Kardeşimin bana hiç saygısı yok ne yapmalıyım?

12 yaşında erkek kardeşim var ben 22yim bana hiç saygı göstermiyor. En ufak şeyde bana g*erizekalı m*l falan diyor bağırıyo. Hiç sallamıyor beni. Böyle dersen konuşma gelme yabıma diyorum umrumda degil diyo sonra geliyo bir şey söylemeye. Hiç takmıyo beni. Napmalıyım nasıl davranmalıyım bilmiyorum.
Kardeşimin bana hiç saygısı yok ne yapmalıyım?
Cevapla