Kız kardeşimin telefonuna bakmam kötü mü?

Biz köy gibi bir yerde yaşıyoruz ve kadınların isimleri çok hızlı çıkar
Nyse benim ailem çok korumacidir asla erkek arkadaşa izin vermeyen bir aileye sahibim
Ama tabi ki oldu ve annem ben yanlış seçimler yapmadığım için dikkat et demekten başka bir şey demedi ama ben 17imde sevgili yaptım yani neredeyse 17 bitmişti 18 olmuştum benim kardeşim 15 yaşında sevgili yaptı sonrasında ailesine karşı asi davranmaya başladı anneme or@ospu diyor sürekli annemin yüzüne terlik ile bile vurmuslugu var benim annem ne yaparsanız yapın asla birilerinin ölmesine izin vermeyin der annem beni bak kızım ne olur bir gün birinin arabasına binip benim başımı önüme egdirme biz düzgün bir yerde yaşamıyoruz ben namusum ile yaşadım namusum ile öleyim dedi bende annemin sözünü hiç cignemedim bir gün yine kardeşim durduk yere gece vakti aşağı çöp atmaya gidiyor annemde iskilleniyor peşinden gidiyor benden büyük bir çocuk motorla bir poşet çikolata getirmiş annem o gün ağladı ben böyle hayal etmemiştim diye ağladı nyse bir daha olmayacak falan dedi kardeşimin biraz geçmeden bir haberi daha geldi teyzem bunu bir arabanin içinde görüyor bir erkek ile bu da teyzemi gördüğü gibi kapsonunu çekip bas gaza diyor sevgilisine bu bahsettiğim erkekler her biri farklı erkekler annem. neyi kaldirsa da arabaya binmesini kaldıramadı
Benimde annemin de güveni çöp oldu
Hiç ders çalışmaz lise bir de sınıfta kaldı tekrara kaldı tekrar senesinde de kaldı özel okula gönderdiler ki puanını şişirip kalmasını engellesinler ama yine ders çalışmadı
Nyse ben telini açık gördüm bir bakayim dedim sağı solu belli olmuyor hiç misafirler evdeyken bir bağırdı apartman ayağa kalktı ağladı falan bağırdı nasıl telefonumu karıştırırsın diye misafirler odaya doluştu sizce haklimiyim ona guvenmeyip telefonuna bakmakta haksizmiyim ve hala reşit değil ama tüm bunları yapiyor bende onun yaşındaydim ama onun kadar büyük hatalar yapmadım sevdiysem de tek bir insanı sevdim
Güncellemeler
+1 yıl
Lütfen okuyun sinirden patlamak üzereyim
Kız kardeşimin telefonuna bakmam kötü mü?
Cevapla