• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Aile & Toplum

Facebook - Twitter & instagram kapansın ister miydiniz? (Sayfa 2)

sansyokki
sansyokki Takip Et
Xper 5 Yaş: 41
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
10
Yapay Zekaya Sor
Facebook - Twitter & instagram kapansın ister miydiniz?
Cevapla
Facebook Soruları Instagram Soruları Site Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
1 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

102

Cevap

112

Cevap

Popüler Cevapları Göster(60)
  • hassasgüc
    hassasgüc Takip Et
    Xper 5 Yaş: 32
    +1 yıl

    kapansın fark etmez herkesin elinde bir telefon makineleşiyor insanlar sevgi mutluluk nedir unutuyorlar..

    1
    0 Yorumla
  • tavmur
    tavmur Takip Et
    Xper 5 Yaş: 43
    +1 yıl

    kullanıcılar kendini sosyal sanıyor facebbok twitter vs. yerlerde kendimide dahil ediyorum halbuki yalnızlaşıyoruz

    1
    1 Yorumla
    • sansyokki
      sansyokki
      +1 yıl

      Son eklediğim güncellemedeki video bunu en iyi şekilde izah ediyor.
      Teşekkürler...

      Yorumla
  • bs127
    bs127 Takip Et
    Xper 2 Yaş: 31 , eic 57%
    +1 yıl

    üçünü de kullanmıyorum yani bana dokunmaz kapatılsa iyi olur :D

    1
    0 Yorumla
  • işsizsenarist
    işsizsenarist Takip Et
    Xper 6 Yaş: 31 , eic 35%
    +1 yıl

    Çoğu salak kullanmasını beceremiyor diye ben niye mahrum kalayım? Seviyorum sosyal ağları.

    Ailesiyle vakit geçirmek insan gider geçirir sosyal medyaya takılıp kalmak olayın bahanesi ;)

    1
    0 Yorumla
  • beafitt
    beafitt Takip Et
    Xper 6 Yaş: 32 , eic 37%
    +1 yıl

    Asosyal toplum olduğu sürece kapanmalı. Yeri ve zamanında dogru kullanım oksa kapanmasada olur

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    kapanmasını isterdim. sayelerinde hepimiz asosyal, utangaç olduk. ya da bir kitap bile okumuyoruz

    1
    2 Yorumla
    • Meister61
      Meister61
      +1 yıl

      Sırf bazı insanlar asosyal oldu diye olmayanların, adam akıllı kullananların ne günahı var?

      Yorumla
    • sansyokki
      sansyokki
      +1 yıl

      Bir de gizli kullanıcı olmadan bu değerli katkıyı yapsaydınız, daha da memnun olurdum. :)
      (Tercihinize saygım var tabii)
      Teşekkürler.

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (45 üstü)
    +1 yıl

    Arkadaşım böyle bir anket yaptığın için çok teşekür ederim çok sağol sanlsızda yaşam olduğunu öğrenmiş oldular bazı arkadaşlar

    1
    6 Yorumla
    • sansyokki
      sansyokki
      +1 yıl

      Ben de teşekkür ederim.
      Evet, en azından %50'den fazla kesimin bu konuda hemfikir olduğunu görmek beni epey umutlandırdı ve mutlu etti...

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Peki bir kampanya başlatılsa bu siteleri kapatılması için kaş kişiden destek alınır çok merak ediyorum bu anketi destekleyenler yine desteklermi?

      Yorumla
    • sansyokki
      sansyokki
      +1 yıl

      Açıkçası bu benim de kafamdan geçen bir sualdi.
      Hem de az önce!
      Acaba dedim; ''iş icraata dökülse, aynı tutum devam eder mi?'' ki inanıyorum ve inanmak istiyorum aynı kişiler yine kapanmasını isterlerdi.
      Sonuçlardan bu kadar mutlu olmuşken, tekrar olumsuz bakarak yine karamsar olmak istemiyorum sanırım.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Haklısın bakmamak gerek bunun için neler yapılmalı ve nereye baş vurmalı?

      Yorumla
    • sansyokki
      sansyokki
      +1 yıl

      Başvurulacak hiçbir yer yok.
      Çünkü bu kanunen mümkün değil... Anca ülke rejiminin güncellenmesi-değişmesi gerekir böyle bir uygulama için.
      Dünyada bunu uygulayan bazı ülkeler var. (Örneğin K. Kore.)
      Ama bence en önemli görev göz önünde olan insanlara düşüyor. Çünkü onların her biri toplum için birey.
      Önde gelen gazeteciler, sinemacılar, tiyatrocular, sporcular, siyasetçiler, toplum uzmanları vs...
      Ki bu kesimlerin çoğu da bazı çıkarlar doğrultusunda bunu istemeyecekleri için, kapanmamaları yönünde görüş ve tutum sergilerler.
      Yani şu an bu konunun bir panzehiri, reçetesi yok gibi bir şey... Çünkü fena halde kana ve organlara bulaşmış bir durumda bu virüs.
      Anca toplumsal bir duruş, hareket gerektirir, ki onu da böyle yerlerde paylaşarak ufaktan başlatabilir, adım atabiliriz.
      Biraz abartı görülse de ben bu konuda canımı bile feda ederim... Yeter ki şu lanet sanal dünyadan insanları biraz çıkartalım.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Haklısın iş bizlere düşüyor türk ve müslüman olarak onların yaptığı her şeyden uzak durmalıyız bunu kimseye duyuramıyorsak kendimiz yapmalıyız gerk bin kişi gerekse bir kişi

      Yorumla
  • prenss340
    prenss340 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 32
    +1 yıl

    Twitter kapanmasinnn instagramda kapanmasin facebook kapaniyorsa kapansinn:)

    1
    1 Yorumla
    • sansyokki
      sansyokki
      +1 yıl

      Şu Twitter'ın farkı ne, kullanmadığım için bilmiyorum ama nedense genelde çoğu kişi diğerlerini gözden çıkararak Twitter için kapanmaması yönünde tercih yapıyor. :)
      Teşekkürler.

      Yorumla
  • yiba11
    yiba11 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 34
    +1 yıl

    kapanmasını isterim ama facebook hesabın olmadan da olmuyor nerdeyse bütün platformlara yerleşmiş durumda böylece üye olmak için zaman kaybetmiyorsun.

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    +1 yıl

    Kapansın hiç açılmamak üzere zaten abd ve siyonist düzene çalışıyorlar.

    1
    2 Yorumla
    • sansyokki
      sansyokki
      +1 yıl

      Şu anki dünya sistemine hizmet ettikleri bence de kuşkusuz zaten.
      Yoksa devletler bu sitelerin arkasında o kadar durmaz, kendi başkanları bile oralarda vakit harcamazdı.
      Tek bir ekran üzerinden insanlığı avuçlarına aldılar işte.
      Teşekkürler.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Rica ederim sizi de teşekkürler.

      Yorumla
  • elifbade
    elifbade Takip Et
    Xper 4 Yaş: 31 , eic 42%
    +1 yıl

    twitter ve instagram benim için çok önemli hele twitter en son kapanması gereken site facebook da kullanmıyorum denemez sık olmasada ordada eğleniyorum en azından okey oynuyorum :Dd

    0
    0 Yorumla
  • Sakaryalim
    Sakaryalim Takip Et
    Master Yaş: 37 , eic 38%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 4,5b cevap paylaştı.

    Facebook kapanmasın.. Seviyorum Keratayı..
    Instagram'ı da şimdilik kullanamıyorum. ama kullandığım zamanlarda oldu. sevdimdi keratayı be :D

    Twitter hesabım zaten yok :)

    0
    0 Yorumla
  • Meister61
    Meister61 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 30
    +1 yıl

    Bence kapatılmasın. Sırf bazı insanlar gereği gibi kullanmıyor diye kullananların ne günahı var? Gereği gibi kullanmayanlar sorunu çözmeye kendilerinden başlasınlar bence. İlk önce kendilerini düzeltsinler, ondan sonra zaten paylaşımlar da düzelir.

    0
    8 Yorumla
    • sansyokki
      sansyokki
      +1 yıl

      Peki gereği dışında kullananların gereği gibi kullananlara oranı hakkında bir bilgi ya da tahmininiz var mı?
      Mesela %... gerektiği gibi, %... gereği dışında kullanıyor gibi.
      Teşekkürler.

      Yorumla
    • Meister61
      Meister61
      +1 yıl

      Orası beni ilgilendirmez. İnsanların %99 u bağımlı da olsa %1 gereği gibi kullanıp faydasını görüyor o yüden birin hakkını kimse kısıtlayamaz engel olamaz

      Yorumla
    • sansyokki
      sansyokki
      +1 yıl

      Ama bu da %1'in faydası için %99'u feda etmek olmaz mı?

      Yorumla
    • Meister61
      Meister61
      +1 yıl

      Sosyal medya insanları asosyal yapmıyor. Asosyalliği insanlar seçiyor. Bu siteleri kaldırsak insanlar düzelecek mi? Hayır. Yine bağımlısı olup hayattan kopacakları bir şey bylacaktır. Bu insanların karakterinde var. bu siteler kalksın başka sitelere bağımlı olacaklar onlar da kalksın bilgisayar oyunlarına bağımiı olacsklar playstationa oyun konsollarına bağımlı olacaklar onlar kalksın tvye filmlere bağımlı olcaklar onlsr da kalksın muhakkak bir şeye bağımlı olup asosyal olacaklar. Onların ksrakteri böyle.

      Yorumla
    • sansyokki
      sansyokki
      +1 yıl

      Doğru.
      Bu da güzel bir yorum ve bakış açısı.
      İşin özüne iniliyor.
      Ancak yine de onları dizginlemekten yana olurdum, sadece o siteleri kaldırmak değil beraberinde bireylere katkı sağlayacak toplumsal aktiviteler kurulması ve sonrasında başka yanlış şeylere yönelmelerinin önüne geçilmesi gerekir, ki yapılan uygulama değsin ve işe yarasın.
      Çok teşekkür ederim.

      Yorumla
    • Meister61
      Meister61
      +1 yıl

      kesinlikle. bağımlılığın tek nedeni kişisel bozukluklarıdır. en çok neyden şikayet ediyoruz? en iyi cevapta adam yazmış eline bir kitap almayan insanlardan facebookta felsefe yapıyor diye. bunu nedeni ne ki? tabii ki de dikkat çekmek. ve dikkat çekmek, kendilerini beğendirmek ve popüler olmak için başka şeyler de yapıyorlar. dinle alakası olmayanlar dini paylaşımlar yapan, okuldayken yine mi istiklal marşı diye isyan eden akşam türklükten bahseder pkkya saldırır. sürekli onu yapıyorum şunu yapıyorum şunu yapacağım bunu yaptım falan sürekli hayatlarını paylaşırlar. arkadaş sayısını arttırmaya takipçi arttırmak için uğraşıp dururlar. niye insanlarda sürekli beğenilme çabası var ki? Sebebi kişilik bozukluğu. adı bile var narsisizm kişilik bozukluğu. insanlar asosyaliği bu yüzden seçiyor kişilik bozuklukları var ve sosyal medya üzerinden kendilerini beğendirmeye çalışıyor asosyal insanlar. bu sorunun tek çözümü var o da insanların kendilerini düzeltmesidir

      Yorumla
    • Meister61
      Meister61
      +1 yıl

      insanların karakterinin düzelmesi lazım. karakteri gelişmiş insanlar bir siteleri kullansa bile bağımlı olmuyorlar gereği gibi kullanıyorlar.

      Yorumla
    • sansyokki
      sansyokki
      +1 yıl

      Katılıyorum.
      Ancak en iyi cevap seçtiğim değerli dostumuzun da değindiği gibi; insanları belli bir kültür ve gelişim düzeyine taşırken de o süreçte tedbir almak, bu tarz şeylerden uzak tutmak gerek.
      Çünkü kişisel gelişim yaşamamış bir insan sanal bir ortamda beğeni ve arkadaşlık topladığı sürece başka hiçbir şeye itimat etmez ve dikkate alıp kendinde bir eksi olduğunu düşünmez.
      Bu yüzden kontrol öncelik olmalı.
      Türkiye gerçekten insani gelişim yönünden en altlarda yer alan bir ülke.
      Araba alan hava atar, telefonunu değiştiren elinden düşürmez etrafa sürekli gösterir, yabancı dil öğrenen çevresindekilere hava atar, iyi bir işe giren o an boşta olan tanıdıklarından selamı keser.
      Yani sürekli suistimal ve üstünlük güdüsü hakim bu toplumda.
      Şimdi bu güdülerini zımparalamadan, topluma bir şeyleri aşılayamadan önce bu tarz yerlere salarsanız, sonrasında önüne geçemez bir hal kazandırırsınız.
      Bu yüzden her ne olursa olsun, ben bu hususta kontrolden yanayım.

      Yorumla
  • calikusub
    calikusub Takip Et
    Xper 2 Yaş: 30
    +1 yıl

    Hepsini kapattım yalnızca Tumblr kullanıyorum oraya bağımlıyım :))

    1
    1 Yorumla
    • sansyokki
      sansyokki
      +1 yıl

      O siteyi de pek duymuşluğum yok.
      İsmi daha güzelmiş. :)
      Teşekkürler.

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    çoğumuz düzgün kullanmasak da ben özellikle iş hayatımda çok faydalanıyorum

    1
    2 Yorumla
    • sansyokki
      sansyokki
      +1 yıl

      Kullanmasam da kullananlardan yana olmasam da doğru şekilde kullanan ya da kullanmaya çalışanlara sonsuz saygı duyuyorum.
      Teşekkürler.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      çok doğru bir tespit teşekkürler bizden

      Yorumla
  • ilovebasketball
    ilovebasketball Takip Et
    Xper 2 Yaş: 30
    +1 yıl

    benim için fark etmez zaten twitter ve instagram kullanmıyorum facebook u da ilitişim aracı olarak kullanıyorum :)

    1
    0 Yorumla
  • murat08
    murat08 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 30
    +1 yıl

    Kapatılsa insanlar daha rahat ederdi diye düşünüyorum

    1
    1 Yorumla
    • Ispar
      Ispar
      +1 yıl

      Bakin hersey sosyal olucak kural yok kapansin yeter ki instagram facebook twiter sosyal agi kapansin cok isterdim eskiye donsun yeter ki gercekte hersey guzel olur

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Yanlış oy verdim. KESINLIKLE KAPANMALi ben twitter kullanmyorum facebook hesabimi kapattim inst. Kullaniyorum sadece oda olmasa guzel olur ama napalimm. Bz iliskimiz uzun sursun diye kapattik herseyi

    0
    1 Yorumla
    • sansyokki
      sansyokki
      +1 yıl

      1 oy 1 oydur. :(
      Gitti güzelim kapansın oyu.
      Yine de teşekkürler. :)

      Yorumla
  • nerdesnsen
    nerdesnsen Takip Et
    Xper 2 Yaş: 32 , eic 54%
    +1 yıl

    İstemezdim düzgün kullanıldığı takdirde güzel siteler. Ama olmasada ölmem yani pek etkilemez beni. Zaten bir twitter kullanıyorum. :)

    0
    0 Yorumla
  • mademoiselleee
    mademoiselleee Takip Et
    Xper 2 Yaş: 30
    +1 yıl

    evvet kesinlikle kapanmalı. ben de kullanmıyorum zaten. kapanmasa bile insanlar ayarını bilse keşke

    1
    0 Yorumla
  • -WeesLy-
    -WeesLy- Takip Et
    Xper 5 Yaş: 30 , eic 33%
    +1 yıl

    Sırf OBEY ciler patenciler canoncular kaykaycılar rapcilerin sonu gelsin diye isterim hıammınıhaa :D

    0
    2 Yorumla
    • sansyokki
      sansyokki
      +1 yıl

      Hahahahaha :)
      İşte arada böyle gülümseyebileceğimiz, okurken kahkaha atarak keyiflenebileceğimiz cevaplar geldiğinde de işin tadı daha başka oluyor.
      Sağol, var ol!

      Yorumla
    • -WeesLy-
      -WeesLy-
      +1 yıl

      Sende sağol kardeşim :))

      Yorumla
  • benjaminbuutton77
    benjaminbuutton77 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 31
    +1 yıl

    Bence kapatılması saçma olur insanlar mutlu olduğumu anları ya da ne düşündüğünü açıklamalı ki üst düzey bir sosyal kullanım olsun ki zaten klavye kahramanlarımız ya da boş insanlardan da geçilmiyor orası farklı bir konu

    0
    0 Yorumla
  • SSelale
    SSelale Takip Et
    Yoda Yaş: 36
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 339 cevap paylaştı.

    Niye kapansın seni neden rahatsız ediyor, insan kendini bilmezse facebook ne yapsın twitter ne yapsın eşşek her zaman eşşektir.

    1
    1 Yorumla
    • Erkek_Adam_
      Erkek_Adam_
      +1 yıl

      En iyi cevap bu olmalıydı +1liyorum

      Yorumla
  • Helios001
    Helios001 Takip Et
    Xper 2 Yaş: 36
    +1 yıl

    twitter ve instagram benim için facebook ta farmville oynayan mahmut amca için kapanmasın :)

    0
    2 Yorumla
    • sansyokki
      sansyokki

      Mahmut amcan için Counter Strike oyunu falan ayarlarız, sorun değil. :)

      Yorumla
    • Helios001
      Helios001
      +1 yıl

      he o zaman sorun yok :)

      Yorumla
  • Komikmiyimben
    Komikmiyimben Takip Et
    Xper 5 Yaş: 31
    +1 yıl

    Face twitter kapanıcak başka siteler girecek mesela kızlar soruyorda dana çok vakit geçirirdim

    1
    0 Yorumla
  • massivenova1
    massivenova1 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 48
    +1 yıl

    kapatılmasın ama o tür sosyal ağlar yuva yıkar benim sevgilimi başka bir erkek ne hakla beğeniyor biraz mesafe gerek yani kıza bunun sahibi var havası verin yoksa bütün abazalar geliyor bir bakıma büyük sorun olabilir

    0
    0 Yorumla
  • Baksteen
    Baksteen Takip Et
    Xper 7 Yaş: 40
    +1 yıl

    Gerçekten paylaşım amaçlı ve düzenli olarak facebook kullanıyorum. Kesinlikle kapanmamalı. Nice arkadaşlarıma oradan ulaştım ben.. :D

    0
    0 Yorumla
  • batwoone
    batwoone Takip Et
    Xper 5 Yaş: 37
    +1 yıl

    Social Network filmini izleyeniniz vardır mutlaka bir facebook kurulurken ki seviyeye bakınız bir de şimdiki seviyeye...

    0
    0 Yorumla
  • ririrella
    ririrella Takip Et
    Xper 6 Yaş: 30
    +1 yıl

    Kapatilmasin kullanmiyorum ama diger insanlar kullaniyor. Cevresiyle iletisim kurmamasi onlarin sorunu.

    0
    1 Yorumla
    • SekerCocuk1
      SekerCocuk1
      +1 yıl

      hadi yaa ama toplumun yapısının değişmesine bisi demiyosun

      Yorumla
  • digomi
    digomi Takip Et
    Xper 7 Yaş: 31
    +1 yıl

    ben isterdim bizi koyun haline getiriyor insan vaz da geçemiyor

    1
    0 Yorumla
  • dsard
    dsard Takip Et
    Xper 5 Yaş: 38
    +1 yıl

    evet isterdim bir b. oka yaradığı yk insanları tembelleştiriyor msn bundan iyi

    1
    0 Yorumla
  • freerogue0
    freerogue0 Takip Et
    Yoda Yaş: 30
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 522 cevap paylaştı.

    Sadece Facebookun kapanmasini isterdim. Çok pislik dönüyor çünkü orda

    1
    0 Yorumla
  • Єναηєscєηcє
    Єναηєscєηcє Takip Et
    Yoda Yaş: 30 , eic 46%
    +1 yıl

    Twitter haricindekiler kapansın :)

    1
    1 Yorumla
    • sansyokki
      sansyokki
      +1 yıl

      Gelen yoğun talebe göre Twitter'ı kapatmama kararı alacağım zaten. :)

      Yorumla
  • hyperm
    hyperm Takip Et
    Xper 5 Yaş: 44 , eic 42%
    +1 yıl

    kapansın hepsi daha iyi iletişim artar

    1
    7 Yorumla
    • sansyokki
      sansyokki
      +1 yıl

      Kesinlikle.
      Sanal iletişimin yerini gerçek iletişim almaya başlar.
      Teşekkürler...

      Yorumla
    • hyperm
      hyperm
      +1 yıl

      rica ederim.. bu arada ben bir şey soracam.. bu günün sorusu neye göre seçiliyor? belirli bir xper gerekiyor mu?

      Yorumla
    • sansyokki
      sansyokki
      +1 yıl

      Sanırım 700-750 xper gerekiyordu.
      Konunun adresini (linkini) kopyalayarak sanırım Yardım bölümünden bir yere mesaj atmıştım, ''günün sorusu talep ediyorum'' diye... Onlar da sıraya koyuyorlar, 27 gün sonra sıra gelmiş.

      Yorumla
    • hyperm
      hyperm
      +1 yıl

      anladım teşekkürler

      Yorumla
    • sansyokki
      sansyokki
      +1 yıl

      Buldum.

      Günün Sorusu paylaşımları 24 saat boyunca soru listelerinde ve CANLI YAYIN sayfasında ön sıralarda sabit olarak tutulur. Bu sayede daha fazla göz önünde bulunup, daha fazla cevap alırlar.

      Günün Sorusu yapmak için 1500 Xper puan harcaman gerekmektedir. Harcanan Xper puanları toplam Xper puanını ve Xper seviyeni etkilemez. Sadece 'harcanabilir' Xper puanın düşer.

      Sorunu Günün Sorusu yapmak için İletişim sayfasındaki formu doldurup bize göndermen gerekmektedir.

      Formu doldururken Konu olarak 'Günün Sorusu, Hediye Çeki Talebi' seçtikten sonra Günün Sorusu yapmak istediğin sorunun link adresini kutuya yapıştırıp Gönder'e tıklman yeterli.

      Günün Sorusu için gelen istekler geldikleri zamana bağlı olarak sıraya girerler. İlk gelen soru ilk sergilenir. Sorunu Günün Sorusu olarak sergilemek vakit alabilir, yalnız seni unutmadık, biraz sıra var, o kadar.
      https://www.kizlarsoruyor.com/iletisim Bu da iletişim sayfası.

      Yorumla
    • hyperm
      hyperm
      +1 yıl

      sağol :)

      Yorumla
    • sansyokki
      sansyokki
      +1 yıl

      Önemli değil.

      Yorumla
  • GökselinYalnızKuşu
    GökselinYalnızKuşu Takip Et
    Xper 6 Yaş: 32 , eic 71%
    +1 yıl

    Kapatılmasını isterdim.

    1
    1 Yorumla
    • sansyokki
      sansyokki
      +1 yıl

      Saygılarımı sunuyorum...

      Yorumla
  • mhmtcnglr90
    mhmtcnglr90 Takip Et
    Xper 2 Yaş: 119
    +1 yıl

    Facebook'u kötü amaçla değil de iyi amaçla kullanan insanlar var. Mesela bazı Dini sayfalar.

    0
    0 Yorumla
  • DamlaTam35
    DamlaTam35 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 31 , eic 41%
    +1 yıl

    fark etmez :D olsada olur olmasada olur :D

    1
    4 Yorumla
    • sansyokki
      sansyokki
      +1 yıl

      Öyleyse olmamasına da razı olunuyor bu durumda.
      Oy kullanabilirsiniz.

      Yorumla
    • DamlaTam35
      DamlaTam35
      +1 yıl

      evet isterdim dedim zaten :)

      Yorumla
    • sansyokki
      sansyokki
      +1 yıl

      Öyleyse sonsuz saygılarımı sunuyorum.
      İktidar gibi oy kullananlara altın ya da para veremeyeceğim, ama saygı & sevgilerimi eksik etmeyeceğim. :)

      Yorumla
    • DamlaTam35
      DamlaTam35
      +1 yıl

      adamsın :D

      Yorumla
  • MuallimeHatun
    MuallimeHatun Takip Et
    Xper 2 Yaş: 33 , eic 34%
    +1 yıl

    Kapanırsa kapansın, bağımlısı değilim..

    1
    3 Yorumla
    • sansyokki
      sansyokki
      +1 yıl

      Oy kullanmayı da tercih ederseniz seviniriz. (İsterseniz tabii ki)

      Yorumla
    • MuallimeHatun
      MuallimeHatun
      +1 yıl

      kullndm

      Yorumla
    • sansyokki
      sansyokki
      +1 yıl

      Teşekkür ederim.

      Yorumla
  • Gözdekk
    Gözdekk Takip Et
    Xper 5 Yaş: 31 , eic 39%
    +1 yıl

    Hepsi kapansa ne güzel olurdu.

    1
    4 Yorumla
    • sansyokki
      sansyokki
      +1 yıl

      Ama ''Evet'' oylarının sayısı halen aynı duruyor. :)

      Yorumla
    • Gözdekk
      Gözdekk
      +1 yıl

      Kullandım şimdii oyumu

      Yorumla
    • sansyokki
      sansyokki
      +1 yıl

      Bak, boşa kullanılan her oy karşı tarafın oranını artırıyor. Dikkat edelim efendim.
      Bu şekilde ülkede seçimleri kaybediyoruz :)

      Yorumla
    • Gözdekk
      Gözdekk
      +1 yıl

      Haklısın :)

      Yorumla
  • Mybreath
    Mybreath Takip Et
    Xper 6 Yaş: 31
    +1 yıl

    isterdim eskiden canı çekmesin diye sakladığımız bir köşede yediğimiz yemeklerimizi şimdi göstere göstere paylaşır olmuşuz? kapanmalı zaman bir insanın en değerli şeyi. Kulluk ibadetle geçirilmeli

    0
    0 Yorumla
  • Coffee-Mate
    Coffee-Mate Takip Et
    Yoda Yaş: 38
    +1 yıl

    Sakıncalı bence kapatılmalı.

    1
    1 Yorumla
    • sansyokki
      sansyokki
      +1 yıl

      Kapanmasından yana olan kişilerin artışını görmek mutluluktan uçuruyor beni.

      Yorumla
  • manyakak
    manyakak Takip Et
    Xper 5 Yaş: 32
    +1 yıl

    twitter hariç kapansalar sorun etmem ama twitter kalsın

    0
    0 Yorumla
  • anafraniL
    anafraniL Takip Et
    Xper 5 Yaş: 34
    +1 yıl

    ayy nooolur kapanmasınnnnn. hiihhhhhhhhh ölürüooüümmm :/ oaauuvvvv bu gerçek olamassssss

    0
    0 Yorumla
  • Nurşahhhh
    Nurşahhhh Takip Et
    Xper 2 Yaş: 30
    +1 yıl

    kapsın bas agrısı yapmaktan baska ıse yaramıyor bence

    1
    0 Yorumla
  • alenchek
    alenchek Takip Et
    Xper 4 Yaş: 35
    +1 yıl

    Sadece kısa bir süreliğine dns vpn de kullanılmadan 1-2 ay kapansa güzel olur bence

    1
    0 Yorumla
  • deryağı
    deryağı Takip Et
    Xper 6 Yaş: 30
    +1 yıl

    benim için bir şey ifade etmiyorlar

    1
    4 Yorumla
    • sansyokki
      sansyokki
      +1 yıl

      Oy kullandınız değil mi? :(

      Yorumla
    • deryağı
      deryağı
      +1 yıl

      şimdi kullandım

      Yorumla
    • sansyokki
      sansyokki
      +1 yıl

      Şeref duydum.

      Yorumla
    • deryağı
      deryağı
      +1 yıl

      :):)

      Yorumla
  • nefes02
    nefes02 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 33
    +1 yıl

    Ben kullanmıyorum ama kullananlaın iletişim özgülüğü kısıtlanmamalı.

    0
    0 Yorumla
  • kutukola
    kutukola Takip Et
    Yoda Yaş: 39
    +1 yıl

    onu kapa bunu yasakla, sansürle derken ülke osmanlının çöküş dönemine geri döner

    0
    2 Yorumla
    • sansyokki
      sansyokki
      +1 yıl

      Bu konu bence bahsettiğiniz hususun dışında ve ötesinde bir mevzu.
      Çünkü yasaklar ve sansürler kişinin hakkı olan özgürlüğü etkileyecek derecede olduğu sürece herkes karşı koymalıdır.
      Ancak buradaki durum toplumun gerçek hayattan soyutlanıp sanal platformlarda aşırı derecede vakit harcaması ve asosyal bir hal alması noktasında aslında doğrusunun ne olacağı...
      Ben de şu anki sisteme, baskıcılığa karşıyım, o ayrı bir konu.
      Ancak bahsi geçen sitelerin bence özgürlükten ziyade kişilerin ruh sağlığını bozucu ve yeni nesil için doğurabilecekleri tehditleri değerlendirmek gerek.
      Çok teşekkür ederim.

      Yorumla
    • kutukola
      kutukola
      +1 yıl

      ben de teşekkür ederim.

      Yorumla
  • MiraÖzdemir
    MiraÖzdemir Takip Et
    Xper 5 Yaş: 30
    +1 yıl

    Hepsini kapattım sadece ks kullanıyorum :)

    1
    1 Yorumla
    • sansyokki
      sansyokki
      +1 yıl

      Ben de öyle. :) (Yani yalnız bazen burada vakit geçiriyorum.)
      Teşekkürler.

      Yorumla
  • ornitorenkpery
    ornitorenkpery Takip Et
    Xper 4 Yaş: 35
    +1 yıl

    Hayır kapanmasın başımızı telefondan kaldırıp gerçek dünyayla yüzleşirsek ne yaparız. Bir çok kişi depresyona girer

    0
    1 Yorumla
    • sansyokki
      sansyokki
      +1 yıl

      Yani sanal yaşamaya devam.:)
      Teşekkürler.

      Yorumla
  • naja523
    naja523 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 36
    +1 yıl

    kapansa elmize ne geçecek başka bir sosyal ağ sitesi açılır ona üye oluruz eskşde hi5 gibi netlog gibi basit siteler kurarlar onlara üye oluruk olmaz mı :)

    0
    0 Yorumla
  • öyküaltınel
    öyküaltınel Takip Et
    Xper 5 Yaş: 31
    +1 yıl

    kapansınlar pek de bir işe yaradıkları yok

    3
    2 Yorumla
    • sansyokki
      sansyokki
      +1 yıl

      Saygılarımı sunuyorum.

      Yorumla
    • SekerCocuk1
      SekerCocuk1
      +1 yıl

      +1 :D

      Yorumla
  • Bakırköycü
    Bakırköycü Takip Et
    Xper 5 Yaş: 46
    +1 yıl

    Bilemiyorum ki.. Facebook kapatılsın ama Twitter kalsın ya. İnstgramı bilmem orasını Allah bilir

    0
    0 Yorumla
  • Seliiinnn
    Seliiinnn Takip Et
    Xper 4 Yaş: 31
    +1 yıl

    Facebook kapanırsa kapansında, twitter instagram olmaz :D

    0
    0 Yorumla
  • EmirhanTRGT
    EmirhanTRGT Takip Et
    Xper 2 Yaş: 34
    +1 yıl

    Ben çok kullanmıyorum amacım fotografları yedeklemek gibi birşey :))

    0
    0 Yorumla
  • DenizBabası
    DenizBabası Takip Et
    Xper 6 Yaş: 36
    +1 yıl

    Twitter'a torpil geçerseniz tamam

    1
    1 Yorumla
    • sansyokki
      sansyokki
      +1 yıl

      Bir işi yarım bırakmadan tamamlama taraftarıyım. :)

      Yorumla
  • betyyyy
    betyyyy Takip Et
    Guru Yaş: 45
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 1,8b cevap paylaştı.

    hıcbırını kullanmıyorum kapansın hepsı:d

    1
    2 Yorumla
    • sansyokki
      sansyokki
      +1 yıl

      Bu değerli katkı ve destek için teşekkür ederim. :)

      Yorumla
    • betyyyy
      betyyyy
      +1 yıl

      çok mercı:D

      Yorumla
  • DoomIsMyThrone
    DoomIsMyThrone Takip Et
    Xper 2 Yaş: 33
    +1 yıl

    Kapatılsında biraz sosyalleşelim

    2
    2 Yorumla
    • sansyokki
      sansyokki
      +1 yıl

      Sonsuz saygılarımı sunuyorum.
      Kapatılmasından yana olanların oranının bu kadar yükselmesi beni hem şaşırttı hem de çılgınlar gibi memnun etti.
      Artık ölsem de gam yemem. :)

      Yorumla
    • DoomIsMyThrone
      DoomIsMyThrone
      +1 yıl

      Daha da çoğalacağız inş :)

      Yorumla
  • Xerox95
    Xerox95 Takip Et
    Xper 7 Yaş: 30
    +1 yıl

    Ben kullanmadıgım ıcın kapansın sorun yok :D

    1
    1 Yorumla
    • sansyokki
      sansyokki
      +1 yıl

      Öyleyse teşekkürler. :)

      Yorumla
  • swiftie
    swiftie Takip Et
    Bilge Yaş: 33
    +1 yıl

    Hem isterdim, hem istemezdim.

    1
    1 Yorumla
    • sansyokki
      sansyokki
      +1 yıl

      Çelişkili bir durum. :)
      Sanırım bunu zamanla olacak gelişmeler netleştirecek.
      Çok teşekkür ederim.

      Yorumla
  • Devamını Gör (94)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aile & Toplum > Anketler > Facebook - Twitter & instagram kapansın ister miydiniz?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Sizce Instagram gibi diğerleri de kapatılmalı mı? 17 cevap verildi
Eğer Instagram kapanırsa Facebook'a geri döner misiniz? 6 cevap verildi
Sizce Instagram Kapatılmalı mı? 9 cevap verildi
Tüm sosyal medya hesaplarınızı kapatma isteğiniz oldu mu? 20 cevap verildi
Instagram hesabının kapanması için napmaliyiz? 3 cevap verildi
Sevgilim Instagram hesaplarımızı kapatalım diyor sizce neden? 18 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Özel günleri sever misiniz sizin için önemli midir?
  • Megane 4 mu focus 4 mu Hangi araba daha iyi?
  • Yaz akşamı dondurma ritüelin var mı?
  • Parkta közlenmiş mısır sevenler burada mı, siz nasıl yersiniz?
  • Gece gece nasıl içecek tüketirsiniz?
  • Siz de insanlardan hemen nefret eder misiniz yoksa size de bu duygu abartı mı geliyor?
  • İki kalp gerçekten kilometrelerce mesafe varken birbirine sadık kalabilir mi?
  • İnsan ne zaman vazgeçmiş sayılır; pes ettiğinde mi, yoksa artık kendine daha fazla zarar verdiğini anladığında mı?
  • Benim gibi aşure süslemeye kafayı takan var mı, siz aşureyi nasıl seviyorsunuz?
  • Çok uçlarda olmayan muhafazakar erkek ve seküler kız ilişkisi olur mu?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨