Ailem çok baskıcı hiçbir şeye izin vermiyorlar?

20 yaşındayım 21 olcam eskiden ilerde geçer diyodum ama geçmedi. Özellikle annem... Okul haricinde dışarı zor çıkıyorum arkadaşlarımla buluşuyorum mesela sürekli mesaj atıp arıyo kimleysen foto at konum at diyo. Sevgiliye izin vermiyolar günah diye. Sevgilin olursa okula yollamayız vs. Üniyi dışarda okusaydın demeyin denedim ama tercihleri yaparken sürekli başımda dikildiler sadece şehrimizdeki ünileri yazdırdılar ve özelde burslu okuyorum kalan parayı onlar ödüyo. Onları dinleme çık istediğini yap deseniz da olmuyo hemen tehdit , okul paranı ödemeyiz, telefonunu bilgisayarını kırarım kullanamazsın gibi sözler ediyo annem. Zar zor ayrı eve çıksam da reddederler. Napıcamı şaşırdım artık bir fikri olan var mı?
Ailem çok baskıcı hiçbir şeye izin vermiyorlar?
Cevapla