Tam Müslüman Olacakken Vazgeçtin mi, Defalarca?

Tam müslüman olmaya, ateizmi bırakmaya karar veriyorum, müslümanları görünce yok be sen de saçmalama deyip vazgeçiyorum. 20 kez oldu sanırsam bu bana. Avustralyalılar veya Kanadalılar keşke Müslüman olsalardı da gönül rahatlığı ile ben de Müslüman olsaydım diyorum. Sizde de böyle düşünen var mı? (Herkes yorum yazabilir, ama ateistler den özellikle bekliyorum) :)
Tam Müslüman Olacakken Vazgeçtin mi, Defalarca?
Cevapla