Starbucksta calışıyorum fakat şımarıklık yapan müşteriye haddini bildirdim?

Starbucksta çalışmanın en kötü yanı da kendini begenmis, 30 tl içecek ile Starbucksı satın alabileceğini düşünen şımarık insanlar 🤷🏻‍♀️ Ben ukala ve şımarık insana gelemiyorum. Yaptığım pumpkin spice cold brew i begenmemis midem bulandı dedi. Bunu duydum ben de dedim ki bence siz farklı şeyler denemeyin standart içecekler alın sana mi sorucam dedi bisey demedim şikayet etmek isteyince dedim ki ben bizi uğraştırıyorsunuz hem de şikayet mi etmek istiyorsunuz burası kraliyet yeri mi dedim. Biraz sert çıkmış olabilirim belki. Dilimin kemiği yok ya:)

Starbucksta calışıyorum fakat şımarıklık yapan müşteriye haddini bildirdim?
Cevapla