Kız kardeşim telefonu vermiyor ne yapmalıyım?

Ben sizi bu durumu en başından anlatayım siz bana bir akıl verirsiniz diye umuyorum. Şimdi kız kardeşik j7 pro kullanıyodu 0 almıştı annemde para eklemişti kardeşimim telefonuna. Neyse bu 3 ay falan kullandı. Sonra anneme dediki ben bu telefondan memnun değilim bunun daha iyisini alıcam. Neyse aldılar buna yeni bir telefon. Taksitle. Bende kardeşime dedimki sen yeni aldın eskisini ben kullanayım. Benim telefon çok daha kötü j7 prodan. Bu bana verdi 2-3 gun kullandım ben telefonu. Bigun baktim telefon yok heryeri ara et hic biyerde bulamiyorum telefonu megerse kardesim almis gitmiş erkek arkadasina vermis telefonu. Niye verdin falan filan diye sordum evde kavga çıktı ama nasıl kavga benim telefonum istediğime veririm falan filan dedi. Ağır bir kavgadan sonra artık vazgeçtim istemedim. Neyse bunlar bigün ayrilcaklari tuttu tamammi telefonu sevgilisi geldi bizim eve bıraktı. Bende aldım 0 ladım telefonu yine 1 gün falan kullandım. Kardeşim yine onunla barıştı ve bağırarak telefon nerde falan filan dedi. Bende munakaşaya girmeden telefonu ona verdim gitti yine sevgilisine verdi. Neyse yine kullanmaya devam etti sevgilisi. Şimdi sevgilisi askere gitti ve bende kardesime bisey isticem ama kizmican dedim. Bana verdigi cevap şu. Telefonu isticeksen isteme hatıralarım var veremem. İşte sorunum bu lütfen ciddiye alıp bana akıl verin ne yapayım. Buraya kadar okuduğunuz için gerçekten çok teşekkür ederim.
Kız kardeşim telefonu vermiyor ne yapmalıyım?
Cevapla