Bir insan birlikte eğlenmediği kişiyle neden arkadaş veya sevgili olur?

Sorum bu, anlamıyorum. Neden komik olmayan biriyle yakın arkadaş olursun? Birlikte iyi vakit geçiremiyorsan neden takılmaya devam edersin? Manevi duygular falan bir tarafa zaten seni eğlendirmeyen ve senin eğlendirmediğin biriyle ne türlü duygu alışverişi yapabilirsin? Arkadaş ortamlarındaki soğuk çekingen kişilerle neden muhattap olunur? İnsanların kişiliğine bir şey demiyorum ben de öyle sayılırım. Ama arkadaş ortamında, arkadaşlarına ve sevgilisine bu şekilde davranan insanlarla, neden görüşülür yani? Espri anlayışı olmayan insanlar demeye çalıştığım aslında. Yoksa bu espri anlayışı olmayan insanlar da kendileri gibi birini bulup en yakın arkadaş mı oluyorlar?
Bir insan birlikte eğlenmediği kişiyle neden arkadaş veya sevgili olur?
Cevapla