Starbucks'da bir şeyler alırken utanıyorum bunu nasıl aşabilirim?

Merhaba arkadaşlar lütfen yardımcı olun. Sadece 1 kere starbucks'a gittim onda da rezil oldum. Ne alacağımı bile bilmiyordum arkadaşımınkinden olsun dedim. Short, tall, grande, venti diye boyları varmış sanırım ben orta boy dedim o an bir sessizlik oldu anlamadım.. Lütfen bana yazın ve kışın neler içilebileceğini okunuşlarıyla yazar mısınız? Tatları hakkında da bir şeyler yazarsanız çok sevinirim. Bir daha o ortamda utanmak istemiyorum. 😔
Starbucks'da bir şeyler alırken utanıyorum bunu nasıl aşabilirim?
Cevapla