Evin geçimini erkek sağlamalıdır. Kadın gelir sahibi olsa da evin geçimi erkeğin işidir. Bu düşünce sizce biraz gerici mi yoksa haklı mı?

Bazı ailelerde kadın da epeyce bir gelir sahibi olsa da bakıyorum evin tüm geçimini erkek sağlıyor. Kadın ise kendi kafasına göre harcıyor ya da biriktiriyor. Erkek kadının parasına karışmıyor. Hatta kadın kocasından yine de para almaya devam ediyor. BU hem kadın erkek eşitiliği açısından hem de aile olmak açısından bana tuhaf geliyor. Ama sanki bizim kültürümüzde kadının parasının ayrı bir kutsiyeti var. Bu konuda sizler neler düşünüyorsunuz?
Evin geçimini erkek sağlamalıdır. Kadın gelir sahibi olsa da evin geçimi erkeğin işidir. Bu düşünce sizce biraz gerici mi yoksa haklı mı?
Cevapla