AI Persona’ya Sor
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
75Cevap
Bazılarını sevmiyorum hele bide yanında kürtçe konuşunca hepten sinir bozucu belki beni ima ederek konuşuyo ben nerden bileyim mesela abimin eşide kürt ama pek anlaşamayız
Bilmiyorsan yengenden bir şeyler kapsana
nedense gulesim geldi ;:D
Normaldir bende senin yazdıklarına güldüm zaten açıklamaya bak arkadaş :D
lan kıza laf atın ya ona güldüm sana değil
prdn lan yazmışı yav yazcaktım
Sevmek zorundada değilim öğrenmek zorundada kimseyi ilgilendirmez daha başka sevmeme nedenlerimi yazmak istemiyorum
ingilizce, italyanca vs. konuşsa hoşuna gider ama
saygı duyuyorum kafanı yaşa
Terbiyenizi takının tm herhangi ağır bir hakaretinizde şikayette bulundurmayın beni herkesin fikri kendine
Yine karışıklık oldu :D
arkdşlr sakin olun soru ben paylaştım benim başım ynck lütfen sakin
lan çorba gibi oldu burası lütfen nick yazarak laf atın :D
lan degil yav yazcaktım kılavye yanlış yazıyo
Ne karışıklığı arkadaşım ben kimseye hakarette etmedim sonuçta söylermisin onlar uzakta yaşıyor doğuda ben batıda gidip kürtçe öğren diyosun ben kürtçe konuşmalarına bişey demiyorum kızdığım nokta türkçe konuştuğu an biri gelince ima eder gibi yanımızda kürtçe konuşması ozaman bizde başka konuşalım olurmu madem konuşuyo açıklamasını yapsın ha benimde sevdiğim kürt bayan arkadaşlarım yok mu var soran kişiye gelince herkes kendine güler
Nick yazıyo zaten :D
Ozaman yengene belirt yabancımı sanki yengem diyosun rahatlıkla belirtebilirsin bunu ona
belki adam kendi dilidne rahat ediyo o zamanda sende kürtün yanına gitiginde türkçe konuşma sinir olur onu ima edersin :ÇD
ha tm yaziomuş meryem
Ne haliniz varsa görün beni ilgilendirmez daha fazla yazamicam :)
yok bide yazsaydın sayfa dondu
Of ne alaka be sonuçta türkçede biliyorlar ha bilmeseler neyse biraz mantıklı konuşun sevmemem size dertmi sevmiyorum
sende o zmn az kürtçe ögren :D
Öğrenmek zorunda değilim benim evimde kürtçe konuşamazlar ha başka yerde ne konuştukları beni ilgilendirmez
KÜRTDE KÜRTÇE KONUŞUR SENİN YANINDA TÜRKÇE KONUŞMAK ZORUNDA DEİL
Ya sabır benim evimde konuşamaz gitsin nerde konuşursa konuşsun sonuçta bu insanlar türkçede biliyor bilmese
arkadaş kzın görüşü bu ne baskı yapıyosunuz kürtçe konuşsunolar ama biri gelince konuşuyor ben de varken diyor yani ortada öyle kalıyorum diyor sonuna kadar haklı resmi yerlerde de konuşuyorlar artık onun için sıkıntı yok
iyisi çok iyidir sewerim. Cahili ise 5 kuruş etmez. Yararından çok dicem yararı olmaz. öyleleri egitilmiyorda nedense. ha bide bilen cahiller var onlarıda biçer dövere atıcaksın.
Benim annem kürt , babamın ailesinden daha çok severim annemin ailesini
hocam ben kürt türk ayırmam insanlık açısından değerlendirirm :)
Birbirimizi nasıl seviyorsak onlarıda öyle seviyoruz , sonuçta onlarında bizim gibi iyileri var kötüleri var.
Müslüman olan kürt benim kardeşimdir. gerisini sevmem
vallaya bazıları takmış kürt teror demektir diye
Bazıları insanları birbirine kırdırmak için elinden geleni yapar. Askerde benim askerde namazında niyazında çok kürt arkadaşım vardı bırak insan öldürmeyi sinek bile öldürmezlerdi
bir sürü kürt arkadasm var yani severim insan olsun yeter :-D
aynn sadece pkk ka tarafından bakıyo bazıları
Pkkya türklerdende var katilan onlara ne demeli yani önyargili davranmamaya calisiyorum
Pkk'da Türk mü var? hahahahahahahha kimse duymasın.
aynn ama işte bölmeye çalısıolar
Evet var adamn kendisi anlatiyodu kafadan uydurmuyom :-\
sen bunu takma hahaha diyeni
Takdgm falan yok zatende bazi seyleri gormuyosa kördür yani
aynn
Hah hah diye gulucegine git araştır oncelikle kırmızı fularlı kızdan yola çık
bir konuda bilgisi olmayp konusanlarda ayri bir dert zaten :-D
bu kürt türk ayrilimi nerden cikti ya. hepimizi türkiyede yasiyoruz türküz! bizim zorumuz dagdaki pkk liyla sizinle degil kardesim :)
eskiden türk kürt ayrmı yoktu noluo bizlere ya. ne bu ayrımclık böyle.
sadece düşüncenizi almak istedim
terörist olmayan her kürt bizim gbidir farkı bizim gbi türklerden.
ya nasl her türk çok iyi değilse her kürt de çok kötü değil. ırkına değil insanlığına bakarım ben.
Kürt'ü , Türk'ü Laz'ı Çerkez'i yok..
*İyi ve kötü insan var..
Iyisi çok iyidir kötüsü çok kötüdür ortasını görmedim :)
Genelleme yanlış herhangi bir topluluk için , ama genelde kendilerini geliştirmiyorlar orası açık.
Türkmüş kürtmüş hiç önemli değil. İnsan olsun yeter.
dogru
Ekmeğini yediği yere ihanet etmeyen herkesin başım üstünde yeri var.
Kürtleri severim, ta ki milletin bölünmez bütünlüğüne karşı cephe almadıkları sürece.
Hiçbir etnik kökeni genellememek lazım. İyi kürtte var kötü kürtte var aynı şekilde iyi Türkte var kötü Türkte var yani mesele etnik kökeninde değil insanlığında
İyileri iyide kötüleri çok kötü oluyor hacı temizlik konusunda da aynı durum var
zerre sevmem.. yahudiler daha iyi en azından dünyaya bir katkıları var çekirge sürüsü gibi tüketme ve yok etmeci değiller.
Kıllı çirkin insanlar zeki deilşer. En büyük buluşları. Kaçak elektrük.
erkek adam kılı olur senin gibi parlak kıçlı değil
Sor bakiym kızlara. Kıllı götmü seviyolar kılsızmı.
SEN KENDİNİ Mİ BECERTİRCEN :d
Gerizekalı artık kızlar g*t türyakisi. Belli sen uzun süredir...
Yav ne mal adamlar varya
Güven bana.
Zeki degiller diyor ya cildiracam ulan dogu full kürt doktor kürt öğretmen kürt mühendis bunlar simdi zeki degilmi ben kacak elektrik kullanan türk gördüm izmirde sen neden bahsediyorsun ayrica erkek killi olmalidir atalarin seni görse biz bosuna savastir derdi batiya öenin siz özenin bati yuzunden tecavuz din dusmanligi cocuk tacizi hepsi oluyor devam devam son gaz devam edin ülkenin a n asini s i k tin iz
genelde sevmem ama hepsini aynı kefeye koymak ta doğru değil.
ARAS SAKİN OL LAN BAN YİCEN AZ SONRA BÖLE ŞEYLER YAZMA
Vatan haini , bölücü olmadıktan sonra kürt türk çerkes laz zaza hiç farketmez hepsi kardeşimdir...
severim.. ama bölücülük yapan kendini kürt sanan ermeni kırmaları hariç
ben kürt karşıtıyım sanki öyle bir ırk varmış gibi türklüğe karşı çıkmalarından nefret ediyorum
Istedigin kadar karsit ol sonsuza kadar buradayiz ulan senin gibiler yuzunden iyi türkleri ayirt edemiyorum a q 20 25ilyon kürt yarragi mi yedin sen boyle zoruna gidiyor ha bide sanki türk dusmani olarak gelmisler diyorsun onu allaha sor allah yaratti sen nasil turk ailede dogduysan bende kurt ailede dogdum ikimizde sscmedik bunu bir derdin varsa öteki tarafta allaha sorarsin güzel kardeşim sende kurt ermeni at kafasi doga bilirdin ki kürtlugumle gurur duyuyorum s
Pkk'ya yardım eden kimseyi sevmem bu türk kürt farketmez
En yakin arkilerim kürt kanka herksde olduğu gibi iyiside kotusude var genel olarak yargılayamam
iyi kürtte tanıdım kötü kürtte ama kötülerin sayısı daha fazla
10 kürt'ten 8'i kötü la
kürtler iyidir bir fark yoktur gözümüzde fakat bdp hdp pkk abd ermeni vb yanlısı olan kürtleri sevmem aksine nefret ederim...
Bayrağına vatanına dinine sahip çıksın tamam ama diğer şerefsizleri Allah ıslah etsin
valla kardeş kürt türk diye ayrım yapmam insan olduktan sonra herkes birdir benim için...
kürtler iyidir hostur teroristler bostur:)
:D komikmiş duru kardeş
saol kardes:)
doğrusunu söylemek gerekirse kürtleri sevmem
bakış açına saygım sonsuzdur kardeş
Çoğunu sevmem, çok azı "iyi kalpli" sadece.
sana öyle geliyor
Eski sevgilim kürttü :( aileler sorun çıkartıyorlar
Saçmalama sen bir salaksın bence çünkü , her yeirn iyisi kötüsü var , senin eski sevgilin kılıbık karı kılıklı ailesinin sözüne bakan erkekmiş , gel burayada erkek gör yavrucum
Benim ailem ayırdı bizi
Seviyorum onu :(
bende kürdüm gurur duyuyorum :)
BNDE
Işte sonra bunu bir türk dese faşist dersiniz'
mekan orta anadolu ama kökenin doğu, neyin milliyeçiliği?
HYR BEN FAŞİST DEMEM ŞAHSEN BEN KÜRDÜM DİYE BAŞKA NEDEN GURUR DUYCAM NE DİYİM BEN KÜRDÜM UTANIYORUMU SEN TÜRKSÜN DİYE GURUR DUYMUONMU KENDİNLE
Boş milliyetcilik bunlar sonra ne demek Türkler faşist ve ırkçı derler batı taraflarda;hepsi pkk'lı öyle diyenlerin, türklere kendi faşistliklerini dayatmak istediklerinden.
SEN BOŞ KOYUYON ANLDK
Komik buluyorum cidden. doğu'ya git orada yap ozaman anlayacağım.
severim. niye sevmiyim ki?
Severim. Can dostu arkadaşlarım var aralarında.
Hocam aslında hiç gerek yoktu böyle bir soruya..
Ayırmam insan olsun vatanını sevsin yeter
İyileri cidden ''çok iyi'' oluyor.
kardeşim olsa evliya sokma avluya demişler
yazdıgını dogru buldunmu
valla bılader ben hıc sevmem cunku 5 para etmezler hainler nankorler yaşadım gordum ama sende olesın dıye bısey yok ıyılerınıde gordum ama 56 taneden 2 tane mesela sana kotusun dıyemem tanımadan
krdşm o senin düşüncen ve saygımda sonsuz :) sana iyi günler
benim bir sorunum yok çok iyi kürtler tanıdım
kurt turk ayrimi yapmam asla
iyisi çok iyidir kötüsü çok kötüdür
Bir alip veremedigim yok adamlarla
Çok kürt arkadaşım var. Bazıları gerçekten y*vşak.
onunda senin hakında düşünceni alman lazım
Severim tabi ama Türkün-Kürdün ırkçısını sevmem.
Onlarda insan neden kufur yazalim?
al bak görüyon mu
Ben kurtleri savunmiyorum. Alakam da yok zaten neyse.
Severim. Arkadaşlarım tanıdıklarım iyidir.
Kürdü de Türkü de bir arkadaşım...