Annemi ağlattım çok pişmanım nasıl düzeltirim?

Çok kötü bir insan olabiliyorum özellikle sabahları canavar gibiyim bazen, resmen şeytan çarpmış gibi uyanıyorum.. evdekileri, özellikle annemi çok yoruyorum. Benim yüzümden kalp çarpıntıları oluyor, dengesiz olduğum için. Özünde aslında çok iyi bir insanım ama ya çok iyi <—> ya çok kötü, hep uçlardayım. Depresifim, kızgınım herkese karşı. Ama evdekilerden çıkarıyorum. O kadar üzgünüm ki, içim paramparça.. Nasıl düzeltebilirim kendimi, annemin gönlünü nasıl alabilirim, hiç haketmiyor böyle bir evladı olmasını, kendisi annesiz büyümüş anneannem o daha 4 yaşındayken intihar ettiği için, o yüzden çoook fedakar ve hep iyi bir anne oldu, bizi kendisinin göremediği anne şefkatinden asla mahrum etmedi. Artık sayısı yok onu kaç kere üzdüğümün, çok kez oldu, içim yanıyor arkadaşlar bir fikir verin, bir dua verin, düzelteyim kendimi nolur çok kötüyüm
Annemi ağlattım çok pişmanım nasıl düzeltirim?
Cevapla