• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Aile & Toplum

Bu tarz aileler hakkında ne düşünüyorsunuz 😓?

123helen
123helen Takip Et
Xper 6 Yaş: 27
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
11
Yapay Zekaya Sor
Bu tarz aileler hakkında ne düşünüyorsunuz 😓?
Bu tarz aileler hakkında ne düşünüyorsunuz 😓?
Cevapla
Beğen
Paylaş
Takip Et
2 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    Evet oldukça küçük yaşta kapanan bir sürü çocuk var. Annelerinden akrabalarından bakıp özeniyor merak ediyorlar sadece. Yani onların aklı henüz ermiyor dine islamiyete. Neyin ne olduğunu bilmiyor çevreye göre hareket ediyorlar. Sonra ilerde farkedince de pişman oluyorlar. Ailelerin gerekeni yapmalarını rica ediyorum çocuk oyuncağı değil bu.

    1
    2 Yorumla
    • 123helen
      123helen
      +1 yıl

      genelde özenip de kapandıklarını sanmıyorum ya

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Bence ondan kapanıyorlar tabi aile zoruyla olan da var. Lakin çocuk bunlar ergenliğe girinceye kendi kararlarını kendileri verecek yaşa gelinceye kadar karışılmaması gerekiyor.

      Yorumla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

6

Cevap

4

Cevap

  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    çocuğun beynini yıkayıp sonra kendi istedi diyorlar ne olacak

    3
    5 Yorumla
    • 123helen
      123helen
      +1 yıl

      niye dislike attınız

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Bak hemen belli ettiler kendilerini. eğitim sen ne güzel şeysin...

      Yorumla
    • Gelecek_Karanlık
      Gelecek_Karanlık
      +1 yıl

      beyinlerininz yıkandığını farkedince hazmedemiyorlar napsınlar:D

      Yorumla
    • Alright99
      Alright99
      +1 yıl

      Aynen.4 yaşındaki çocuğa” kapanmazsan allah seni cayır cayır yakar “diye anlatırsan o çocuk tabi ki kapanır.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      @Gelecek_Karanlık aynen öyle
      @alright99 tek argümanları bu zaten bununla da küçücük çocukları korkutuyorlar

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    yobazlık / geri kafalılık ve cehalet

    2
    47 Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      eveet sorunda 2 bilinçli insan ve
      2 adet yorumumda anlattığım şahsiyetten var üstüne 1 adette 13 yaşında bilinçli kapandım diyen beyninin yıkandığından habersiz ayrı bir cahil var :D

      Yorumla
    • 123helen
      123helen
      +1 yıl

      üzücü

      Yorumla
    • betterböcek
      betterböcek
      +1 yıl

      Cahil dediğin insan 2 üniversite bitirmiş yüksek lisans yapmış. Sahi sen ne yaptın? 😂

      Yorumla
    • 123helen
      123helen
      +1 yıl

      @betterböcek baban mı bitirdi

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      @betterböcek Üniversite okumak ile cahilliğin gittiğini falan mı zannediyorsun? Acıdım şu an sana

      Yorumla
    • betterböcek
      betterböcek
      +1 yıl

      Ben bitirdim. Babam da 30 yıldır Avrupa'da yaşayan ve çalışan biri 3 dil biliyor birçoğunuz gibi zır cahil değil. En azından farklı düşüncelere sizden daha saygılı. Kimseye ve yaşantısına kafayı takmıyor şekil A daki gibi

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      @betterböcek zaten bu sitede ben okumadım lise mezunuyum diyen bir allahın kulu yok :D herkes mühendis herkes öğretmen herkes 2 üniversite mezunu herkes çok bilgili :D
      Fakat nedense %99,9u yalan :D

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      @betterböcek 4 yaşındaki bir insan ne dini bilir ne inancı bilir tek bildiği oyundur.
      4 yaşındaki bir birey kapanmayı seçiyorsa bu ailenin geri kafalılığından çocuğa verdiği aşırı din baskılarından ibarettir.
      Eğer okumuş bilinçli bir birey olsaydın bunu farkederdin fakat zır cahil olup üstüne palavralar sıkan bir zavallıdan ibaret olduğun için savunma gereksinimi duyuyorsun :D

      Yorumla
    • betterböcek
      betterböcek
      +1 yıl

      Sen ne mezunusun söylesene?

      Yorumla
    • 123helen
      123helen
      +1 yıl

      @betterböcek önemli olan ne mezunu olduğun değil zihniyetindir

      Yorumla
    • betterböcek
      betterböcek
      +1 yıl

      Bal gibi de önemlidir. Bana cahil diyenin üniversite bile okuyamamış zır cahil olup kendini bilgili aydın sanması bence çok komik 🤣

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      @betterbocek Yazılım mühendisiyim sayın yobaz zihniyet :)
      Ayrıca yukarıda da belirttim nedense bu sitedeki her insan minimum 2 üniversite bitirmiş kimse ben lise mezunuyum demiyor :D
      Senide biliyorum sürekli 2 üniversite bitirdim 2 üniversite bitirdim diyorsun fakat her soruda yobaz bir zihniyet ile konuşuyorsun.
      Atalarımız çok güzel bir söz söylemiş eğitim cahilliği alır öküzlük baki kalır diye. Demekki cahil değilmişsin ama diğer yanın kalmış :)
      Bu ülkede üniversite mezunu imam camide kadın ile basılıyor :D
      Bu ülkede dini vakıflarda üniversite mezunu sözde dindarlar tarafından kız/erkek cocuklarına tecavüzler ediliyor.
      Bu ülkenin üniversite bitirmiş bakanı tecavüz edilen cocuklar için "bir kereden bir şey olmaz diyor"
      Her şeyi üniversite bitirmeye bağlayacak olursan yerin dibine girersin boşa havlama :D

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      @betterböcek nedense ilk defa karşılaşmıyoruz seninle ne zaman görsem birileri sana cahil diyor yobaz diyor geri kafalı diyor. Yaptığın yorumlar yüzünden :D :D
      Sende sürekli ben 2 üniversite bitirdim diye zırvalıyorsun :D :D
      Utanma olsa arlanma olsa sürekli niye bana böyle diyorlar diye sorarsın ama sormuyorsun işte bu yüzden cahil diyoruz sana :D

      Yorumla
    • betterböcek
      betterböcek
      +1 yıl

      Aaaa bak ne güzel nerde okudun? Hocalarınızı da saymanı isteyeceğim zahmet olmazsa 😂 Sana yazılım hakkında birkaç şey sorsam açıklayabilir misin?

      Yorumla
    • betterböcek
      betterböcek
      +1 yıl

      Hadi ama kendini ıspat etmen lazım kaçma 🤣

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      @betterböcek birisincisi sen kimsin ki sana hesap vereyim ikincisi 2 üniversite mezunuyum derken niye sen hesap vermiyorsun da ben vereyim :D tek bildiğin 2 adet üniversite bitirdim demek yahu dünyada üniversite mezunu katil dolu beyinsiz :D
      Üniversite bitirmek zekilik mi oluyor :D Bu kadar mı cahilsin sen

      Yorumla
    • betterböcek
      betterböcek
      +1 yıl

      Ben herşeyimi ıspat ederim ama önce sen edeceksin sırayla hadi varmısın? 😄

      Yorumla
    • 123helen
      123helen
      +1 yıl

      @betterböcek mesela ülkedeki üniversite hocalarından biri de online derste kamerayı açık bırakıp "böylece kızların resmini de görüyoruz çaktırma" gibi bir cümle kuruyor. böyle sapık, cahil insanlar da profesör olabiliyor. o yüzden çok da takmamak gerekiyor sanki ünvanları

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      @betterböcek sen önce cahilliğin üniversite mezunluğu ile alakasını anlat. Yukarıda üniversite mezunu sadistlerin listesini verdim. Hepside senin gibi yobazlığın ürünü.
      Hatırlatırım çukurova üniversitesi profesörü çıktı elezığ depremi için ne dedi?
      " çocuk yaştaki evlilikleri yasakladılar deprem o yüzden oldu" dedi. Bunu diyen profesör hanımefendi profesör. Yani üniversitesini bitirmiş yüksek lisansını yapmış üstüne doktorasını yapmış prof olmuş bu adam.
      Hadi bu adamın cahil olmadığını kanıtla bana :D

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Anlamaaaz her soruda buna cahil diyorlar yobaz diyorlar buda her defasında ben 2 üniversite bitirdim diyor :D üniversite mezunu olmayı akıllı zeki elit bir birey olmak falan zannediyor cahili cühela :D

      Yorumla
    • betterböcek
      betterböcek
      +1 yıl

      Kıvırma asena gibi 🤣 yazılım mühendisiyim dedin kendini ıspat edecekmisin yoksa böyle komik komik kıvıracak mısın? 😂

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      @betterböcek ben niye kendimi senin gibi bir zavallıya ispat etme gereği duyayım liseli ergen misin sen evladım :D Ben sana onlarca örnek verip soru sormuşum tek takıldığın nokta üniversite mezunluğu :D :D Çünkü elle tutulabilir tek varlığın yok :D
      Zihniyetin 5 para etmez iletişim kabiliyetin yok karakter desen kırıntısı yok her soruda her yorumda insanlar sana cahil yobaz diyor ve tek bildiğin tek söyleyebildiğin 2 üniversite mezunuyum :D

      Yorumla
    • 123helen
      123helen
      +1 yıl

      üniversite mezunu olmak çok da büyük bir meziyet değil, ülkedeki profesörleri görüyoruz diyoruz hala kanıt manıt diyorsun

      Yorumla
    • betterböcek
      betterböcek
      +1 yıl

      Hayallerini mi anlatıyon sen kıyamisu🤣 yazılım mühendisiyim diyo bide 🤣 herkesi kendi gibi cahil sanıp hayallerini anlatıp hava basıyo. Ezik 🤣

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Helen diyorum sabahtır bu profili biliyorum her soruda cahil cahil yorum yapıyor geri kafalı muhazzakar yobazın teki.
      Her sorusunda her yorumunda bunu yerin dibine sokuyorlar. Tek verdiği cevap 2 üniversite bitirdim beeeen :D :D Başka bir cevabı yok.
      2 üniversite bitirmiş hayatta başka başarısı olmayan zavallının teki :D

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      @betterböcek senin gibi cahil birine niye hava atayım ki :D SEnin gibi 4 yaşındaki birinin kendi isteği ile kapandığına inanacak bir zavallıya hava mı atılır :D

      Yorumla
    • betterböcek
      betterböcek
      +1 yıl

      Sen de mi okuyamadın? 😂 Nerde okumamış cahil varsa kendini aydın bilgili bişey sanıyor. Bunun bir tık üstü de okuyamadığı halde hayallerini internet ortamında gerçek gibi anlatıp boş hava yapmaya çalışan ezikler 🤣 gerçekten çok komik. Sanal alemde komik komik atıp tutmaktan başka bir işiniz yok. Gelmiş kendini okumuşlardan üstün zannediyor. Heee kesin canım. Hatta kimse okumasın gerek yok herkes sizin gibi olsun. Okuyanlar boşa okuyo çünkü 🤣

      Yorumla
    • betterböcek
      betterböcek
      +1 yıl

      İyi güldüm ama varya 🤣🤣🤣🤣 yazılım mühendisiyim diyo bide 🤣🤣🤣 sınava çeksem ne eğlenceli diyaloglar çıkardı ya da engeller kaçardı bu kaypak 🤣

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      @betterböcek Tek bildiği şey üniversite işte zavallının :D Üniversite mezunu olmayı bir şey zannediyor :D :D Senin gibi bir ezik yok sitede haberin olsun sitenin yıkığısın resmen :D

      Yorumla
    • 123helen
      123helen
      +1 yıl

      @betterböcek okuyanlar boşa okuyor, kimse okumasın dediğimiz yok. sana örnekler veriyoruz. her üniversite bitiren, yüksek lisans yapan insan cahilliğinden kurtulamıyor diyoruz. hala karşıt görüşteki insanlara cevabın "ben 2 üniversite bitirdim. siz ne mezunusunuz peki?😂😂" oluyor

      Yorumla
    • betterböcek
      betterböcek
      +1 yıl

      Benim gibi olmak en büyük hayalin ama değilsin internette böyle hayallerini anlatıp hava atmaya egonu tatmin etmeye çalışuyorsun anlıyorum kıyamisuuu 🤣 çaycının kendini genel müdür gibi tanıması misal. Çok zavallısın ama iyi eğlendim 🤣

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Sadece bu soruda değil her soruda böyle bu ben 2 üniversite bitirdim en iyisini en doğrusunu bilirim modunda :D Her soruda buna cahil yobaz diyorlar yüzsüz bir kere alınmadı :D

      Yorumla
    • 123helen
      123helen
      +1 yıl

      @betterböcek "kiyamisuuuuu" çok da ciddiye almamak gerek. tamam kanka hepimiz kıskanıyoruz seni. biz ilkokul mezunuyuz. inş ileride senin gibi olabiliriz büyük insan seni 😍😍😍

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      :D :D :D

      Yorumla
    • betterböcek
      betterböcek
      +1 yıl

      Ben normalde insanlara saygılıyım. Yaşlı çaycıyı bile ayağıma çağırmam ben gidip alırım. Ama böyle kendi bir bok olamamış, epitimsiz zır cahillerin kendini çok bilgili gibi lanse edip okumuş insanlara cahil yaftası yapıştırması resmen komedi. Bide yazılım mühendisiyim diye yalan atması yok mu? 🤣🤣🤣 Valla komedi programına koy millet gülmekten yerlere yatar. Bence buralarda ziyan olma komedyen ol sen🤣

      Yorumla
    • 123helen
      123helen
      +1 yıl

      @betterböcek "yaşlı çaycıyı bile " allah razı olsun kanka çok erdemli bir insansın sen

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      @betterböcek zavallı olduğunun kanıtı ne biliyor musun? 2 üniversite bitirdim diyip. 4 yaşında bir insanın bilinçli bir şekilde tercih yapabileceğine inanıyorsun :D :D :D :D Bunu savunuyorsan zır cahilsin demektir.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Her cümlesinde kendini batırıyor ama gel gör ki anlamıyor :D

      Yorumla
    • betterböcek
      betterböcek
      +1 yıl

      Bana ancak ateist kemalist solcu cahiller cahil der onlar da senin gibi kendi cahilliğini örtbas etmek içindir. Kimin cahil olduğu kabak gibi ortada 🤣 okuyamamış cahil gelmiş yüksek lisans bitirmiş adama cahil diyor. Milleti aptal yerine koymaya çalışırken kendi zekanı baz alma bak böyle rezil olursun 🤣 yerin dibindesin şu an ama kuyruğu dik tutmaya çalışıyorsun kıyamisuuu 🤣

      Yorumla
    • 123helen
      123helen
      +1 yıl

      @betterböcek "ateist kemalist solcu cahiller" farklı görüşlere çok saygılısın. kategoriye sokmuşsun bir de

      Yorumla
    • betterböcek
      betterböcek
      +1 yıl

      Kanka yalanın ortaya çıkmamış gibi davran hiç çaktırma belki yazılım mühendisliği okuduğuna birileri birgün inanır. Sen de hayallerinin mutluluğunu yalandan da olsa yaşarsın haa? Yılmak yok 🤣 aynen devam. Çakma yazılım mühendisi seni 🙈

      Yorumla
    • betterböcek
      betterböcek
      +1 yıl

      Sanalda hayallerini yaşa sen kanka üzülme 😜🙈🤣

      Yorumla
    • 123helen
      123helen
      +1 yıl

      @betterböcek farklı şeylerden bahsediyoruz. her seferinde yanıtın; ben 2 üniversite bitirdim, yazılım okumadınız yalan söylemeyin, hayal kurmayın oluyor. kafayı iki üniversite bitirmekte bozmuşsun herhalde. alakalı alakasız her şeye cevabın bu oluyor

      Yorumla
    • betterböcek
      betterböcek
      +1 yıl

      Rezil olmuş kişinin diğer söyledikleri dinlenir mi? Yüzüne yüzüne vuracaksın ki kendi gerçeğini kabullensin. Hastalık bu sanalda hayallerini anlatmak 🤣

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      @betterböcek Rezil olan sensin fakat bunu farketmeyen de sensin :D 2 üniversite bitir üstüne 4 yaşındaki biri bilinçli tercih yapabilir diye gel bana saldır :D :D sizin 2 yerin var 1 ahır 2 mağara :D

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      @123helen Sadece bu soruda değil malesef her soruda böyle bu :D :D 2 üniversite bitirdim ben iyi bilirim modunda önüne geleni azarlama derdinde :D En az 20 yorumda bunu yerden yere vurduklarını gördüm ama bir tanesinde bile susmasını bilmiyor :D cahilliğine cahillik katarak devam ediyor :D

      Yorumla
    • betterböcek
      betterböcek
      +1 yıl

      Sahte yazılım mühendisi bana cahil diyo 🤣🤣🤣 bonzai mi içiyon sen? Az iç kafan sünger olmuş.
      Okumamış adam 2 üniversite bitirmiş yüksek lisans yapmış kişiyi çekemeyip cahil diyo 🤣🤣🤣🤣 Cahil diye senin gibi okuyamamış olup sanalda kendini Yazılım mühendisi diye tanıtan ezik rezillere denir 😄 ne de güzel anlatıyor hayallerini

      Yorumla
  • TheLordofThePings
    TheLordofThePings Takip Et
    Yoda Yaş: 29 , eic 100%
    +1 yıl

    Neanderthalden hallice işte

    1
    0 Yorumla
  • Şakadeğilgerçek
    Şakadeğilgerçek Takip Et
    Xper 5 Yaş: 30 , eic 100%
    +1 yıl

    Gerçek olduğunu.

    1
    1 Yorumla
    • 123helen
      123helen
      +1 yıl

      şaka değil gerçek 🥺

      Yorumla
  • TheLaady
    TheLaady Takip Et
    Master Yaş: 26 , eic 38%
    +1 yıl

    Cehaletten her şey.

    4
    0 Yorumla
  • Alright99
    Alright99 Takip Et
    Xper 7 Yaş: 28 , eic 49%
    +1 yıl

    Evlerden ırak

    2
    0 Yorumla
  • napimtabiatımböle
    napimtabiatımböle Takip Et
    Xper 6 Yaş: 25 , eic 100%
    +1 yıl

    Dövesim geliyo

    2
    0 Yorumla
  • enginnnn34
    enginnnn34 Takip Et
    Yoda Yaş: 33 , eic 97%
    +1 yıl

    Nefret ederim

    2
    0 Yorumla
  • SinirliBiber
    SinirliBiber Takip Et
    Master Yaş: 45
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 8b cevap paylaştı.

    Cehalet.

    1
    0 Yorumla
  • betterböcek
    betterböcek Takip Et
    Master Yaş: 35 , eic 64%
    +1 yıl

    Ben 13 yaşında kendi isteğimle kapandım

    0
    44 Yorumla
    • 123helen
      123helen
      +1 yıl

      kimseden etkilenmedin yani araştırdın ve doğru olanın bu olduğuna karar verdin?

      Yorumla
    • betterböcek
      betterböcek
      +1 yıl

      Herkes çevresine özenir. Annesi makyaj yapan kız makyaj yapar. Ailesi küfürbaz olanlar küfür eder. Çevrendeki herkes zina yapıyorsa 13 yaşındaki kız da yapar. Onun kendi rızası özgür iradesi seçimi oluyor da kendi isteğiyle kapanan kızın mı özgür iradesi seçimi olmuyor?

      Yorumla
    • 123helen
      123helen
      +1 yıl

      onlar için kendi özgür iradesi dediğimi nereden çıkardın

      Yorumla
    • Gelecek_Karanlık
      Gelecek_Karanlık
      +1 yıl

      hepsi özentilik oluyor aslında :D :D :D kapananda küfür eden de makyaj yapan da hepsi :D

      Yorumla
    • betterböcek
      betterböcek
      +1 yıl

      Herkes çocukluktan itibaren çevresine göre şekil alır ve mayalanır. İnsan mayası da çevre ile olur. Aklın ermeye başlayınca yani 15 civarı da araştırırsın tercihlerini tekrar gözden geçirirsin genelde, tabi özgürsen.
      Beni kimse zorlamadı. Hatta şimdi bile açılsam kimse niye açıldın demez. Kendi tercihin sen bilirsin senin adına üzüldüm der en fazla.

      Yorumla
    • 123helen
      123helen
      +1 yıl

      4 yaşındaki bir çocuğun kafasının dine basıcağını sanmıyorum ya da kendi kendine ben de kapanmak istiyorum 😋😋 dediğini

      Yorumla
    • betterböcek
      betterböcek
      +1 yıl

      4 yaşındaki çocuk heves edip ben de kapanmak istiyorum diyor ben çok gördüm. Bu aynı annesinin topuklu ayakkabılarını giyip takılarını takmak gibi bişey.
      Annesine benim de başımı ört deyip de etragındakilere durun bakın ben şimdi nasıl da güzel olacağım diyen cimcime kızlar gördüm ufacık

      Yorumla
    • 123helen
      123helen
      +1 yıl

      peki böyle kaç tane çocuk var? 3-5 tane mi? küçük yaşta kapalı olan çocukların çok çok büyük bir kısmını ailesi zorla kapatıyor

      Yorumla
    • betterböcek
      betterböcek
      +1 yıl

      Ben muhafazakar eğitimli bir çevrede büyüdüm. Gördüğüm birsürü aile vardı. Çocuklar ebeveynlerine ve etraftaki rol model aldıkları büyüklere göre şekil alıyor. Ancak kimse 4 yaşındaki çocuğu devamlı kapatmıyor. Çocuk arada başını kapatıyor sonra açıyor, kısa kollu giyip başına tükbent bağlıyor kuran kursuna gidiyor gelince yine açılıyor. Annesi babası namaz kılarken koşup sehpanın örtüsünü alıp serip onları taklit ediyor. Ramazan ayında beni de sahura kaldırın ben de oruç tutacağım diye ağlıyor ama öğlene doğru annesi bak ezan okundu çocukların orucu bu kadar deyip yemek yediriyor.
      Yani siz bu topluma çok uzak ve yabancısınız anlayamazsınız bakışınız bile düşmanca ve boş konuşuyorsunuz

      Yorumla
    • 123helen
      123helen
      +1 yıl

      senin dediğin gibi örnekler olabilir ama zorla kapatanların olduğunu niye kabul etmiyorsun? sana göre de türbanlı kız çocuklarının hepsi kendi isteğiyle özenip kapandı. diğer tarafı niye görmüyorsun

      Yorumla
    • betterböcek
      betterböcek
      +1 yıl

      Zorla kapananlar kendini belli ediyor zaten onlara kapalı bile denmez. Ayrıca ilk fırsatta açılıyorlar. Ya ailesiyle kavga edip açılıyor, ya üniversiteyi kazanıp başka şehre gidince açılıyor, okuyamadıysa evlenince açılıyor. Ama istemeyerek uzun süre kapalı kalan yok

      Yorumla
    • Gelecek_Karanlık
      Gelecek_Karanlık
      +1 yıl

      boşa savunuyorsun ve gereksiz savunuyorsun :D

      Yorumla
    • betterböcek
      betterböcek
      +1 yıl

      @Gelecek_Karanlık öyle mi görelim senin karşı argümanlarını 😄 öyle yanlışsın demeyle olsaydı köydeki muhtar amca da profesörlere yanlışsın derdi konu kapanırdı. Çok boşsunuz valla

      Yorumla
    • betterböcek
      betterböcek
      +1 yıl

      @Gelecek_Karanlık sen ne mezunusun?

      Yorumla
    • 123helen
      123helen
      +1 yıl

      tamam kanka sen haklısın 4-5 yaşındaki çocukların hepsi kendi iradesiyle kapanıyor

      Yorumla
    • Gelecek_Karanlık
      Gelecek_Karanlık
      +1 yıl

      Senin tek bildiğin üniversite mezuniyeti mi başka bir şey bilmez misin :D Üniversite mezunu olmak bilinçli bir birey olduğun anlamına mı geliyor :D

      Yorumla
    • betterböcek
      betterböcek
      +1 yıl

      @Gelecek_Karanlık kusura bakma canım lise mezunu adam ile yüksek lisans bitirmiş adam bir değil. Konuluşmaz bile. Bak yukardaki gibi sıçıp sıvar 🤣 yazılım mühendisiyim diye hayallerini anlatıyor ezikler. Vakit kaybı. İnsan önce dürüst olacak beyinsiz ve yalancı olmayacak. Rezil oldu daha konuşuyor sanıyor ki susmayınca rezilliği kapanacak 🤣

      Yorumla
    • Gelecek_Karanlık
      Gelecek_Karanlık
      +1 yıl

      Tüm yorumları okudum senin rezilliğine gülüyorum sadece :)
      1. 2 üniversite bitirmişsin fakat 4 yaşındaki çocuğun biliçli tercih yapabileceğine inanıyorsun. (komedi)
      2. Üniversite bitirmenin çok özel bir şey olduğunu falan zannediyorsun heralde çünkü her yorumda ben 2 üniversite bitirdimden başka bir şey demiyorsun ( yazık acıdım sana şu an)
      3. 29 yaşına gelmiş hiçbir insanın kullanmayacağı ergence kelimeler kullanıyorsun ( kıyamamsu vs ) acınası bir durum.
      4. Yukarıdaki kişi üniversite mezunlarının yaptıklarını yazmış fakat onlara cevap vermemişsn acaba niye cevap vermedin? Tekrar ben yönelteyim onun yerine.
      Elazığ depremi için bir profesör çıkıp "cocuk gelinlere izin vermediler yasakladılar deprem o yüzden oldu" dedi hatırlatırım.
      Bu ülkenin üniversite mezunu bakanı tecavüze uğrayan cocuklar için " bir kereden bir şey olmaz" dedi.
      Aynı bakan "çocuklarınıza çığlık atmayı öğretin" dedi
      Daha örnek verebilirim fakat önce üniversite mezunlarının bu yaptıklarına bir anlam vermeni istiyorum :D :D :D

      Yorumla
    • betterböcek
      betterböcek
      +1 yıl

      @Gelecek_Karanlık 🤣🤣🤣 Rezil olanı teselliye gelmişsin hoşgelmişsin. Hep beraber onu teselli edin. Bence yardım edin de okusun yoksa hayatı boyunca sanalda hayallerini gerçek gibi anlatacak zavallı. Hem yalancı hem karaktersiz hem aptal.
      Hadi hazır gelmişken sana da cevap vereyim de kıyağım olsun 😄
      1) 2 üniversite bitirdim yüksek lisans yaptım evet tabi ki kendimle gurur duyuyorum. Ama siz okuyamadığınız için okuduğunuzu da anlama kabiliyetiniz gelişmemiş. Ben çocuklar ailesini rol model alıp özeniyorlar bunu illa zorla yaptırıyorlar diyemezsiniz dedim hatta bunu defalarca kez tekrar ettim ama o küçük beyniniz almamış. Normaldir okuduğunu anlamak da eğitim gerektirir.
      2) üniversite bitirmek tabi ki özel ve önemlidir. Tabi okuyamamış cahiller kendilerinde olmayan özellikleri önemsiz göstermeye çalışır ona da gülüyorum 🤣
      3) 29 yaşına geldim ve herkese aynı şekilde hitap edilmeyeceğini cahillere ergenlere ahmaklara onların dilinden konuşmak gerektiğini de biliyorum 😄
      4) yukardaki kişi üniversite mezunu olup sapık olanlar var demiş. Eee buna cevap verilir mi? Sapıklar varsa üniversite okunmasun mı? İşe yaramıyor mu üniversite? Okuyan ile okumayan bir mi? Hatta sizin gibi lise mezunları daha mı bilgili? 🤣🤣🤣🤣
      Çok güldürdünüz bugün beni. Bu kadar eziklik hissediyorsanız gidin okuyun. Üniversiteleri kötüleyeceğinize

      Yorumla
    • Gelecek_Karanlık
      Gelecek_Karanlık
      +1 yıl

      1. Özenmek ile kendi isteği arasındaki farkı bilmiyorsan cidden sen ilkokul mezunu bile değilsin.
      2. Üniversite bitirmekten başka ne yaptın bu hayatta çok merak ediyorum :D Çünkü tek bildiğin ben üniversite bitirdim demek. Başka hiçbir şey yaptığın yok. Karşındaki insanı tanımadan da lise mezunu diyorsun buda 2 üniversite bitiren biri için komik denecek kadar zavallıca bir durum
      3. Yazdıklarıma yine cevap vermemişsin :D Niye işine gelene cevap verip işine gelmeyen konularda yorumları okumuyorsun :D
      İşin komiği sadece bu soruda değil nedense sitede tek yaptığın şu
      Ben 2 üniversite bitirdim sen ne yaptın?
      Ben yüksek lisans yaptım sen ne yaptın?
      Lise mezunusun ben senden iyi biliyorum çünkü 2 üniversite bitirdim :D :D :D :D
      Üniversitede Karakter vermiyorlar sana
      Üniversitede İnsan olmayı öğretmiyorlar
      Üniversitede iletişim bilgisi vermiyorlar.
      Üniversitede Hangi bölümdeysen o alana uygun eğitim alıyorsun farkındaysan :D
      Neyse eşek hoş laftan ne anlar derler sana bin kere anlatsam boş :D :D
      Çok anlattılar sana bilale anlatır gibi fakat yine 2 üniversite bitirdim ben dedin :D

      Yorumla
    • 123helen
      123helen
      +1 yıl

      algılama sorunun mu var :') üniversite kötü bir şey değil. üniversite okunmalı. ama sadece üniversite bitirmek tek başına büyük bir olay değildir diyoruz. kaldı ki 2020 yılında üniversite okumak insanı pek üstün kılan bir olay değil. çünkü üniversiteyi herkes okuyor. ama okumuş cahil diye bir gerçek de var diyoruz.

      Yorumla
    • Gelecek_Karanlık
      Gelecek_Karanlık
      +1 yıl

      Bas parası 7 tane de üniversite bitirirsin fakat hiçbir sana
      ahlak / karakter / insanlık / hoşgörü / edep adap / iletişim gibi insani özellikleri vermez :D :D İşte sende de eksik olanlar bunlar tabi sen 2 üniversite bitirdin bunlara gerek yok senin için :D

      Yorumla
    • betterböcek
      betterböcek
      +1 yıl

      @Gelecek_Karanlık özenmek ve kendi isteği arasındaki farkı açıklasana sen? 🤣
      Ayrıca ben okumamış cahillerin lafına bakmam. Okey? Kimse bakmaz. Cahil cahildir. İstediği kadar ben cahil değilim sen cahilsin diyerek kıçını yırtsın yine cahildir. Somut gerçekleri kabullenemiyorsunuz acıyorum 😄

      Yorumla
    • Gelecek_Karanlık
      Gelecek_Karanlık
      +1 yıl

      özentilik = Karşısındaki insan yapıyor diye yapar. İyi mi kötümü ya da neden yapıyor düşünmez. Karşısındaki insan bu aile olur arkadaş çevresi olur tvde gördüğü olur vs vs vs. Birine özenir yapar. Neden yapıyorsun dersin cevap veremez. Verse bile bilinçli şekilde veremez.
      Bilinçli tercih ise neyi neden yaptığını bilerek yapar.
      4 yaşında özentiyle kapanan birine neden kapanıyorsun dediğinde vereceği cevaplar bellidir.
      1. Annem öyle dedi 2. allahım öyle emrediyor buna nerede emrediyor dediğinde yine annem öyle dedi babam öyle dedi gibi cevaplar alırsın.
      Fakat bilinçli bir birey kapandığında alacağın cevap başkadır.
      .. .. .. yerde böyle emredilmiş bende emre uyuyorum kapanıyorum der.

      Kısacası senin söylediğin ikisi ikisi aynı şeyler değildir haliyle rezilliğin ile gurur. 2 üniversite bitirmiş cahil :D

      Yorumla
    • betterböcek
      betterböcek
      +1 yıl

      @Gelecek_Karanlık rezil olan sensin 4 yaşında çocuk bilinçli tercih yapamaz ama onun da bir özgür iradesi vardır ve muteberdir. Eğer kendisine açıkça zarar veren birşey istemiyorsa da çocuğun özgür iradesine karışılmaz baskı altına alınmaz.
      Boşanma aşamasındaki çiftlerin çocuklarına yaşına bakmadan hakim sorar kiminle kalmak istiyorsun diye. Onun tercihi de muteberdir.
      Hangi kıyafeti giymek istiyorsun, ne yemek istiyorsun, hangi okula gitmek istiyorsun, bu okulda mutlumusun gibi vsvs.
      Ama galiba sen 18 yaşındaki ergin kişi ile çocuğun özgür iradesi arasındaki farkı da bilmiyorsun, çocukların özgür iradesine de saygın yok. Asıl baskıcı yobaz cahil sensin. Şu anlattığına saçmalığını köydeki hayatında okul görmemiş kişiler bile güler. Tabi bu eğitim eksikliğinden kaynaklanıyor. Aynı frekansta kulvarda değiliz ondan beni algılayamıyor kendi kafandakilere göre cevap veriyorsun. Kıskandığın için de cahilliğini inkar edip benim üniversite okumama laf ediyorsun 😄 istediğin kadar kendini yırt okumuş ile okumamış bir olmaz. Cahil insan kendi cehaletini kabul etmediği gibi kendisi gibi düşünmeyen herkesi cahil ilan eder. Ben herşeyi en doğru şekilde biliyorum der ama okul okumamıştır ona bilgiler gökten zembille iner senin gibi 🤣

      Yorumla
    • Gelecek_Karanlık
      Gelecek_Karanlık
      +1 yıl

      4 yaşında çocuk bilinçli tercih yapamaz ama onun da bir özgür iradesi vardır ve muteberdir.
      Bilinçli tercih yapamayan birinin özgür iradesi olamaz :D :D Yahu ilk cümlende cümle içinde birbiri ile zıt anlam kullanarak kendini rezil rüsva ediyorsun üstüne kalkıp ben 2 üniversite bitirdim diyip hava atıyorsun :D
      Sen 2 değil 20 üniversite daha oku ondan sonra çık karşıma :D

      Yorumla
    • 123helen
      123helen
      +1 yıl

      nobody:
      betterböcek: ben 2 üniversite bitirdim

      Yorumla
    • betterböcek
      betterböcek
      +1 yıl

      @Gelecek_Karanlık ben aptala anlatır gibi tane tane basite indirgeyerek anlattım ama anlamazdan geliyorsun 😄 bu da ayrı eziklik belirtisi.
      Çocukların özgür iradesi yoksa çocuklara hiçbişey sorma herşeyi dikte et bakalım devlet bile o çocuğu senden nasıl alıyor gör. Mahkemede bile belli konular çocuğun iradesine bırakılır diyorum yoook 😄 anlamazdan geliyo çakal

      Yorumla
    • betterböcek
      betterböcek
      +1 yıl

      Evet sizin bitirmek isteyip kazana adığınız okuyamadığınız okulları okudum ve eziklik hissedip yalan söyleyerek sanalda hayallerinizi anlattığınız o hayatı yaşıyorum. Siz kıskançlığa cahilsin diyerek tepinmeye devam edin zira gerçekleri değiştiremezsiniz 😄

      Yorumla
    • Gelecek_Karanlık
      Gelecek_Karanlık
      +1 yıl

      yaw he canım he şu sitede tek üniversite mezunu sensin tek bilgili insan sensin her şeyi en iyi sen bilirsin. Senden akıllı yok bu dünyada :D :D :D Sen bu kafayla devam et :D :D Zekilik = sen demekse ben cahil olmakla gurur duyarım :D

      Yorumla
    • betterböcek
      betterböcek
      +1 yıl

      @Gelecek_Karanlık sen zaten cahil olduğun için cahilliğini kabul edemiyorsun. Sen okumamış halinde kendine bilgili diyorsun okumuş kişilere cahil diyorsun 🤣 ahmak

      Yorumla
    • Gelecek_Karanlık
      Gelecek_Karanlık
      +1 yıl

      haklısın ben cahilim ahmağım sen akıllısın :D

      Yorumla
    • betterböcek
      betterböcek
      +1 yıl

      @Gelecek_Karanlık ne kıskandınız bee! 😄 Gidin de bir soğuk suyla yüzünüzü yıkayın. Diplomamı göstersem 3 ünüze de hasedinizden inme inecek kesin 🤣
      Cahilsin cahilsin diye tepinmeye devam edin olur mu? Çok üzmeyin kendinizi 😄

      Yorumla
    • Gelecek_Karanlık
      Gelecek_Karanlık
      +1 yıl

      eşşeklik ettik kusura bakma koskoca 2 üniversite bitirmiş yetmemiş yüksek lisans yapmışsın kıskandık yahu :D
      Kusura bakma eşşekliğimize ver en zekimiz en akıllımız sensin herşeyin en'leri sensin

      Yorumla
    • betterböcek
      betterböcek
      +1 yıl

      @Gelecek_Karanlık biliyorum 😄

      Yorumla
    • Gelecek_Karanlık
      Gelecek_Karanlık
      +1 yıl

      çok merak ettim ne mezunusun? Yüce hanımefendi

      Yorumla
    • betterböcek
      betterböcek
      +1 yıl

      @Gelecek_Karanlık bilgisayar programcılığı +iktisat fakültesi + hukuk fakültesi 😄

      Yorumla
    • Gelecek_Karanlık
      Gelecek_Karanlık
      +1 yıl

      peki yükseği hangisinde yaptın

      Yorumla
    • betterböcek
      betterböcek
      +1 yıl

      @Gelecek_Karanlık Hukuk tabi ki ceza hukuku

      Yorumla
    • Gelecek_Karanlık
      Gelecek_Karanlık
      +1 yıl

      öylede olması gerek zaten
      pc programcılığı 2 yıllık ve malesef boş bir bölüm çünkü öğrettikleri bilgileri kendi başına öğrenmen 1 sene sürmez. Hatta çok daha fazlasını öğrenirsin.
      Sokakta elini sallasan işletme ve iktisat mezununa çarpıyor zaten :) :)

      Yorumla
    • betterböcek
      betterböcek
      +1 yıl

      Noldu inme mi indi? 😄 Kabullenemiycek misin yine? 🤣🤣🤣

      Yorumla
    • Gelecek_Karanlık
      Gelecek_Karanlık
      +1 yıl

      yoo merak ediyorum dalga geçtiğimi ne zaman anlayacaksın diye :D

      Yorumla
    • betterböcek
      betterböcek
      +1 yıl

      @Gelecek_Karanlık 🤣🤣🤣🤣 dalga geçiyormuş hasedimden öldüm demiyo da

      Yorumla
    • Gelecek_Karanlık
      Gelecek_Karanlık
      +1 yıl

      :D :D iyi geceler sana :D

      Yorumla
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aile & Toplum > Sorular > Bu tarz aileler hakkında ne düşünüyorsunuz 😓?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Tutucu Aileler Hakkında Ne Düşünüyor sunuz? 14 cevap verildi
Sevenleri ayıran aileler hakkında ne düşünüyorsunuz? 11 cevap verildi
Namusu bacak arasında sanan aileler hakkında ne düşünüyorsunuz? 23 cevap verildi
Çocukerkil aileler hakkında ne düşünüyorsunuz? 15 cevap verildi
Asiret aileleri nasildir? 15 cevap verildi
Baskıcı ailelerin kendilerinin problemli olması konusunda ne düşünüyorsunuz? 4 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Daha önce yalnız kalmamak için yanlış yerlerde bulundunuz mu?
  • Aileniz size ne sıklıkla, ne kadar para veriyor?
  • Deli misin, akıllı mı?
  • Sağlığına özen gösteriyor musun?
  • Aşk kime yakışır?
  • Evde ya da iş yerinde su arıtıcısı kullanan var mı?
  • Hayatında deniz gibi huzurlu hissettiren neyin var?
  • Gececi tayfa geceye bir şarkı bırakalım mı?
  • Biriyle evlenebilmeniz için hangi özelliklere sahip olması gerekir?
  • Kadınlar neden kahve sunumunu sever?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨