Kardeşlerim çok saygısız ne yapmam lazım?

Biri kiz 18 öteki erkek 16 yaşında bende 25 sorun şu ben dinine adetlerine bağlı biriyim ama onların inancı yo vurdumduymazlar toplumda hoş karsılanmayacak şeyler yaparlar uyarırım bizene derler biz kendimiz için yaşiyoruz sen millet ne der diye saçmalıyorsun ama böyle olmaz bir toplumda yaşıyoruz kimse bireysel düşünümez inancımla dalga geçiyorlar çünkü onların bir durumuna saygı duymuyorum duyamamda yanlış yoldalar geçen icki içti ikisi evde kızmaya yanlarina geldim kız kardeşim bana ickiyi biz içiyoruz şisesi sanamı girdi dedi ne yapacam ben aileminde umru değil
Güncellemeler
+1 yıl
Bana yobaz cahil diyorlar ben onların iyiliği için karışıyorum ama onlara göre ben cahilim yobazım
Kardeşlerim çok saygısız ne yapmam lazım?
Cevapla