Ben piçim, sizce bu alay edilecek küçük gorulecek bir durum mu?

Ben 18 yaşındayım ve piçim, 2001 yılında bir evlilik dışı iliski sonucunda dogmusum. Yani öz annemin ve babamın anlik hatasıyım ben. bana hamile olduğunda 18 yaşındaymış. Ben yetimhanede idim 2004 yılına kadar , 2004 yılında ise suanki üvey anne ve babam beni evlatlık edindi, ben ise öz olmadığımı 4 sene önce ogrendim. Gerçek annemin fotoğraflarını da Facebook'tan gördüm , o kadar mutlu ki hala çok genç duruyor, benden başka 1 çocuğu olmuş ueni bir kocası var, ne kadar mutlu. Acaba beni hatırlıyor mudur? Hic mı annelik annelik ic güdüsü yoktu. Annem bana hamile kaldığında keşke beni oldurseydi, bu satılmış arkadaşım psikolojisi gerçekten iğrenç. Pic diye bir hakaret var. Kendimi çok kotu hissediyorum, annem sanırım kürtaj için geç kaldığı için burdayım. Neden diğer insanlar gibi değilim bende , hep terk edildim hep ağladım. Gerçekten çok zorlanıyorum bu hayatta ;(
Evet var
Hayır yok picsen alay edilirsin
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Ben piçim, sizce bu alay edilecek küçük gorulecek bir durum mu?
Cevapla