Bu durum ile karşılaştım ne yapmam lazım sizce?

Türk Telekom kullanıyorum 2 senedir gecen ay tarife değiştirdim ve faturam vergi dahil 58 gelecek dediler. Güncel tutarıma baktım ve 63 gözüküyor. Aradım müşteri temsilcisi ile konuştum faturanız 58 gelecek 5 TL telsiz vergısı. Ee diyorum zaten siz vergi dahil 58 diyorsunuz 2kez benden vergi niye alıyorsunuz sşikayet kaydı açtırdım kendileri haklı. Bende çalıştım TT çağrı merkezinde destan gibi metin okursun ücrete vergi tabiidir böyle iş olabilir mi çok sinirliyim nereye şikayet edebilirim bunu cayma bedeli ödeyip çıkmayı düşüyorum ayrıca
Güncellemeler
+1 yıl
Ekmeğin 3 TL olduğu bir memlekette vergiyi ödüyorum 2 kez neden ödeyeceğim TTmuda devleti de zengin etmek gibi bir zorunluluğum yok bunu diyince de vermek zorundasın cevabı alıyorum daha sorunumu anlamıyorlar bide adamlık taslıyorlar şaka gibi harbiden
Bu durum ile karşılaştım ne yapmam lazım sizce?
Cevapla