Afedersiniz de bu kız neden bana sapıkmışım gibi davranıyor?

Bu sabah asansörden inerken bir kızla karşılaştım günaydın dedim gerçekten bakışını görmeniz lazımdı o an getçekten kendimi pislik bir sapık gibi hissetmiştim. Yanlış anlaşılacak bir şey yaptım mı diye düşündüm ama hayır yapmamıştım sadece günaydın demiştim a*. Sonra işte öğlen falan oldu corona'dan dolayı bizim apartmanda yaşlı bir teyze vardı o dışarı çıkamaz onun yerine markete ben gideyim dedim zili çaldım o kız katşıma çıktı bana "Sen beni mi takip ediyorsun pis sapık !" diye bağırdı kapıyı da yüzüme kapattı. Sonradan öğrendim ki yaşlı teyzenin torunuymuş o. Peki bu kız bana niye sapıkmışım gibi davranıyor. Gerçekten ben ona hiçbir şey yapmadım kızla daha bu sabah asansörde tanıştım a* kız resmen beni tecavüzcü coşkun yaptı. Sizce neden bana böyle davranıyor?
Afedersiniz de bu kız neden bana sapıkmışım gibi davranıyor?
Cevapla