+1 yıl:d eminim youtube'da veya başka platformlarda bu kahve isimlerinin nasıl telaffuz edildiğiyle ilgili video çekilmiştir onları izlemeni öneririm. okunuşlarını ben de bilmiyorum bu arada. okuyamaman çok doğal çünkü hepsi yabancı dilde, sen o dillerin hepsini bilmek zorunda değilsin
10 Yorumla
En İyi Cevaplar
Ilk gittiğimizde şu mor şeyden demiştik😂. Hatta ben arkadaşımı öne atmıştım o söylesin diye. Şimdi Brew veya starbucksa gidiyorum az cok oğrendim bir şeyler. Ne önerirsiniz de diyebilirsin zevkini söyleyerek örneğin acı bi kahve olarak veya tatlı sütlü az şekerli vs. Artık daha çok Brew gibi yerleri tercih ediyorum genelde orada masalar büyük oluyor ders çalışmaya gidiyorum.
Sıcak çikolata da içebilirsin en kolayı01 Yorumla
Yeme & İçme konusunda 1,3b cevap paylaştı. StarBucks'a neden gidiliyor anlamıyorum. Elbette herkesin kendi parası herkes istediği gibi harcar ama bu mekan bu kadar pahalı olmasına rağmen bu denli ilgi almasını anlamıyorum. Garson sistemi de yok self servis.
Ayrıca kahve isimlerini bilmek zorunda değilsin eğer arkadaşların sana yok artık onu da mı bilmiyorsun gibi tepkiler veriyorsa bil ki kalitesiz insanlardır.00 Yorumla
Yeme & İçme konusunda 764 cevap paylaştı. valla bu awm de bükerek arkadaşla kahve içmiştim ama ztarbaks miydi hatırlamıyorum?
illa kahve çeşitlerini bilmek zorunda değilsiniz hangi tat da olduğunu söyleyin mesela hafif bisey diyin adını öğrenin sonraki gittiğiniz seferlerde onun ismini söylersiniz ben olsam öyle yapardım , ben daha çok nescafe golf ve cofee mate ciyim 🙃00 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
50Cevap
- Yeme & İçme konusunda 16,1b cevap paylaştı.
+1 yılÖnümdeki kişi ne derse bende ondan derim gadası
00 Yorumla - Yeme & İçme konusunda 64,4b cevap paylaştı.
u +1 yılStarbucks'a gitmek için bilmeniz gerekmiyor yani onlar size yardımcı olurlar
01 Yorumla
Soran+1 yılama utanırım ben
Amme hizmeti..
Yaz içecekleri /Soğuk -Türkçe söylenişi
Hangi boy sorularına küçük -orta-büyük boy diyebilirsin ingilizce sorsada.
Cool lime/kul laym. Bir kulunu çok sevdim ile aklına gelsin.
Hibiscus tea/Hibiskus sadece. Kırmızı çay /demleme çay diye aklına kodla.
Cold brew/ kold bürüv. Kol gibi kahve.
Ice latte/ays latte. Kodladın artık.
Ice Americano/Ays Amerikano. Kodlaması ;Amerikalı oo.. Genelde sadece yazın çıkar ama kışın sadece Americano dersen sıcak verirler.
Ice Mocha/ bir moka yaramıyoruz. Kıps
Genelde Kışın içilen sıcak espresso bazlı içeçeklerin başına Ice yazınca yaz mevsiminde oldğunu bahar geldiğini söylüyorlar sipariş tahtasında.
Ice Caramel latte/ ays karamel latte. Karamel çikolatasından aklına gelir.
Frappucino/Frappiçino.
Sıcak kahveler/Kış kahveleri
Amerikano/ Amerikano
Filtre kahve/Filtre kahve-Misto derler kısaca. Misto de barista anlar.
Espresso/ Espiresso.
Double Espresso / iki küçük bardak sek kahve. Acıdır. Zaten içtiğin tüm kahveler espresso üstüne süt veya soslar ile yapılır. Latte ise bildiğin latte/ Filtre kahveye süt eklerler sadece.
215 Yorumla
Soran+1 yılaradığım yorum bunu ekran görüntüsü alıyorum orada okurum teşekürlerr
- +1 yıl
Dersler böyle anlatılsaydı herhalde herkes dersten geçerdi WÇSXOXLWD
- +1 yıl
Sıtarbaks adama menüsünü böyle ezberletirir işte... Yeter ki sen ezik ol.
- +1 yıl
Sonuç olarak, senin ülkende bir kahveci seni zorla İngilizce konuşturuyor.. Bağımsız ülke, özgür insanlar.. Gerçekten özgür müsünüz?
- +1 yıl
Günümüzde zaten bir çok insan ingilizce kelimeyi de türkçe cümleler arasında kullanıyor. Bence bir mahsuru yok 🙂 İngilizce ana dilimizse ne kadar geliştirsek ve pratik yapsak kârdır.
- +1 yıl
@sudesiyahseven Kendi dilini bilen zeki insanlar hariç... Ülkenin atık kesimi kullanıyor...
- +1 yıl
Kullandığımız telefonu bile türkler üretmedi ki. Yabancılarla içli dışlı olmanın nesi aptalca? Netice de hepimiz insanız. Onların ülkesinde de türk insanı, türk işcisi, türk turisti ya da türk restorantları vs var. Bunun kime ne zararı olabilir?
Soran+1 yıl@BeniBöʎleBil Buda kahvenin adına aykırıdır inglizce türkçe çok alakası yok.
Gizli Üye(30-35)+1 yılBak bu konuyla ilgili çok güzel bir anım var seneler önce hemşire bir kız arkadaşım vardı Bir gün sonrasında starbucks'a kahve içmeye gidecektik ve ben açıkçası �talya'dan fırlamış kahve isimlerini bilmiyordum oyun oynadığım bir esnadaydı ve oyundakileri ne içsem ne ikram etsem ne ısmarlasam rezil olmam demiştim onlar da white chocolate mocha demişlerdi ertesi gün kızla starbucks'a gittik ve söylediğimiz white chocolate mocha sanki kahve değil de kocaman bir dondurma gibi geldi çok şaşırmıştım O yüzden öncesinde biraz araştırma yap bir veya iki tane kahve ismi ezberle bu kadar ayriyetten bir Plato kurmana gerek yok yani
11 Yorumla
+1 yılBen öğretebilirim hepsinin okunuşlarını teker teker mesela white chocolate mocha içmek istiyorsan okunuşu : vayt çaklıt moka diye okursun. Kimileri kahve boyunu da ingilizce söylüyor ama ona o kadar gerek yok bence. tall boy küçük grande orta venti büyük boy yazıldığı gibi okunuyor bunlar bu arada
19 Yorumla- +1 yıl
bende starbukcsa bayadır gitmiyorum çalışanlar dahil çok ortam kasıcılar var çok iyi ingilizcem var ama ortam sarmıyor ve bu depremde gr yardım yapmadıkları için gidenide bir kez daha düşünün derim
- +1 yıl
@mutluluknedir34 Bazı şubelerinde ücretsiz kahve dağıtıldığı söylendi sadece 1 şubede sıkıntı olmuş diye biliyorum.
- +1 yıl
hikaye onlar tepkiler gelince dağıtmışlardır
- +1 yıl
@mutluluknedir34 Zaten çok kahve içen birisi değilim. Soğuk kahvesiz içeceklerini içiyordum.
- +1 yıl
valla bende kahve dünyası ya da başka mekanlar diyorum artık starbukcs eksik kalsın parama yazık net
- +1 yıl
@mutluluknedir34 https://prnt.sc/wQ99Y35kR7UO Şuna bir bakmanı tavsiye ederim mantıklı. Şirket yabancı bir şirket önce organizasyonu kurmaya çalışmış olabilirler. Ki ülkede depremzedelere bile 3 gün yardım gitmeyen bazı ekipler varken
- +1 yıl
bu tepkilerden sonra piar calısması yerseniz yoksa ben bunu durduk yere neden kötüleyim bananeki ama gercekler başka ne yazık ki
- +1 yıl
@mutluluknedir34 Ben de eskiden kahve dünyasına giderdim ama hiçbir zaman kahvelerini sevemedim. Ama kahve için yaşadığım mahallede seçenek bol Caribou da var burada
- +1 yıl
@mutluluknedir34 Anladım ben de sadece bilmeden yargılamaktan her zaman korkarım. Belki öyledir belki de değildir.
Neden rezillik olsun?
Biz de kardeşimle McDonald's gidişimizde menülerin adlarını bilmediğimiz için sipariş vermeye hazır hissedene kadar sıramızı hep başkalarına veriyorduk😂 sıra bize gelince de görseli gösteriyorduk.😂
Çok da önemli bir şey değil, rezillik bir durumda yok bence.30 YorumlaBu rezillik değil biz barista değiliz her kahveyi bilmeyebiliriz. Yani kompleks yapmaya gerek yok ben pek bilmiyorum bana yumuşak sütlü bir şey önerin falan diyebilirsin mesela.. Kimsenin "voy ommmen tonrem gahve adı bilmiyir bu cahal qöpek" diyeceğini zannetmiyorum. Boyle düşünecek biri varsa bile fikri önemsenecek sağlıklı bir birey değildir.
20 Yorumla- Yeme & İçme konusunda 458 cevap paylaştı.
+1 yılBen ingilizce gibi okumaya çalışıyorum yanlış da olmuyo ya da şundan felan deyip guluyorum 😀 bunda bir şey yok takma kafana white chocalate mocha vayt çaklıt moka diye direk mocha Moka diye okunuyor frapuccino var chocalte cream frappucino çaklıt kırîm fırapuçino diye oku yani ingilizce gibi ya da okumaya calis şundan de
00 Yorumla
+1 yılBunun rezillikle alakası yok ayrıca hepsi normwl kahve zaten zengin görünmek için tuhaf tuhaf isimler koymuşlar bı kere gittim onda da resmi gösterip şundan olsun dedim rezillik bişey değil yanlış dusunuyosun
10 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılkahve isimlerini bilmek zorunda değilsin. denemek istediğim farklı bir içecek var ne tavsiye edersiniz dersin. o da sana söyler. söylerken de aynısını söylersin. tamam kappuçinoo olsun gibi. veya tamam eksprezzzoo vs
yazılışından cok telaffuzu kap yeter
00 YorumlaNeden rezil olasın ya, beğendiğini göster şundan diye.
00 Yorumladert ettiğiniz şeye bakın yauv. Git yanlış söyle, asacaklar mı, kesecekler mi seni? Orada takılanlar allahın oğlu falan mı ki, onların yanında rezil olasın?
16 Yorumla- +1 yıl
Çok haklısın
Soran+1 yılya ondan değil elit sosyeteler gözlüyor bildiğin sonra gülerler diye utanıyorum
- +1 yıl
Yabancı kahve ismi söyleyince sosyete mi olunuyor ben hiç utanmam da bilmiyorum da öğrenmeye gerek de yok ayrıca sosyete gibi gozukenler anasının karnında mi öğrendi o isimleri bence hiç takma kafana utanılacak bişey yok ortada
Soran+1 yıl@Btltasdkie coffe mocha white espresso gibi uzun uzun şeyler söylüyorlar
- +1 yıl
Söylesinler boş ver takılacak şeyler değil bence
- +1 yıl
Ayrıca Starbucks a gitmeyi lüks zanneden canım bir milletiz bunu da unutma türk kahvesini evde yapsam 20tl gidecek 3 ay gider o kahve orada bı fincana 90 ver bu lüksluk değil enayilik ve kaziklanmaktir benim için
+1 yılBen hangisini önerirsiniz diyorum hangisini önerirlerse onu alıyorum hem yeni bir şey keşfetmiş oluyorum.
10 Yorumla
+1 yılMecbur sevdiğin kahveyi bulana kadar her kahveyi deneyeceksin. Telaffuzu boş ver. Anamızın karnından İngiliz olarak doğmuyoruz. Yabancılar, bizim her kelimemizi sanki doğru mu telaffuzu ediyor?
00 Yorumla
+1 yılNe olduğunu bilmediğim hiç bir şeyi içmem umrumda da olmaz abuk subuk isimler koyup içine tuhaf tuhaf aromalarla üstüne de bir sürü para istiyorlar en iyisi kahve en iyisi çay gerisi kim ne isterse onun olsun
00 Yorumla- Yeme & İçme konusunda 1,9b cevap paylaştı.
+1 yılSadece flitre kahve içtiğim için sorun olmuyor.
Kendi bardagimi götürüyorum etliye sütlüye karismiyorum.
Kenara geçip kulağımda müzik elimde defter çoğu kez öykü ya da şiir yazıyorum.
Kahve dediğin acı olur.
Ben öyle seviyorum.03 Yorumla- +1 yıl
Siz anlamadiysaniz ne diyebilirim.
- +1 yıl
İnsanlar neden duymak istedikleri cevapları alamayınca sizi. Gibi laf atıyor içindeki hangi duyguları bastırmaya çalışıyor acaba.
Hep merak etmisimdir
parası olan da sensin, müşteri olan da. o yüzden rezil olman diye bir şey mümkün değil bunu sakın unutma. istersen kasiyere sor, bütün kahveleri tek tek anlattır, hoşuna gideni de al.
10 YorumlaRezil olmuyorsun utanacak bir durum yok ama gitmek istemiyorsan gitme. Arkadaşın seni zorla götüremez ki yani. İsimler konusunda internetten starbucks menulerine bak. Sana hitap edenleri ezberle onları iç gittiğinde. Ya da öneri iste sipariş giren kişiden ne söylerse onu al
10 Yorumla
+1 yılHayatimda 2-3 kez mi ne gitmişimdir stara neyse sevmiyorum çünkü paranla rezil oluyorsun iki saat bie kahve için sira mi bekliycem bence görgüsüzler var sirf hava olsun popüler kültür
00 YorumlaNiye çekiniyorsun ki. Bence utanılacak durum değil. Bi defa Türkiye’de iş yapıyorsan isimler Türkçe olarak yazılmalı. Baştan aşağı fiyasko bi olay. Bu olayda bizde vardır.
00 Yorumla
+1 yılben direkt foroğrafta ki içeceği gösteriyorum, o da veriyor. Niye bu kadr kastın ki? Ben de aynı söyleyemiyorum. Yaninda ki arkadaştan mı çekiniyosun, seninle dalga geçer falan diye?
00 Yorumla
+1 yılNiye rezillik olsun. ben daha önce garsona kahveyi gösterip şu adını soyleyemedigim kahveden istiyorum deyip gülmüştüm 🤗bundan dolayı da rezil ya da kötü hissetmedim kendimi
00 Yorumlabiraz özgüvenin olsun ordaki bilmeyebilirsin meraketme kimse seni isimleri bilmiyo diye aşağılamaz rahat ol bilemesende yanlış söylesende şundan olsun de adam ordan düzeltir
00 YorumlaBeyaz çikolatalı kahve de boyutunu söyle ne derse evet de ben öyle yapıyorum sjkskdjk
12 Yorumla
Soran+1 yılben her kafeye gittiğimde vayt çaklıt moka diyodum basit olsun diye
+1 yılYav niye kasıyorsunuz bu kadar? Maksat kahve içip sohbet etmek erkeklerin dedikodusunu yapmak değil mi? Kahve de geç işte Allah Allah
00 Yorumla
+1 yılKanka bu kadar kasma ya oraya gidenlerin çoğu okuyamıyor zaten oradaki barmenler Hisar alışkın bu duruma yani takılma bu kadar
00 YorumlaEn kolayını söyle ben yıllardır filtre içiyorum 😅 ayrıca ne utanacam iki güldüm mü espri gibi oluyor
00 Yorumla
+1 yılarkadaşının söylediğine aynısından istiyorum de ya da panoda yazanı göster şundan de fark etmez
00 YorumlaYeme & İçme konusunda 320 cevap paylaştı. Dün hayatımda ilk defa hastanede iki tane öyle kahve aldım. Biri yumuşak biri sert olsun dedim. Basitçe hallettim
00 Yorumla
+1 yılGoogle dan kahvelerle ilgili araştırma yapabilirsin. O isimler genel kahve isimleri , starbucks in icadi degil zaten
00 Yorumlaboş ver, olduğun gibi söyle, ya da bundan diye göstermen yeterli
02 Yorumla
Soran+1 yılgeçen yanlışlıkla buzlu kahve almıştım
+1 yılLatte en mantıklısi iste , karamelli latte, vanilyalı latte. Ki isimleri yanlış söylesen bile bu sorun değil ki herkes bunları bilerek dogmadi
30 Yorumla
+1 yılGitme sende aman çok büyük iş oldu. Türkçesini söylesene meraksınız gavurların herşeyine
00 Yorumla
+1 yılRezillik sende değil... O ürünü sana satmaya çalışanda..
018 Yorumla- +1 yıl
@sudesiyahseven Kullandığın telefonu zaten üretemezsin... Yukarıda yazdım. Üretmek için önce zeki olman gerekiyor... Sonra özgüven sahibi olman gerekiyor... İmitasyon insan olursan ömür boyu
öyle kalırsın... Seni üretemeyeceğine ve zeki olmadığına şartlandırdılar.. Sen de bunu kabullendin.. Kremalı, sütlü, sade, sert vs demek yerine anlamını bile bilmediğin mokaçino ile ezberci boş beyinlere sahip insanlar yetişiyor.. Bu yabancılarla içli dışlı olmak değildir. Benim iş hayatımın tamamı İngilizce iletişim ile geçiyor. Ama sana Türkçe yazıyorum.
Sonra gelir burada adını söyleyemiyorum diye sitem edersin... Dedenle git bakalım kahve içebilecek mi? Aaa ama deden oraya "yakışmaz" değil mi? :) Neden yakışmaz biliyor musun? Çünkü beynine kendi kültürünün aşağılık olduğunu enjekte ettiler. Senin için "cool" demek, çağdaş olmak demek.. - +1 yıl
Sen deli falan mısın? 🙂 Dedemi oraya yakıstırmayacagimi nereden cikardin? Ayrica 60 yasinda olup da bizden daha iyi ingilizce bilenler de var. Kendi kulturumu de assagilik olarak gormuyorum ben sahsen. Ingilizceyi de turkceyi de seviyorum. Muzik listemde de iki tur de mevcut mesela. Ayrica bu turkiye icin gecerli degil sadece. Siradan yabanci birini stalklarken bile ingilizce yazili storye denk geliyorum. Kişi alman ya da rus fark etmiyor ama bazi storysinde ingilizce bir seyler yazabiliyor. Oysa ki story de ustte, almanca yazsa da cevirecek buton varken 🙂 Ozetle; Ingilizce ortak bir dil oldugundan dolayi hayatimiza bu kadar karismis durumda
- +1 yıl
@sudesiyahseven "stalklarken", "storye"... Ne demek? :D :D İngilizce ortak bir dil değildir... Seni ezen bir dildir.. Sen ezikliği kabul ettiğin için ortak dil olarak KABULLENDİN.
- +1 yıl
Ingilizce kelime kullanmayarak çok havalısın şu an biliyor musun? Arkaya da bir sigma müziği ekleyelim de iyice havaya gir. Tuttuğun telefondan, evinde yaktığın ışığa kadar yabancı üretimi ama sen gelmişsin, iki üç tane yabancı kelime kullanmayarak marjinal olmaya çalışıyorsun herhalde. Peki, bol şans sana 😅
- +1 yıl
@sudesiyahseven Dünyada 100 civarı ülke ziyaret etmiş biri ile konuşuyorsun... Gördüğüm tüm sömürge ülkelerin ortak yanı, kendi dillerini konuşmak yerine sömüren ülkenin dilini kullanmayı ve ya kendi dilleri ile harmanlamayı tercih ediyorlar... Ancak baskın kültüre sahip ülkeler, bilseler dahi seninle İngilizce konuşmaz.. Örnek: Fransızlar.
- +1 yıl
Ama Fransızlar da Samsung telefon kullanıyor ;)
- +1 yıl
Fransızları bilemem ama almancılara da ruslara da ukranalilari da takip ettim zamaninda ve onlarda da var. Sadece türkler yapmiyor ve bunda sorun ne? Oynadigin oyundan tut, aldigin kekte bile karsina ingilizcesi cikacak. Bir urun aliyorum ve turkcesinin altinda ingilizcesi yaziyor. Ne kadar debelenirsen debelen kacamazsin ingilizceden 😅 Gore gore duya duy a da zihnimize kaziniyor ve cumle kurarken kullaniyoruz
- +1 yıl
@sudesiyahseven Sorun şu... Önce kendine saygını kaybedersin.. Sonra yaşadığın topluma saygını kaybedersin... Sonra toplumsal tramvaya girersin... Kişiliksiz bir insan, kültürsüz bir toplum olursun.. Kendinden ve yaşadığın toplumdan nefret edersin.. Birlik ve beraberlik bağların kopar.. İngilize imrenmeye başlarsın... Onların üstün ırk olduğunu kabullenirsin. Artık sen kullanılmaya hazır bir canlısın... Sonra İngilizin tuvaletini temizlemeye, ayakkabısını silmeye başlarsın... Ama asla İngiliz olmazsın.
- +1 yıl
Oyunda, hatta markette bile karşıma çıktığı için göre göre duya duya zihnime kazındığından dolayı arada ingilizce kelime kullanıyorum. Havali vs olmak icin degil. Amerikalilara özenmek için bazı sebepler var elbette ama türk olmayı da cok seviyorum. Mesela yarı türk yarı amerikali olmak isterdim. Çünkü iki ülke de güzel.
- +1 yıl
@sudesiyahseven Oyunda yabancı kelimeler olmasını zaten onaylamıyorum... Çaresizsin... Sıtarbaks ile aynı durum... Sana zorla kendi dillerini kabullendiriyorlar... "Havalı olmak değil ama özenmek..". İşte tüm yazdıklarıma somut delil... Onlara özenerek başlıyor her şey... Evet havalı olmak değil.. Çünkü bilinçaltın bunu kabullendi ve normal karşılıyor.. Sıtarbaksa gidip kremalı kahve isteyemezsin..
İstersen eziklik hissedersin... Zaten vermezler... Mutlaka onların tanımladığı ismi söylemek zorundasın. Özenti ile de ezikliği kabulleniyorsun... Amerikalının tuvaletini temizlemeye artık hazırsın.. - +1 yıl
Abicim 😅 Bir yabanci da bizim baklavamızı yerken türk kelimesi olan baklavayı kullanıyor ve sorun etmiyor. Takip ettigim rus bir kiz vardi ve selam falan yaziyordu. Ne var ki bunda? Yabancilar da bazen bir seylerimizi kiskanabiliyor. Starbucksa gidip de türkçe konusmak garipsenir ama eziklikten değil de anormal gelir. Sen manava gidip de çikolata soruyor musun? Oranında konsepti bu. Ağzımız alışıyor ve dünyaca az cok kullaniyoruz. Heryerde karsima cikarken nasil aklıma girmesin ki? Hem iyi sekilde ozenmemiz de yararimiza olabilir.
- +1 yıl
@sudesiyahseven Tamam ablam tamam... İki dilim baklava ile tüm dünyaya Türkçe konuşturmuşsun... Tebrikler.
- +1 yıl
Aa olur mu? Yazdığım her kelimeyi ingilizce yazdım ben 🤠
- +1 yıl
@sudesiyahseven Kötü olan da bu... Hepsini İngilizce yazsan anlarım da.. Türkçe cümlenin içine İngilizce koymak nedir yaa? Stroy imiş, stalk mış :) :D
- +1 yıl
Yahu duya duya türkçe gibi benimsiyorsun ve ağzına yapışıyor 😅 hem fena mı? Ingilizceyi daha çok öğreniyoruz 🤪 Türkçe dilini ezdirmeden ve unutmadan yaptigimiz sürece pratik sayabiliriz anlaşalim 🤝😅
- +1 yıl
@sudesiyahseven Anlaşamayız.. Ezdiriyorsun.. O yüzden :) Türkçeyi de ezdirme, kendini de... :)
- +1 yıl
Ortak bir dil olduğu icin karisiyor ve zaten yabancilarda da karistiranlar var. Sadece türkler de yapmiyor. Ingilizceden kacamazsin 😀🤚
- +1 yıl
@sudesiyahseven Zaten kaçmadım ki... Benim İngilizcem Türkçem kadar akıcıdır... Ama ikisini ayrı konuşabiliyorum.
Duru önverin bu konuda genis bi külliyatı var bakmanı oneririrm
00 YorumlaRezil olacak bir durum yok. bilemiyorsan Türkçe söyle.
00 Yorumla
+1 yılO zaman arkadasin soylesin sen de hopur hopur ic :)
00 Yorumlaazıcık özgüven sahibi olun mk milletin korkusundan ölceksiniz
00 YorumlaVay arkadaş bizde derdimiz var sanıyoruz 😅😂
00 Yorumla- Yeme & İçme konusunda 1,2b cevap paylaştı.
+1 yılÇok basit.
Hayır, işim var gidemem. Başka sefere deyip geçiştirebilirsin00 Yorumla Al götür servisler yok mu telefondan sipariş ver gel al git
00 Yorumla
+1 yılAklıma Recep ivedikin ikinci filmi geldi Tahsin yogo diyordu 😀
00 Yorumla
+1 yılBosveeer ben de bilmem. Zaten yabamcı isim. Bilmek zorunda degilsin
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılO kahve isimlerini söylerken eminim ki çok tatlı şirin oluyorsundur o yanakların al al kizariyordur😅
00 Yorumla
+1 yılHayır canım neden rezil olasın? Benim yaşadığım yer çok küçük ve maalesef Starbucks yok. Ee haliyle de oradaki kahve isimlerini bende bilmiyorum. O yüzden kasma kendini en kötü sahlep iste. Tadını kahveden daha da çok severim hemm😊😊😊😊
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılbence gitmemeye çalışmak yerine isimlerine alış, abartıldığı kadar zor değil ki. Latte ya da filtre kahve iste.
00 Yorumla
+1 yılbende isimlerden vs. pek anlamam. Ama bi kahfe cesidinin veya starbuksa ozel kahvenin cesidi bilemedim diyede utanacak halim yokya ben asil starbuck mudur nedir kahvenin ozellikle o yazili kismini cekip internete koyanlara guluyorum komik geliyor..
00 Yorumla
+1 yılArkadaşın ne söylüyorsa sen de aynisini söyle.
01 Yorumla
Soran+1 yılbuzlu bir şey söylüyor bende sevmiyorum onu çok
Gizli Üye(25-29)+1 yılWayt çaklık moka de yumuşatma ister misiniz diyince yok de
04 Yorumla
Soran+1 yılzaten hep onu diyorum en basiti o sxğeclprvkedko
Cevap sahibi+1 yılKdldkxlcl yasın kaç ki
Ben de bu yasta ilk defa gittim
Soran+1 yıl19
Cevap sahibi+1 yılBen de 21 napcaz dkxkc
+1 yılOff cidden Starbucksın depremde yaptığı şeyden sonra nasıl oraya gidebiliyorsunuz hala şaka gibi.
23 Yorumla
Soran+1 yılne alaka ki. Paylaşmadı diye şimdi kötü mü oldu?
- +1 yıl
Sence olmadı mı kanka, neyse siz bilirsiniz devam edin böyle...
Bence hiç kasma bende bilmiyorum isimlerini gittiğim de 3-1 Arada’ya en yakın hangisi ise ondan alabilir miyim diyorum. Veya sizin damak zevkinize güveniyorum ne önerirsiniz diyorum
00 YorumlaBence okuduğun gibi söyle ayıp bir şey değil ki herkes söyleyecek diye bir kanun yok kendin gibi ol boş ver
10 Yorumla
+1 yılKagıda, eline ya da telefonundaki notlar uygulamasına yaz
01 Yorumla
Soran+1 yılmantıklı bunu deniycem
Gercekten insanlarin dusunduklerini umursamayin artik rahat yasayin bu hayati
01 Yorumla
Soran+1 yıl30 tane sosyete var ama
+1 yılArtık Starbucks a gitmiyoruz…..
23 Yorumla
Soran+1 yılniye ki
- +1 yıl
Depremde yaptığı hareketin karşılığı olarak… araştırırsanız görürsünüz. İnsanımızı yok sayan hareketini.
Soran+1 yılyani paylaşma mecburiyeti yok ama bilmiyorum ya
+1 yılBen telefondan bakıyorum gizlice öyle söylüyorum gsjsgshhs
00 Yorumla
+1 yılKimse kahve isimlerini bilmediği için rezil olmaz saçmalama lütfen
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılTek derdim bu olsun be bebeğim. Özürlü değilsen gitmeden önce ne istediğine karar ver. Gider gitmez araştırma yapmadan sevdiğin tadı al çık
00 Yorumla
+1 yılGitme oraya şartmı para tuzağı. Al evinde yap iç.
02 Yorumla
Soran+1 yılyok ya cidden hakediyor ama
- +1 yıl
Ben hiç gitmedim bilmiyorum
İsimlerinin telafuzunu öğren okunusunu falan öğrenilir benc
+1 yılKim biliyor iç gitsin
10 Yorumla- Devamını Gör (33)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer