Ben 18 yaşındayım ve piçim, 2001 yılında bir evlilik dışı iliski sonucunda dogmusum. Yani öz annemin ve babamın anlik hatasıyım ben. bana hamile olduğunda 18 yaşındaymış. Ben yetimhanede idim 2004 yılına kadar , 2004 yılında ise suanki üvey anne ve babam beni evlatlık edindi, ben ise öz olmadığımı 4 sene önce ogrendim. Gerçek annemin fotoğraflarını da Facebook'tan gördüm , o kadar mutlu ki hala çok genç duruyor, benden başka 1 çocuğu olmuş ueni bir kocası var, ne kadar mutlu. Acaba beni hatırlıyor mudur? Hic mı annelik annelik ic güdüsü yoktu. Annem bana hamile kaldığında keşke beni oldurseydi, bu satılmış arkadaşım psikolojisi gerçekten iğrenç. Pic diye bir hakaret var. Kendimi çok kotu hissediyorum, annem sanırım kürtaj için geç kaldığı için burdayım. Neden diğer insanlar gibi değilim bende , hep terk edildim hep ağladım. Gerçekten çok zorlanıyorum bu hayatta ;(
Evet var
Hayır yok picsen alay edilirsin
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer