ÇOCUKKEN BAŞINIZA GELEN EN KÖTÜ OLAY?

Cocuklugunuzda hiç unutamadiginiz anılarınız var mı?
Benim en kötü olayım sahilde kaybolmaktı.
Annemler beni abimlere emanet edip markete gitmişlerdi, tabi abimler oyuna dalınca bende o an yanlarından uzaklaşmışım ve almeda yok 😄 sonradan buldular. Ama bulana kadar başıma gelmeyen kalmadı.
ÇOCUKKEN BAŞINIZA GELEN EN KÖTÜ OLAY?
ÇOCUKKEN BAŞINIZA GELEN EN KÖTÜ OLAY?
Cevapla