Gizli Üye(25-29)+1 yılEvet oldukça küçük yaşta kapanan bir sürü çocuk var. Annelerinden akrabalarından bakıp özeniyor merak ediyorlar sadece. Yani onların aklı henüz ermiyor dine islamiyete. Neyin ne olduğunu bilmiyor çevreye göre hareket ediyorlar. Sonra ilerde farkedince de pişman oluyorlar. Ailelerin gerekeni yapmalarını rica ediyorum çocuk oyuncağı değil bu.
12 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılBence ondan kapanıyorlar tabi aile zoruyla olan da var. Lakin çocuk bunlar ergenliğe girinceye kendi kararlarını kendileri verecek yaşa gelinceye kadar karışılmaması gerekiyor.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
Gizli Üye(25-29)+1 yılçocuğun beynini yıkayıp sonra kendi istedi diyorlar ne olacak
35 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılBak hemen belli ettiler kendilerini. eğitim sen ne güzel şeysin...
- +1 yıl
beyinlerininz yıkandığını farkedince hazmedemiyorlar napsınlar:D
Cevap sahibi+1 yıl@Gelecek_Karanlık aynen öyle
@alright99 tek argümanları bu zaten bununla da küçücük çocukları korkutuyorlar
Gizli Üye(30-35)+1 yılyobazlık / geri kafalılık ve cehalet
247 Yorumla
Cevap sahibi+1 yıleveet sorunda 2 bilinçli insan ve
2 adet yorumumda anlattığım şahsiyetten var üstüne 1 adette 13 yaşında bilinçli kapandım diyen beyninin yıkandığından habersiz ayrı bir cahil var :D- +1 yıl
Cahil dediğin insan 2 üniversite bitirmiş yüksek lisans yapmış. Sahi sen ne yaptın? 😂
Cevap sahibi+1 yıl@betterböcek Üniversite okumak ile cahilliğin gittiğini falan mı zannediyorsun? Acıdım şu an sana
- +1 yıl
Ben bitirdim. Babam da 30 yıldır Avrupa'da yaşayan ve çalışan biri 3 dil biliyor birçoğunuz gibi zır cahil değil. En azından farklı düşüncelere sizden daha saygılı. Kimseye ve yaşantısına kafayı takmıyor şekil A daki gibi
Cevap sahibi+1 yıl@betterböcek zaten bu sitede ben okumadım lise mezunuyum diyen bir allahın kulu yok :D herkes mühendis herkes öğretmen herkes 2 üniversite mezunu herkes çok bilgili :D
Fakat nedense %99,9u yalan :D
Cevap sahibi+1 yıl@betterböcek 4 yaşındaki bir insan ne dini bilir ne inancı bilir tek bildiği oyundur.
4 yaşındaki bir birey kapanmayı seçiyorsa bu ailenin geri kafalılığından çocuğa verdiği aşırı din baskılarından ibarettir.
Eğer okumuş bilinçli bir birey olsaydın bunu farkederdin fakat zır cahil olup üstüne palavralar sıkan bir zavallıdan ibaret olduğun için savunma gereksinimi duyuyorsun :D- +1 yıl
Sen ne mezunusun söylesene?
- +1 yıl
Bal gibi de önemlidir. Bana cahil diyenin üniversite bile okuyamamış zır cahil olup kendini bilgili aydın sanması bence çok komik 🤣
Cevap sahibi+1 yıl@betterbocek Yazılım mühendisiyim sayın yobaz zihniyet :)
Ayrıca yukarıda da belirttim nedense bu sitedeki her insan minimum 2 üniversite bitirmiş kimse ben lise mezunuyum demiyor :D
Senide biliyorum sürekli 2 üniversite bitirdim 2 üniversite bitirdim diyorsun fakat her soruda yobaz bir zihniyet ile konuşuyorsun.
Atalarımız çok güzel bir söz söylemiş eğitim cahilliği alır öküzlük baki kalır diye. Demekki cahil değilmişsin ama diğer yanın kalmış :)
Bu ülkede üniversite mezunu imam camide kadın ile basılıyor :D
Bu ülkede dini vakıflarda üniversite mezunu sözde dindarlar tarafından kız/erkek cocuklarına tecavüzler ediliyor.
Bu ülkenin üniversite bitirmiş bakanı tecavüz edilen cocuklar için "bir kereden bir şey olmaz diyor"
Her şeyi üniversite bitirmeye bağlayacak olursan yerin dibine girersin boşa havlama :D
Cevap sahibi+1 yıl@betterböcek nedense ilk defa karşılaşmıyoruz seninle ne zaman görsem birileri sana cahil diyor yobaz diyor geri kafalı diyor. Yaptığın yorumlar yüzünden :D :D
Sende sürekli ben 2 üniversite bitirdim diye zırvalıyorsun :D :D
Utanma olsa arlanma olsa sürekli niye bana böyle diyorlar diye sorarsın ama sormuyorsun işte bu yüzden cahil diyoruz sana :D- +1 yıl
Aaaa bak ne güzel nerde okudun? Hocalarınızı da saymanı isteyeceğim zahmet olmazsa 😂 Sana yazılım hakkında birkaç şey sorsam açıklayabilir misin?
- +1 yıl
Hadi ama kendini ıspat etmen lazım kaçma 🤣
Cevap sahibi+1 yıl@betterböcek birisincisi sen kimsin ki sana hesap vereyim ikincisi 2 üniversite mezunuyum derken niye sen hesap vermiyorsun da ben vereyim :D tek bildiğin 2 adet üniversite bitirdim demek yahu dünyada üniversite mezunu katil dolu beyinsiz :D
Üniversite bitirmek zekilik mi oluyor :D Bu kadar mı cahilsin sen- +1 yıl
Ben herşeyimi ıspat ederim ama önce sen edeceksin sırayla hadi varmısın? 😄
Cevap sahibi+1 yıl@betterböcek sen önce cahilliğin üniversite mezunluğu ile alakasını anlat. Yukarıda üniversite mezunu sadistlerin listesini verdim. Hepside senin gibi yobazlığın ürünü.
Hatırlatırım çukurova üniversitesi profesörü çıktı elezığ depremi için ne dedi?
" çocuk yaştaki evlilikleri yasakladılar deprem o yüzden oldu" dedi. Bunu diyen profesör hanımefendi profesör. Yani üniversitesini bitirmiş yüksek lisansını yapmış üstüne doktorasını yapmış prof olmuş bu adam.
Hadi bu adamın cahil olmadığını kanıtla bana :D
Cevap sahibi+1 yılAnlamaaaz her soruda buna cahil diyorlar yobaz diyorlar buda her defasında ben 2 üniversite bitirdim diyor :D üniversite mezunu olmayı akıllı zeki elit bir birey olmak falan zannediyor cahili cühela :D
- +1 yıl
Kıvırma asena gibi 🤣 yazılım mühendisiyim dedin kendini ıspat edecekmisin yoksa böyle komik komik kıvıracak mısın? 😂
Cevap sahibi+1 yıl@betterböcek ben niye kendimi senin gibi bir zavallıya ispat etme gereği duyayım liseli ergen misin sen evladım :D Ben sana onlarca örnek verip soru sormuşum tek takıldığın nokta üniversite mezunluğu :D :D Çünkü elle tutulabilir tek varlığın yok :D
Zihniyetin 5 para etmez iletişim kabiliyetin yok karakter desen kırıntısı yok her soruda her yorumda insanlar sana cahil yobaz diyor ve tek bildiğin tek söyleyebildiğin 2 üniversite mezunuyum :D- +1 yıl
Hayallerini mi anlatıyon sen kıyamisu🤣 yazılım mühendisiyim diyo bide 🤣 herkesi kendi gibi cahil sanıp hayallerini anlatıp hava basıyo. Ezik 🤣
Cevap sahibi+1 yılHelen diyorum sabahtır bu profili biliyorum her soruda cahil cahil yorum yapıyor geri kafalı muhazzakar yobazın teki.
Her sorusunda her yorumunda bunu yerin dibine sokuyorlar. Tek verdiği cevap 2 üniversite bitirdim beeeen :D :D Başka bir cevabı yok.
2 üniversite bitirmiş hayatta başka başarısı olmayan zavallının teki :D
Cevap sahibi+1 yıl@betterböcek senin gibi cahil birine niye hava atayım ki :D SEnin gibi 4 yaşındaki birinin kendi isteği ile kapandığına inanacak bir zavallıya hava mı atılır :D
- +1 yıl
Sen de mi okuyamadın? 😂 Nerde okumamış cahil varsa kendini aydın bilgili bişey sanıyor. Bunun bir tık üstü de okuyamadığı halde hayallerini internet ortamında gerçek gibi anlatıp boş hava yapmaya çalışan ezikler 🤣 gerçekten çok komik. Sanal alemde komik komik atıp tutmaktan başka bir işiniz yok. Gelmiş kendini okumuşlardan üstün zannediyor. Heee kesin canım. Hatta kimse okumasın gerek yok herkes sizin gibi olsun. Okuyanlar boşa okuyo çünkü 🤣
- +1 yıl
İyi güldüm ama varya 🤣🤣🤣🤣 yazılım mühendisiyim diyo bide 🤣🤣🤣 sınava çeksem ne eğlenceli diyaloglar çıkardı ya da engeller kaçardı bu kaypak 🤣
Cevap sahibi+1 yıl@betterböcek Tek bildiği şey üniversite işte zavallının :D Üniversite mezunu olmayı bir şey zannediyor :D :D Senin gibi bir ezik yok sitede haberin olsun sitenin yıkığısın resmen :D
- +1 yıl
@betterböcek okuyanlar boşa okuyor, kimse okumasın dediğimiz yok. sana örnekler veriyoruz. her üniversite bitiren, yüksek lisans yapan insan cahilliğinden kurtulamıyor diyoruz. hala karşıt görüşteki insanlara cevabın "ben 2 üniversite bitirdim. siz ne mezunusunuz peki?😂😂" oluyor
- +1 yıl
Benim gibi olmak en büyük hayalin ama değilsin internette böyle hayallerini anlatıp hava atmaya egonu tatmin etmeye çalışuyorsun anlıyorum kıyamisuuu 🤣 çaycının kendini genel müdür gibi tanıması misal. Çok zavallısın ama iyi eğlendim 🤣
Cevap sahibi+1 yılSadece bu soruda değil her soruda böyle bu ben 2 üniversite bitirdim en iyisini en doğrusunu bilirim modunda :D Her soruda buna cahil yobaz diyorlar yüzsüz bir kere alınmadı :D
Cevap sahibi+1 yıl:D :D :D
- +1 yıl
Ben normalde insanlara saygılıyım. Yaşlı çaycıyı bile ayağıma çağırmam ben gidip alırım. Ama böyle kendi bir bok olamamış, epitimsiz zır cahillerin kendini çok bilgili gibi lanse edip okumuş insanlara cahil yaftası yapıştırması resmen komedi. Bide yazılım mühendisiyim diye yalan atması yok mu? 🤣🤣🤣 Valla komedi programına koy millet gülmekten yerlere yatar. Bence buralarda ziyan olma komedyen ol sen🤣
Cevap sahibi+1 yıl@betterböcek zavallı olduğunun kanıtı ne biliyor musun? 2 üniversite bitirdim diyip. 4 yaşında bir insanın bilinçli bir şekilde tercih yapabileceğine inanıyorsun :D :D :D :D Bunu savunuyorsan zır cahilsin demektir.
Cevap sahibi+1 yılHer cümlesinde kendini batırıyor ama gel gör ki anlamıyor :D
- +1 yıl
Bana ancak ateist kemalist solcu cahiller cahil der onlar da senin gibi kendi cahilliğini örtbas etmek içindir. Kimin cahil olduğu kabak gibi ortada 🤣 okuyamamış cahil gelmiş yüksek lisans bitirmiş adama cahil diyor. Milleti aptal yerine koymaya çalışırken kendi zekanı baz alma bak böyle rezil olursun 🤣 yerin dibindesin şu an ama kuyruğu dik tutmaya çalışıyorsun kıyamisuuu 🤣
- +1 yıl
Kanka yalanın ortaya çıkmamış gibi davran hiç çaktırma belki yazılım mühendisliği okuduğuna birileri birgün inanır. Sen de hayallerinin mutluluğunu yalandan da olsa yaşarsın haa? Yılmak yok 🤣 aynen devam. Çakma yazılım mühendisi seni 🙈
- +1 yıl
Sanalda hayallerini yaşa sen kanka üzülme 😜🙈🤣
- +1 yıl
Rezil olmuş kişinin diğer söyledikleri dinlenir mi? Yüzüne yüzüne vuracaksın ki kendi gerçeğini kabullensin. Hastalık bu sanalda hayallerini anlatmak 🤣
Cevap sahibi+1 yıl@betterböcek Rezil olan sensin fakat bunu farketmeyen de sensin :D 2 üniversite bitir üstüne 4 yaşındaki biri bilinçli tercih yapabilir diye gel bana saldır :D :D sizin 2 yerin var 1 ahır 2 mağara :D
Cevap sahibi+1 yıl@123helen Sadece bu soruda değil malesef her soruda böyle bu :D :D 2 üniversite bitirdim ben iyi bilirim modunda önüne geleni azarlama derdinde :D En az 20 yorumda bunu yerden yere vurduklarını gördüm ama bir tanesinde bile susmasını bilmiyor :D cahilliğine cahillik katarak devam ediyor :D
- +1 yıl
Sahte yazılım mühendisi bana cahil diyo 🤣🤣🤣 bonzai mi içiyon sen? Az iç kafan sünger olmuş.
Okumamış adam 2 üniversite bitirmiş yüksek lisans yapmış kişiyi çekemeyip cahil diyo 🤣🤣🤣🤣 Cahil diye senin gibi okuyamamış olup sanalda kendini Yazılım mühendisi diye tanıtan ezik rezillere denir 😄 ne de güzel anlatıyor hayallerini
+1 yılNeanderthalden hallice işte
10 Yorumla
+1 yılGerçek olduğunu.
11 YorumlaCehaletten her şey.
40 YorumlaEvlerden ırak
20 Yorumla
+1 yılDövesim geliyo
20 Yorumla
+1 yılNefret ederim
20 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 8b cevap paylaştı.
+1 yılCehalet.
10 Yorumla
+1 yılBen 13 yaşında kendi isteğimle kapandım
044 Yorumla- +1 yıl
Herkes çevresine özenir. Annesi makyaj yapan kız makyaj yapar. Ailesi küfürbaz olanlar küfür eder. Çevrendeki herkes zina yapıyorsa 13 yaşındaki kız da yapar. Onun kendi rızası özgür iradesi seçimi oluyor da kendi isteğiyle kapanan kızın mı özgür iradesi seçimi olmuyor?
- +1 yıl
hepsi özentilik oluyor aslında :D :D :D kapananda küfür eden de makyaj yapan da hepsi :D
- +1 yıl
Herkes çocukluktan itibaren çevresine göre şekil alır ve mayalanır. İnsan mayası da çevre ile olur. Aklın ermeye başlayınca yani 15 civarı da araştırırsın tercihlerini tekrar gözden geçirirsin genelde, tabi özgürsen.
Beni kimse zorlamadı. Hatta şimdi bile açılsam kimse niye açıldın demez. Kendi tercihin sen bilirsin senin adına üzüldüm der en fazla. - +1 yıl
4 yaşındaki çocuk heves edip ben de kapanmak istiyorum diyor ben çok gördüm. Bu aynı annesinin topuklu ayakkabılarını giyip takılarını takmak gibi bişey.
Annesine benim de başımı ört deyip de etragındakilere durun bakın ben şimdi nasıl da güzel olacağım diyen cimcime kızlar gördüm ufacık - +1 yıl
Ben muhafazakar eğitimli bir çevrede büyüdüm. Gördüğüm birsürü aile vardı. Çocuklar ebeveynlerine ve etraftaki rol model aldıkları büyüklere göre şekil alıyor. Ancak kimse 4 yaşındaki çocuğu devamlı kapatmıyor. Çocuk arada başını kapatıyor sonra açıyor, kısa kollu giyip başına tükbent bağlıyor kuran kursuna gidiyor gelince yine açılıyor. Annesi babası namaz kılarken koşup sehpanın örtüsünü alıp serip onları taklit ediyor. Ramazan ayında beni de sahura kaldırın ben de oruç tutacağım diye ağlıyor ama öğlene doğru annesi bak ezan okundu çocukların orucu bu kadar deyip yemek yediriyor.
Yani siz bu topluma çok uzak ve yabancısınız anlayamazsınız bakışınız bile düşmanca ve boş konuşuyorsunuz - +1 yıl
Zorla kapananlar kendini belli ediyor zaten onlara kapalı bile denmez. Ayrıca ilk fırsatta açılıyorlar. Ya ailesiyle kavga edip açılıyor, ya üniversiteyi kazanıp başka şehre gidince açılıyor, okuyamadıysa evlenince açılıyor. Ama istemeyerek uzun süre kapalı kalan yok
- +1 yıl
boşa savunuyorsun ve gereksiz savunuyorsun :D
- +1 yıl
@Gelecek_Karanlık öyle mi görelim senin karşı argümanlarını 😄 öyle yanlışsın demeyle olsaydı köydeki muhtar amca da profesörlere yanlışsın derdi konu kapanırdı. Çok boşsunuz valla
- +1 yıl
@Gelecek_Karanlık sen ne mezunusun?
- +1 yıl
Senin tek bildiğin üniversite mezuniyeti mi başka bir şey bilmez misin :D Üniversite mezunu olmak bilinçli bir birey olduğun anlamına mı geliyor :D
- +1 yıl
@Gelecek_Karanlık kusura bakma canım lise mezunu adam ile yüksek lisans bitirmiş adam bir değil. Konuluşmaz bile. Bak yukardaki gibi sıçıp sıvar 🤣 yazılım mühendisiyim diye hayallerini anlatıyor ezikler. Vakit kaybı. İnsan önce dürüst olacak beyinsiz ve yalancı olmayacak. Rezil oldu daha konuşuyor sanıyor ki susmayınca rezilliği kapanacak 🤣
- +1 yıl
Tüm yorumları okudum senin rezilliğine gülüyorum sadece :)
1. 2 üniversite bitirmişsin fakat 4 yaşındaki çocuğun biliçli tercih yapabileceğine inanıyorsun. (komedi)
2. Üniversite bitirmenin çok özel bir şey olduğunu falan zannediyorsun heralde çünkü her yorumda ben 2 üniversite bitirdimden başka bir şey demiyorsun ( yazık acıdım sana şu an)
3. 29 yaşına gelmiş hiçbir insanın kullanmayacağı ergence kelimeler kullanıyorsun ( kıyamamsu vs ) acınası bir durum.
4. Yukarıdaki kişi üniversite mezunlarının yaptıklarını yazmış fakat onlara cevap vermemişsn acaba niye cevap vermedin? Tekrar ben yönelteyim onun yerine.
Elazığ depremi için bir profesör çıkıp "cocuk gelinlere izin vermediler yasakladılar deprem o yüzden oldu" dedi hatırlatırım.
Bu ülkenin üniversite mezunu bakanı tecavüze uğrayan cocuklar için " bir kereden bir şey olmaz" dedi.
Aynı bakan "çocuklarınıza çığlık atmayı öğretin" dedi
Daha örnek verebilirim fakat önce üniversite mezunlarının bu yaptıklarına bir anlam vermeni istiyorum :D :D :D - +1 yıl
@Gelecek_Karanlık 🤣🤣🤣 Rezil olanı teselliye gelmişsin hoşgelmişsin. Hep beraber onu teselli edin. Bence yardım edin de okusun yoksa hayatı boyunca sanalda hayallerini gerçek gibi anlatacak zavallı. Hem yalancı hem karaktersiz hem aptal.
Hadi hazır gelmişken sana da cevap vereyim de kıyağım olsun 😄
1) 2 üniversite bitirdim yüksek lisans yaptım evet tabi ki kendimle gurur duyuyorum. Ama siz okuyamadığınız için okuduğunuzu da anlama kabiliyetiniz gelişmemiş. Ben çocuklar ailesini rol model alıp özeniyorlar bunu illa zorla yaptırıyorlar diyemezsiniz dedim hatta bunu defalarca kez tekrar ettim ama o küçük beyniniz almamış. Normaldir okuduğunu anlamak da eğitim gerektirir.
2) üniversite bitirmek tabi ki özel ve önemlidir. Tabi okuyamamış cahiller kendilerinde olmayan özellikleri önemsiz göstermeye çalışır ona da gülüyorum 🤣
3) 29 yaşına geldim ve herkese aynı şekilde hitap edilmeyeceğini cahillere ergenlere ahmaklara onların dilinden konuşmak gerektiğini de biliyorum 😄
4) yukardaki kişi üniversite mezunu olup sapık olanlar var demiş. Eee buna cevap verilir mi? Sapıklar varsa üniversite okunmasun mı? İşe yaramıyor mu üniversite? Okuyan ile okumayan bir mi? Hatta sizin gibi lise mezunları daha mı bilgili? 🤣🤣🤣🤣
Çok güldürdünüz bugün beni. Bu kadar eziklik hissediyorsanız gidin okuyun. Üniversiteleri kötüleyeceğinize
- +1 yıl
1. Özenmek ile kendi isteği arasındaki farkı bilmiyorsan cidden sen ilkokul mezunu bile değilsin.
2. Üniversite bitirmekten başka ne yaptın bu hayatta çok merak ediyorum :D Çünkü tek bildiğin ben üniversite bitirdim demek. Başka hiçbir şey yaptığın yok. Karşındaki insanı tanımadan da lise mezunu diyorsun buda 2 üniversite bitiren biri için komik denecek kadar zavallıca bir durum
3. Yazdıklarıma yine cevap vermemişsin :D Niye işine gelene cevap verip işine gelmeyen konularda yorumları okumuyorsun :D
İşin komiği sadece bu soruda değil nedense sitede tek yaptığın şu
Ben 2 üniversite bitirdim sen ne yaptın?
Ben yüksek lisans yaptım sen ne yaptın?
Lise mezunusun ben senden iyi biliyorum çünkü 2 üniversite bitirdim :D :D :D :D
Üniversitede Karakter vermiyorlar sana
Üniversitede İnsan olmayı öğretmiyorlar
Üniversitede iletişim bilgisi vermiyorlar.
Üniversitede Hangi bölümdeysen o alana uygun eğitim alıyorsun farkındaysan :D
Neyse eşek hoş laftan ne anlar derler sana bin kere anlatsam boş :D :D
Çok anlattılar sana bilale anlatır gibi fakat yine 2 üniversite bitirdim ben dedin :D - +1 yıl
algılama sorunun mu var :') üniversite kötü bir şey değil. üniversite okunmalı. ama sadece üniversite bitirmek tek başına büyük bir olay değildir diyoruz. kaldı ki 2020 yılında üniversite okumak insanı pek üstün kılan bir olay değil. çünkü üniversiteyi herkes okuyor. ama okumuş cahil diye bir gerçek de var diyoruz.
- +1 yıl
Bas parası 7 tane de üniversite bitirirsin fakat hiçbir sana
ahlak / karakter / insanlık / hoşgörü / edep adap / iletişim gibi insani özellikleri vermez :D :D İşte sende de eksik olanlar bunlar tabi sen 2 üniversite bitirdin bunlara gerek yok senin için :D - +1 yıl
@Gelecek_Karanlık özenmek ve kendi isteği arasındaki farkı açıklasana sen? 🤣
Ayrıca ben okumamış cahillerin lafına bakmam. Okey? Kimse bakmaz. Cahil cahildir. İstediği kadar ben cahil değilim sen cahilsin diyerek kıçını yırtsın yine cahildir. Somut gerçekleri kabullenemiyorsunuz acıyorum 😄 - +1 yıl
özentilik = Karşısındaki insan yapıyor diye yapar. İyi mi kötümü ya da neden yapıyor düşünmez. Karşısındaki insan bu aile olur arkadaş çevresi olur tvde gördüğü olur vs vs vs. Birine özenir yapar. Neden yapıyorsun dersin cevap veremez. Verse bile bilinçli şekilde veremez.
Bilinçli tercih ise neyi neden yaptığını bilerek yapar.
4 yaşında özentiyle kapanan birine neden kapanıyorsun dediğinde vereceği cevaplar bellidir.
1. Annem öyle dedi 2. allahım öyle emrediyor buna nerede emrediyor dediğinde yine annem öyle dedi babam öyle dedi gibi cevaplar alırsın.
Fakat bilinçli bir birey kapandığında alacağın cevap başkadır.
.. .. .. yerde böyle emredilmiş bende emre uyuyorum kapanıyorum der.
Kısacası senin söylediğin ikisi ikisi aynı şeyler değildir haliyle rezilliğin ile gurur. 2 üniversite bitirmiş cahil :D - +1 yıl
@Gelecek_Karanlık rezil olan sensin 4 yaşında çocuk bilinçli tercih yapamaz ama onun da bir özgür iradesi vardır ve muteberdir. Eğer kendisine açıkça zarar veren birşey istemiyorsa da çocuğun özgür iradesine karışılmaz baskı altına alınmaz.
Boşanma aşamasındaki çiftlerin çocuklarına yaşına bakmadan hakim sorar kiminle kalmak istiyorsun diye. Onun tercihi de muteberdir.
Hangi kıyafeti giymek istiyorsun, ne yemek istiyorsun, hangi okula gitmek istiyorsun, bu okulda mutlumusun gibi vsvs.
Ama galiba sen 18 yaşındaki ergin kişi ile çocuğun özgür iradesi arasındaki farkı da bilmiyorsun, çocukların özgür iradesine de saygın yok. Asıl baskıcı yobaz cahil sensin. Şu anlattığına saçmalığını köydeki hayatında okul görmemiş kişiler bile güler. Tabi bu eğitim eksikliğinden kaynaklanıyor. Aynı frekansta kulvarda değiliz ondan beni algılayamıyor kendi kafandakilere göre cevap veriyorsun. Kıskandığın için de cahilliğini inkar edip benim üniversite okumama laf ediyorsun 😄 istediğin kadar kendini yırt okumuş ile okumamış bir olmaz. Cahil insan kendi cehaletini kabul etmediği gibi kendisi gibi düşünmeyen herkesi cahil ilan eder. Ben herşeyi en doğru şekilde biliyorum der ama okul okumamıştır ona bilgiler gökten zembille iner senin gibi 🤣 - +1 yıl
4 yaşında çocuk bilinçli tercih yapamaz ama onun da bir özgür iradesi vardır ve muteberdir.
Bilinçli tercih yapamayan birinin özgür iradesi olamaz :D :D Yahu ilk cümlende cümle içinde birbiri ile zıt anlam kullanarak kendini rezil rüsva ediyorsun üstüne kalkıp ben 2 üniversite bitirdim diyip hava atıyorsun :D
Sen 2 değil 20 üniversite daha oku ondan sonra çık karşıma :D - +1 yıl
@Gelecek_Karanlık ben aptala anlatır gibi tane tane basite indirgeyerek anlattım ama anlamazdan geliyorsun 😄 bu da ayrı eziklik belirtisi.
Çocukların özgür iradesi yoksa çocuklara hiçbişey sorma herşeyi dikte et bakalım devlet bile o çocuğu senden nasıl alıyor gör. Mahkemede bile belli konular çocuğun iradesine bırakılır diyorum yoook 😄 anlamazdan geliyo çakal
- +1 yıl
Evet sizin bitirmek isteyip kazana adığınız okuyamadığınız okulları okudum ve eziklik hissedip yalan söyleyerek sanalda hayallerinizi anlattığınız o hayatı yaşıyorum. Siz kıskançlığa cahilsin diyerek tepinmeye devam edin zira gerçekleri değiştiremezsiniz 😄
- +1 yıl
yaw he canım he şu sitede tek üniversite mezunu sensin tek bilgili insan sensin her şeyi en iyi sen bilirsin. Senden akıllı yok bu dünyada :D :D :D Sen bu kafayla devam et :D :D Zekilik = sen demekse ben cahil olmakla gurur duyarım :D
- +1 yıl
@Gelecek_Karanlık sen zaten cahil olduğun için cahilliğini kabul edemiyorsun. Sen okumamış halinde kendine bilgili diyorsun okumuş kişilere cahil diyorsun 🤣 ahmak
- +1 yıl
haklısın ben cahilim ahmağım sen akıllısın :D
- +1 yıl
@Gelecek_Karanlık ne kıskandınız bee! 😄 Gidin de bir soğuk suyla yüzünüzü yıkayın. Diplomamı göstersem 3 ünüze de hasedinizden inme inecek kesin 🤣
Cahilsin cahilsin diye tepinmeye devam edin olur mu? Çok üzmeyin kendinizi 😄 - +1 yıl
eşşeklik ettik kusura bakma koskoca 2 üniversite bitirmiş yetmemiş yüksek lisans yapmışsın kıskandık yahu :D
Kusura bakma eşşekliğimize ver en zekimiz en akıllımız sensin herşeyin en'leri sensin - +1 yıl
@Gelecek_Karanlık biliyorum 😄
- +1 yıl
çok merak ettim ne mezunusun? Yüce hanımefendi
- +1 yıl
@Gelecek_Karanlık bilgisayar programcılığı +iktisat fakültesi + hukuk fakültesi 😄
- +1 yıl
peki yükseği hangisinde yaptın
- +1 yıl
@Gelecek_Karanlık Hukuk tabi ki ceza hukuku
- +1 yıl
öylede olması gerek zaten
pc programcılığı 2 yıllık ve malesef boş bir bölüm çünkü öğrettikleri bilgileri kendi başına öğrenmen 1 sene sürmez. Hatta çok daha fazlasını öğrenirsin.
Sokakta elini sallasan işletme ve iktisat mezununa çarpıyor zaten :) :) - +1 yıl
Noldu inme mi indi? 😄 Kabullenemiycek misin yine? 🤣🤣🤣
- +1 yıl
yoo merak ediyorum dalga geçtiğimi ne zaman anlayacaksın diye :D
- +1 yıl
@Gelecek_Karanlık 🤣🤣🤣🤣 dalga geçiyormuş hasedimden öldüm demiyo da
- +1 yıl
:D :D iyi geceler sana :D
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 