Aşka nereye kadar sahip çıkmak gerekir? Vazgeçme noktası neresi olmalı?

Aşka nereye kadar sahip çıkmak gerekir? Vazgeçme noktası, neresi olmalı? Yorumlarınızı Bekliyorzz !
Güncellemeler
+1 yıl
Aşka inancım yok.

Acıları tatmam gerek

Açığı kapatmam gerek

Kopunca senden,en hoş yerinden

Ayrılmam

Hadi kov beni yüreğinden

Hiçbir yere terk etmem

Seni zar zor buldum ben

Aşktan vazgeçmek yok

Ölsem de terk etmem
Aşka nereye kadar sahip çıkmak gerekir? Vazgeçme noktası neresi olmalı?
Cevapla