AI Persona’ya Sor
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
167Cevap
Karakter önemli ama öperken ve sevişirken işe yaramıyor. :):
Erkekler dişi sineğe bile aynı muameleyi yaparlar yeterki onlara kız olsun
Ördekle bile haşır neşir olan erkekler var arada erkekliğimden utanıyom
Biri damacanaya penisini soktu diye tüm erkekleri aynı gören var. Yapmayın diyoruz şunu
Erkek abaza ise herkese kibar davranır. Değilse seçer kişiye göre kibar davranır😉
Çünkü buna değiyorlar. Ama tabi insana insan olduğu için davranılmalı. Güzel kızları terslediğim de oldu bu arada. Had bilmek önemli.
Hayır aslında kendini bilen erkek güzel çirkin demeden herkese kibar olmalıdır ama kendini bilmiyenler öyle patavatsızlıklar yapıyorlar işte
Erkekler geçici kız aradığı için güzelliğe bakıyor sadece
Alakası yok. Centilmen erkeği seçmemiş gitmiş barzoları seçmişsiniz.
Güzel kızlara daha nazik davranıyorlar yok ic güzellik daha önemli meselesi de anca şov onlar icin
Tabii ki. İlk başta dış görüntü önemlidir, karakter sonra gelir.
Aşkım erkekler herkese kibar nefes alsın falan çokta üstüne alınıp ego kasma
Demeki ki Böyle tipler denk gelmiş 😂😂
Maalesef öyledir erkekler. Tersinden düşünelim bizde çoğu erkeğe bunu yaşatıyoruz
Kimse bu devirde karaktere falan bakmaz sadece dış gorunus. O iyiyse herkes peşinde cirkinsen kimse yüzüne bakmaz.
Evet doğru. Ama bu durum sadece erkeklerde geçerli bir şey değil. Önceden ben de bakımsızdım pek ilgi görmezdim. Ancak işler değişince her tabonun nasıl yıkıldığını gördüm. Evlisi, genci, yaşlısı..
erkekler onlari surunduren kizlara kibar davranir okuyanlar kusura bakmasin
Kızlar da öyle
Erkekler hoşuna giden kızlara kibar davranır güzellikle alakası yok herkezin göz zevki farklıdır
Hayır ben her zaman kibar davranırım sitede beni tanıyanlar iyi bilir
Bakimsiz gorunen kadina da kibar davranasim gelmiyor karakter onemli ama ilk izlenim daha onemli
İnsan ise kendine duyduğu saygıdan dolayı herkese saygı duyar ablam
ben hiçbirine kibar davranmıyorum, hak etmiyorlar çünkü :)
Kız aynen mudur sinirliyken beni gorunce yunuşuyor bağrmiyor erkek çalişanlara🤣 diyerleride baya iyi davranır artik bikmiyirum tum kizlarlami öyleler bizim yanimizdaki kizlarin hepsi bakimlidir
Evet bende şahit oldum çok güzel kızları görünce acayip yumuşuyorlar, kibarlık güzel birşey ama samimiyetsizlik çok boktan geliyor bana
Ben bütün kadınlara nazik davranıyorum
Güzel ya da çirkin ayırt etmeden
İlgi konusunda Etkili olabilirde kibarlik huydan aileden aldigi terbiyeden gelir
Şimdi bunu okuyunca kabullenmezler belki ama böyle birşey var cidden
Alakası yok bence kendim için konuşayım ben herkese karşı kibar davranırım güzel çirkin ayırt etmem
Evet güzeli seviyorum onlara kibar davranıyorum. Diğerleri insan mı ki
'Ye kürküm ye dünyası ' olduğunu daha yeni mi anlıyorsun br bacım?
Asla tipe göre kibar değil erkek kız kibar komiğim sjsjs
Adam olan ayrım yapmadan, güzel-çirkin ayırt etmeden o şekilde davranır.
Kesinlikle hayır. Ben herkese kibar davranıyorum 😊
Erkeklerin çoğu böyle, maalesef.
İyi ki ben onlardan değilim.
Kibarlık yapı meselesidir. Zayıf şişman diye ayırıp kibarlık yapmaya çalışan yapmacıktır.
Doğru kişiyle karşılaşmamışsın sadece. O tipler her cinste var ve ayırt edemiyorsun iyi mi kötü mh
Kendi adıma söylüyorum hayır her bayana kibar davranmaya özen gösteririm
Her kadına kibar davranırız ama çoğu odun maalesef...
Hayır ama kızlar sadece yakışıklı erkeklere kibar davranır 😅
Bencede öyle ne kadar iç güzellik falan deselrde hkaye önce görünüşe bkiyolr
Karaktere bakan çok az kişi var eskiden tipsizdim baya benimle uğraşıyordı erkekler.
Erkeğe bağlı bu erkek var bide erkekcik var sonucta
Ne karakteri ya yalan her şey tip sen de sıra kullan kullan terket:d
Ne alaka ya size kalırsa her erkek aynı ben ne karaktere bakarım ne tipe bakarım kadınlara bakmam doğrudan anne dersende benim zaten hiç annem olmadı ☺️
Sadece erkekler değil bütün insanlar dış görünüşünü beğenmedikleri insanı tanımak bile istemiyorlar...
Sadece erkekler değil kızlar da öyle bence insanlar dış görünüşe aldanır bir hal aldı artık
Hayir güzele degilGözüne kestiridigne Is cikacak olana
Valla bende 100 kiloydum hiçbir fark olmadı.
Saygı görüyorum bu bana yeter
Dış görünüşe önem vermem diyen insan yalan söylüyordur. Bu kadar net.
Dış görünüşe önem vermeyen erkeğe rastlamamışsın.
Hiç doğruymuş gibi gelmiyor eksileyenler de bal gibi bakıyorlar dış görünüşe.
Ben güzel olmayanlar kibar dabranıyorum. 😀
Sizin gibilerin olduğunu bilmek sevindirici 👍🏼
Kim ne derse dersin. Kimse dışını beğenmediği kutunun içini merak etmez.
Ben hiç bir kadına kibar davranmadım, davranmam. Sert mizaca sahibim, sabitim kısaca. Karşımda ki insanın kaşının şekline, gözünün rengine göre şekillenmiyor duruşum. Anneme, babama nasıl yaklaşıyorsam kadınlara da öyle yaklaşıyorum.
Bu gönderiyi kopyalayıp zayıfladıktan sonra duvarına yapıştıran 10.000'i kadın kardeşim. Tebrikler... :)))
Kendiniz için yaşayın intikaaam diyerek haddini bildirmek için yaşamayın.. bir erkek bunu yaptı diye hepimize bu lekeyi yapıştırmanız bizi üzer ancak.
Hanzo tipler evet oyledir ama karakteri oturmus bir kisi hakkinda inu dusunmem
Bravoo
sen de inandın mı karakter diyene yaniii o lafın gelişi 😁
çoğu öyle.. hatta çalıştığım yerde bir adam var evli.. ne zaman yeni bir kadın çalışan gelirse, ona aşırı nazik..özellikle alımlı biriyse
Erkekler için karakter önemli değildir. Bazıları güzelliğe bile bakmıyor kaşar olsun yeter onlar için.
Dimi dimi
Ya artık seni heryerde görmekten bıktım ☺️ bide ne alaka ya kaşar yemeyi bile sevmem ben kadınlardanda nefret ederim
Beni her yerde görmekten bıktıysan niye yorum yapıyorsun?
Bıktığımı dile getirmek içindir
Peki. Ve çok görüş yapan biri değilim ama neyse
Çok görüş yapıyorsun demedim sadece senin görüşlerinin olduğu gönderiler geliyor diyorum
Ne alaka saçma
Aman o konuyu geçte benim kadınlardan nefret etmemin nedeni şu annem beni öksüz bıraktı seni asla bırakmayacam dedi ve dedikten 2 3 gün sonra bıraktı beni 😭 ondan dolayı kadınlara güvenmiyorum kadınlardan nefret ediyorum
@Akıncı3169 Reis sen hiç iyi değilsin
@efex98 biliyorum
Her kadın annen gibi değil.
@inconnu01 her kadın ölmüyormu ya
Anlamadım, Annem beni bıraktı diyince öldümü demek istedin?
@inconnu01 evet vefat etti bıraktı gitti 😭😭😭
Üzüldüm başın sağolsun. Yaşın kaç bu arada?
26 yaşımdayım
Normalde sorulmaz ama sen kaç yaşındasın
20 yaşındayım.
Senin annen halen yaşıyor değil mi (sorduğum soruya bak ya).
Evet yaşıyor 😂
Bulabildiğin her fırsatta sarıl ona tamam mı.
Keşke anneler ölümsüz olsa
Keşke bu arada ilk başta biraz sert konuştum özür dilerim
Özür dilemene gerek yoktu sorun yok
Erkekler tipten başka hiçbir şeye önem vermez. Net.
önemli tabi, karaktersiz bir insan boş insandır, karakterden anlamayan insanlar bakar senin tipine göğsüne kalçana, karakterden anlayan adamlar bakıyor senin kalbine.
Lan sana iltifat ediyorlar senin hoşnut olman lazım gerekirken karakter arıyorsun
Sen 150 kilo kıllı hayvana mi kırıtiyon yoksa kaslı yakışıklı sempatik meslek sahibi birine mi?
Allah korusun senin gibi insan müsveddelerinden 😃😃😃
Asker olmadan önce kızlar suratıma bakmazdı. Subay oldum, araba aldım şimdi peşimden koşuyorlar. Ne iş?
Krallık sistemi bitmeseydi tacı hak etmiştin hoca. Aşırı doğru
Yaş kaç
@Momcat 29
Hmm bende 20
Dış güzellik önemsiz diyen insan yalancının önde gidenidir
Birazcık öyle kimseye kaba davranılmaz aslında bakımlı olman bakmaları da gayet doğal
Kesinlikle öyleler. Giyinişini kıyafetini değiştir. Hemen fark ediyorsun