ÇOK YALNIZIM ALLAHIM NEDEN YA NEDEN?

Hiç arkadaşım olmadı, yks hazırlanıyorum ve hayatım boyunca hiç kütüphaneye gidip arkadaşlarımla ders çalışmadım neden ya.. kimse yok arkadaşım olmuyor.. hep yalnızım hatta dershanedeyken arkadaşlarım öglen arasına yemege giderler ama ben hep yalnızım hep eve en erkenden giderim.. neden böyle
karakterim ise.. çok gülen bir insanım neşelıyım kötü kalbim yok
peki neden kaderim boyle
ÇOK YALNIZIM ALLAHIM NEDEN YA NEDEN?
Cevapla