İnançsızlaştım sizce bu durumda ne yapmalıyım?

Din ile büyüyen bir çocuktum, sık sık camideydim inançlıydım da ta ki 16-7li yaşlarına gelene kadar. Şu an 21 yaşındayım zamanla karamsar, pesimist, isyankar bir insan oldum ve başıma kötü birşey geldiğinde bunu Allaha bağlıyorum sanki benle bir zoru varmış gibi olanlara o vesile olmuş gibi. Varlığına inanıyorum ama bana adaletsiz ve bencil geliyor. Eskisi gibi inançlı olmak istediğimden de emin değilim kendimi sorguluyorum bu aralar bu durumda siz ne yapardınız?
İnançsızlaştım sizce bu durumda ne yapmalıyım?
Cevapla