Elbette saymakla bitmiyor ama en azından herkes aklına gelen bir tanesini paylaşsın 🌸 Ben başlıyorum 📣 Ev işlerini evin kızı yapar ne de olsa görevidir. Erkek yaparsa lütuftur. Yanlış ❌ Kızlar kadar erkekler de ev işlerini yapabilecek beceriye ve güce sahiptir ve eşit sorumluluk taşırlar. Doğru ✅#mucizekasifi
Tabuları yıkarım bulaşıklara karışmam 💪 Beraber tabuları yıkalım mı ne dersiniz?
İlk adımı illa erkek atmalı.. Yanlış Her zaman herşeyi erkek ödemeli.. Yanlış İlk görüşmede herşeyi erkek ödemeli.. Doğru Her şeyin ilk adımını karşıdan beklemek.. Yanlış Ev işleri kadının görevi değildir. Yaparsa lütufdur, ikramdır.. Doğru Evlenmeyeceğini düşündüğün insana umut vermek.. Yanlış Okuduğun kitapları, izlediğin dizileri/filmleri konuşamayacağın insanla evlenmek.. Yanlış
Uhmm.. Erkek işi kız işi yoktur gücü yeten herkes yapabilir o işi mesela Sonraaa Pembe sadece kız rengi değildir uzun saç bırakan ve küpe takan erkekler kız olmuyorlar bakımlı olan erkekler illa eşcinsel olmuyor sonraa nazik konuşan erkekler özür dileyen erkekler kız olmuyor veya hanımcı olmuyor sonraaa erkek adam ağır başlı olur erkek adam az konuşur erkek adam sert olur erkek adam öyle kızlar gibi titiz bakımlı olmaz erkek adam kıllı olur vs yanlış hep👎🏻
Zaten sadece tek bir görüşünü gördüm o da etiketlendiğim için. Onun dışında tanımam etmem ve de trollün de bir adabı vardır. Beni ilgilendirmiyor açıkçası muhattap olmayacağım birisin
Ben bahsettiğin kişinin şahsına herhangi bir hakarette veya kişisel haklarına bir saldırıda bulunmadım. Hak gerektireck bir durum yok yani ortada.
Çok umursayan çocukla da çocuk olan biri değilimdir zaten. Bahsettiğin soru da bile ya bir ya da iki görüş yazdım. Onu da hak ettiklerini kendileri dahi biliyor zaten.
Evet şahsına bulunmadın oradaki herkese yönelik bir söylemdi ve savunduğunun aksine oldukça saldırgan bir tutum içindeydiniz. Yaptığınızın ne kadar ayıp ve çirkin olduğunun farkında bile değilsiniz ama bunu size öğretecek kişi ben değilim zaten. Hala daha hak ettiklerini söyleyebilecek kadar da yaptığının arkasındasın o yüzden konuşma daha uzamasın bir yere varmıyor çünkü
İşte yapılan en büyük hata da bu ya. Kan davası kafası bu misilleme yapmak. Hayır ve siz kocaman insanlarsınız karşınızdaki bu tutumu sergiliyor diye küçülmenize gerek olduğunu düşünmüyorum bu tamamen sizin tercihiniz. Kızlara gelecek olursak da söylediklerini savunmuyorum ama verdiğiniz rahatsızlıktan dolayı böyle bir tutum sergilediler görüşlerine atlayan sizdiniz
Kimsenin görüşünde kimseye rahatsızlık vermedim. Dediğiniz gibi tanımıyorsunuz diye böyle düşünmenize anlam veriyorum. Birşey demiyorum bu konuda.
Ama bahsettiğin kişi veya kişilerin neler yaptıgı hakkında da fikrin yok. Yaptığım şey kan davası gütmek veya inatlaşmak değil, değerlerini hissettirmekti.
Fake hesaplarla gelip, mesaj atıp açık aramaya benzemiyor bu işler. Abdestimden şüphem olmadığı için namazımdan da şüphe duymuyorum.
Ya kaç gündür seninle sevişmek istiyorum buluşalım diye ağlıyorsun simdi arkamdan konuşuyorsun ne eziksin. Bide sevvali tanımıyorum diyodun burda konuşmaya çalışıyorsun dhdjd
Her kıza aynı şeyleri yaziyosun 30 yaşına gelmiş kart olmuşsun burda kendinden küçüklere ağlıyorsun git annen görücü usulü bulsun sana bitane kart kari