Askerden geldiğimde hastahanede isim düşmüştü 8 gün olmuş geleli son bir yıl sigortan yokmuş deyip bakmadılar beni yanımdaki Suriyeli bakilmisti ücretsiz şekilde ben asker olduğum için bakilamamistim prim günüm yokmuş ve şimdi yine aynı yer benden vergi almaya devam ediyor asgari bile alamadım bu ay şu vergilere bak :)
Ülkenin sagmakl ineği olarak biz iscileriz patrondan alamadıklarını sigortalı salisandan alırlar ve bu paraları da kendi oaralariymis. gibi harburup harman savururlar bunlar yetmez şimdi emekçinin alinteri olan kıdem. tazminayina gözü dikerler işçi susarsa daha gözünü açıp masaya yumruğu liymazsa sokakalara düşmez hakkını aramaz ise daha çok öpülür çoluk combalaginin ileride geleceğini hiçe atar...