Ben p*cim sizce bu alay edilecek küçük gorulecek bir durum mu?

Ben 19 yaşındayım ve p*cim 2006 yılında bir evl! lik d! sı il! skinin sonucunda dogmusum. Yani öz annemin ve babamın anlik hatasıyım ben. bana ham! le olduğunda 18 yaşındaymış. Ben yetimhanede idim 2009 yılına kadar , 2009 yılında ise suanki üvey anne ve babam beni evlatlık edindi, ben ise öz olmadığımı 4 sene önce ogrendim. Gerçek annemin fotoğraflarını da Facebook'tan gördüm , o kadar mutlu ki hala çok genç duruyor, benden başka 1 çocuğu olmuş yeni bir k0cası var, ne kadar mutlu. Acaba beni hatırlıyor mudur? Hic mı annelik annelik ic gdüsü yoktu. Annem bana ham! le kaldığında keşke beni old*rseydi, bu satılmış arkadaşım psikolojisi gerçekten iğrenc. P*c diye bir hakaret var. Kendimi çok kotu hissediyorum, annem sanırım kur₺aj için geç kaldığı için burdayım. Neden diğer insanlar gibi değilim bende , hep terk edildim hep ağladım. Gerçekten çok zorlanıyorum bu hayatta ;(

Güncellemeler
1 yıl
tuhaf tuhaf yorum yazanlar var lutfen yazmayın daha da psikolojik bozuldu birisi benmisim gibi yorum yazıyor yorumlara cevap verip
Ben p*cim sizce bu alay edilecek küçük gorulecek bir durum mu?
Cevapla