Ben kendi kendimin destekçisiyim, özellikle eskiden hiç duymadığım şeyleri şu zamanlarda çok duyar oldum, sen şunu yapamazsın, senden şöyle olmaz Vs. bunu söyleyeb kişilere baktığımda kendi çaresizlikleri de apaçık belli oluyor, kendileri yapamadıkları için beni de yapamayacak sanıyorlar, demem o ki köstek olan çok ben tek başıma bir destekçiyim.
Kendimi bildiğim ve iyi bir insan olmaya çalıştığım için etrafımda bana destek olan insanlar daha çok ve bana köstek olacak insanı çevremde barındırmam.
Destek olani bilmemde kostek olani cok var. Genelde tekrar dusun istersen diyip ya da sallamayip aynen mantikli diyen cok kisi gordum. Kisi kendi kendinin destekcisi olmali bence.