Starbucks'a girince kahve isimlerini bilmediğim için rezil oluyorum, ne yapmalıyım?

Birsürü kahve isimleri var okuyamıyorumda arkadaş götürüyor zorla. Sonra Mochayı Mocoka diye okuyorum off ne yapmalıyım beni zorla götürmemesi için

Güncellemeler
+1 yıl
Çok Süper bir soru sormuşsun, sorun artık vitrinde! Şimdi sorunu daha çok üye görecek. Üstelik, 4 Xper daha kazandın! Tebrikler!
Starbucks'a girince kahve isimlerini bilmediğim için rezil oluyorum, ne yapmalıyım?
Cevapla