Yakınınızda "Atsan atılmaz, satsan satılmaz." Dediğiniz kim var? Her ailede bu tip insanlar vardır😁😁 şükür ki bizde yok büyük olasılık ile ben görmezden gelirdim...
"Atsan atılmaz, satsan satılmaz." dediğiniz biri var mı?
Bu bir sevgi sözüdür aslında. Ama manası derinlerde. Şöyledir. Sevdiğini itiraf edip kurtulamayacağını kurtulmak istemediğini söylüyor. Herşeye rağmen hayatından çıkarmanın imkansız olduğunu ve sevip ilgilendiğini söyleme bir çimidir. Fakat bu biraz şu misal gibidir. Düşmek üzereyken seni tutan sağlam bir halat misalidir. Hayattan çıkma durumunu düşme olarak değerlendirirsek burada kurtaran şeyde sevgidir. :) Annemi kızdırınca öyle derdi eskiden. Birde önemli birisi var benim için o da bazen öyle der bende onun için farklı şeyler söylerim. :D Ama öfkelenince ağızdan çıkar.
İkizim ulan bir de aynı evde kalıyoruz Üniversitede olmadığımız süre boyunca. Geçen sigara almaya çıktı cips falan alim mi dedi (şu sıralar kilosu arttığı için daha sağlıklı beslenmesini söylemiştim). Ben de dedim istiyorsan al. Sonra parasının olmadığını söyledi ben de para verdim. Gittim basketbol oynadık arkadaşlarla geldim. Sanıyorum ki Cips alsa kola alsa 50 liradan bir 15-20 maks harcamıştır. Ne kadar arttı paradan dedim bana 4 lira arttığını söyledi. Dedim ne aldın. Aldığı şey sigaraymış. Allah'ım gece gece boğazlayasım geldi. 50 liramın hepsine gidip KENDİNE sigara almış. Şaka gibi bir çocuk ya
Biraz evde abimle anlasmakta sorun yaşıyoruz ama ne yapacaksın diyorum kendi kendime o sonuçta senin abin fikir ayrılıkları illaki olur, abinin olması hiç olmamasından daha iyidir falan filan diye kendimi teselli ediyorum. Onu öyle kabul ediyorum artık kimseyi değiştirmek için uğraşmıyorum. Cunku insan yoruluyor bir süre sonra. Onun dışında başka birisi şimdilik yok gibi
Var tabi olmazmı anam beni günde 30 defa aramaktan bıkmıyor, bana ulaşamayınca yan dallara geçiş yapıyor evdekileri arıyor oda yetmiyor hiç ulaşamayınca ablama arayıp soruyor. Haydi gelde at atabilirsen anne yani bir şeyde diyemiyorsun.