim ne yapayim nolur akıl verin?
Cevapla