Acıları tatmam gerek
Açığı kapatmam gerek
Kopunca senden,en hoş yerinden
Ayrılmam
Hadi kov beni yüreğinden
Hiçbir yere terk etmem
Seni zar zor buldum ben
Aşktan vazgeçmek yok
Ölsem de terk etmem
Başka sulara yelken açtığında rotayı tekrar sana kırmasıını beklemeyeceksin bırak istediği yere gitsin zorlarsan dümen kırılır başı boş dolaşıp durur
aşka ölene dek sahip çıkmalı gerçek seven, vazgeçme noktası bence sevdiğini aldattığın an.
yürütemiyeceğini anladığın anda bırakcan kasmaya zorlamaya gerek yok
... Kastığını anladığın an bırakacaksın,eğer koparsa çok can yakar !
Cevap
3Cevap
İyileri yakacak kötülere bakacak, daha iyi çıktı mı beni bile satacak..
Yolun ötesinden yüreğime akacak, aşka inancım yokk..
saygının bittği an iliski bitmis demektir o an vazgecmek gerekir ...
Boğduğu anda, boğarım.
Katil ruhumu törpülediğim için, noktalarım oracıkta.
Zirvedeyken bırakacaksın. Önemli olan zirvedeyken bırakabilmek.
aşka sahip çıkamayacak kadar salak ve güçsüzüz. Sadece o isterse kalır, istemezse ittirir fırlatır seni yere. Kimsin sen? Ne bu cürret?
katiliyorum sana arkadasim biz iliskiler nasil yasanir bilmiyoruz birakacaksak hic kimseyle olmayalim varmi boyle mantik anlayamiyorum insanlari.
aşk evliliğe kadar sahip çıkılır çocuktan sonra dostluk başlar
karsı tarafa bağlı herşey
hketmiyorsa biter
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar