Annemi çok kırdım. Ne yapmalıyım, Nasıl özür dilemeliyim?

Annemi çok kırdım. Babam ile annem ayrı oldukları için annem bana çok düşkün. Bugün anneme benimle bu kadar ilgilenmemesini söyledim. O da ağladı. Hem de çok ağladı. Gittim özür diledim kabul etmedi ve bana bugünü bana yaşattınya hakkımı sana helal etmiyorum dedi. Ne yapmalıyım?
Annemi çok kırdım. Ne yapmalıyım, Nasıl özür dilemeliyim?
Cevapla