eskiden kilolu ve tipsizdim, bakimsizdim da.. erkekler bana ters ve ilgisiz davranirdi.. sonra kilo verdim bakimli oldum simdi cok ilgi görüyorum, kapiyi acik tutan, yol veren, uzaktan gülümseyen.. noluyosunuz beyler hani karakter önemliydi
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
- Aile & Toplum konusunda 869 cevap paylaştı.
+1 yılGeç hepsi hikâye be kızı erkeği %80, i dış görünüşe önem veriyor
Kadın dediğin iffetli olacak diyen erkek (önüne geleni yatağa atmaya çalışırsan nasıl iffetini koruyacak o kadın) ile adam gibi adam olsun diyen kadın (aslında bunu diyen kadınların bir kısmı adam gibi adamdan kasıt kimi erkeğin cüzdanını, önündekini, ya da yakışıklılığını kast ediyor) tek ayak üstünde konuşuyor,
Her iki cinsitetin gerçekten dış görünüşe önem veren birey sayısı %20 ama bu %80, lık şuursuz sütübozuklar yüzünden birbirine güveni kalmadı10 Yorumla
En İyi Cevaplar
Gizli Üye(36-45)+1 yılNezakette ve saygıda kesinlikle, güxel çirkin ya da kilolu zayıf ayrımı yapmıyorum ama sanıyorum Ben özellikle görece güzel olmayanlara ya da kilolulara karşı pozitif ayrımcılık yapıyorum🙂 güzel kadınlara bir centilmenlik, bir jest yapınca birden bir değişiyorlar🙂🙂 bişeyler oluveriyor. Olayı başka şekilde anlıyorlar🙂 çok komik oluyorlar o zaman🙂
00 Yorumla
+1 yılSadece güzele kibar davranan erkek veya adam denmez, Ülkemizde kız erkek fark etmiyor %95 i. Yakışıklıya veya güzele iyi davranıyor gerisine kötü. Çoğu karaktersiz ve amaçları da belli zaten. Ben İlk ve en çok Ruha önem veriyorum sonra karakter. en son Güzellik ve olmasa da olur. zaten ölünce gidecek sınırlı bir şey biteceği için değerli değildir.
10 Yorumla
+1 yılşu an yaşadığımız dünyada evet tip önemli ama sadece erkek tarafından değil kadın tarafından da önemli yani kadınlarda yakışıklı erkeklere bakıyor aynı şekilde erkeklerde güzel kadınlara
tabi zamanla karşındakinin içini görünce insan yakışıklığı yerin dibine batsın az insan olsun da diyor ama ilk etki tipte sonra zamanla karakter etki ediyor öyle şekilleniyor yani.01 Yorumla- +1 yıl
Karakteri güzel olunca çirkinde olsa bir yerden sonra sever.. ama kimisi yakısıklı olsunda kan kustursada olur kafasinda..
AI Persona’ya Sor
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
107
Cevap
164Cevap
Gizli Üye(30-35)+1 yılEvet öyle. Benim babam yabancı annem türk. Normalde begenilen biriyim. Güzel bulurlar beni. Iki ırkın birleşimindende kaynakli olabilir farklı duruyorum. Ama durum şu. Babamın ulkesinde guzelsin deyip gecerlerken, cok uzerinde durmazlarken turkiyede fazla ilgi görüyorum. Türk insanına pek benzemiyorum daha yabanci duruyorum ondan olabilir. Baba tarafina daha cok benziyorum. Her neyse türkiyede cogu erkekte bunu gördüm. Kibar davrananlar, banka sirasinda sirasini verenler, bir yere giderken kapımı tutanlar. Pazarlik yapmamama rağmen israrli sirf sizin icin indirim yapiyorum diyen esnaflar. Yanindaki kiza aşağılık davranip bana gelince cok kibar, saygili birine donusen yumuşayan erkekler var. Ve bu ciddi anlamda rahatsiz ediyor. neysen o ol işte. Birinin karsisinda guzel diye ne eğilip bukuluyorsun. Karakterin tam olsun. Bana nasil davraniyorsan yanindaki kiza da ayni kibarlikta davran. Babamin ulkesinde görmediğim ilgiyi turkiyede görüyorum. Hayır bir de şöyleleri var. Cok kibar, saygili, yemek ismarliyor. Cikma teklifi ediyor. Reddediyorum. Asil yuzlerini o zaman gosteriyorlar. Vay efendim ben sana bosunami yemek yedirdim paramla. Yedirmeseydin. Silah mi dayadım yemek parami öde diye. Onda da ayri artistlikler biz kadinlara para ödemetmeyiz sizin ulkede oyle olmayabilir turkiye de boyle. Sonra hayir diyorum teklifine canavara dönüşüyor. Gercek yüzünü, kabalığını orda gösteriyor. Gercekten cok ilgincsiniz. Zaten bazilari babam türk degil deyince daha bir cesaret alıyor. Bunu koruyan kollayan yoktur. Bunlar geniş. Kızına sahip cikmaz bana kaldi bu hatun, bununla ne eğlenirim diye düşünen var. Cogu böyle zaten. Turk olsun, yabanci olsun. Beyinleri baska yerlerinde çalışıyor. Bir de bu kibarliklari var. Ben bunla bir seyler yaşarım kibarlığı.
50 Yorumla
+1 yılHiç unutmam eski sağlık ocağının problemli kapısı vardı açmak için sert ittirmeniz gerekiyor herkes durur şaşırır iki üç ittirir açar. Biz de rapor, ilaç yazdırmak için arada uğrardık gençlerin çoğu da onun için gidiyordu. Güzel giyimli bakımlı kız açamadı 2 erkek koştu yardım etmeye, kilolu 25-30lu yaşlarda bir kadın geldi bacım çekecen çekecen dedi o aynı kişiler kadın uğraştı açtı. Bu dünya zenginlerin ve iyi görünüşlülerin etrafında döner. Ha kibarlık da kadın erkekten ziyade herkese gösterilmesi gereken bir şeydir ben herkese kibar davranırım ama gerçekler bunlar, kırıcı
70 YorumlaBence bakımsız veyahutta "cirkin" kadinlara daha kotu davranmiyorlar, sadece o kadinin kendisinden bekliyorlar herseyi. Yani kadin sirf ben kadinim, ve guzelim diye otomatikman iyi muamele bekleyemiyor, kendisi eger kibarsa ama iyi davranirlar, ama belki ozel muamele yapmazlar sadece. Ama gozlemledigime gore ustun guzellikte birde bakimli olan bayanlar daha az caba sarfetmekte. Mesela kaba bile davransa bisey yapmayan erkek dolu ona. Giciklik yapar yine hoş gorurler falan. Haksizlik, ama yinede iyi davranan cirkin bir bayana erkeklerin durduk yere kotu davrandiklarini hic gormedim. Sadece kotu davranislarini tolere etmiyorlar guzelleri ediyorlar ama. O yuzden daha guzeller biraz asiri simarik burada. Yurt disinda boyle degildir erkekler gorunuse bakmaz, tabi begenirler guzel diye ama saygi da ayrimciliklari yoktur.
30 Yorumla
+1 yılBilmiyorum yardım etmeyi severim. Kadının güzelliğine bakıp yaptığım söylenemez erkeklere de kapı açarım yani. Bazen bu yardımın benzerini banada yapıyorlar hoşuma gidiyor. Bir keresinde cebimde olan banka kartını unutup 20 küsür liralık market alışverişimi ödeyememiştim. Evde unuttum sanıyordum. Sonra bir süpermen tontiş abi geldi onu ödedi. Hayatımda duyduğum en büyük minnettarlık oydu sanırım. Keşke herkes böyle adamın dibi olsa keşke. Ve sonra o kartı bulunca üzülmedimde. Abi öyle bir ısmarladı ki içimde rahattı yani. İlerde birisini öyle görürsem o yönden de yardım ederim heralde
20 YorumlaHiç kimse karakter önemlidir demez ki. Sen kötü, gösterişsiz olan bir paketin içini merak eder misin? Etmezsin.
Unutma insanlar dış görünüşüyle karşılanır, karakteriyle uğurlanır.
Yani demem o ki, güzellik çok önemli olsaydı bu kadar güzel kadın hiç aldatılmazdı.
Karakter ve güzellik birbirini tamamlamalı...10 Yorumla
+1 yılKesinlikle şimdi ki zamanda evet neden anlamadım ama daha cazip geliyor olabilir bu illaki kendine ayarlamak için değil ama kendini daha iyi hissediyorlar ben buyum çevremde bu olacak mantığı sanırım bu sadece erkek değil kadınlardada aynı ve hatta kadınlarda daha fazla
10 YorumlaAile & Toplum konusunda 1,1b cevap paylaştı. elbetteki şimdi orda hanım hanımcık narin tatlı şirin güzel bir hatun kişi olunca ona kaba davranamazsın ki. elinden gelmez. yani istesende olmaz. sen şimdi şirin masum bir kedi yavrusuna kötü davranabilirmisin. evine kaçsa. len dersin sokak kedisi evimi pisliyor ama kızamassın. ama eşşek kadar olmus yaşlı ayı gibi bir kedi girse sopayla kovalar atarsın sokaga. :D
00 Yorumla
+1 yılGüzel, çirkin değil de bakımlı kadınlar, giyimiyle, aurasıyla her zaman dikkat çeker. Bu kadın için değil erkek için de yani herkes için geçerli bir durum. Bazı erkekler malesef önüne gelene bu dediğin kibarlıkları abartılı yapabiliyor. Ama karakteride öyle olabilir. Bu aslında benimde merak ettiğim bir durum. Evde kız kardeşlerine su getirirmisin bile demeyen erkekler bu kadar kibar nasıl oluyorlar🤷♀️Gerçek cevap onlarda galiba..
00 Yorumla
+1 yıl"Noluyosunuz beyler hani karakter önemliydi" <<< Bunu önce hemcinslerine sorsana bir. Hani para, tip, karizma, kalıp önemsizdi. Ne diye serserilerle takılıp, sonra efendi çocukları sıkıcı bulup, bir daha bir daha darbe yiyorsunuz desene bir zahmet. Efendiyi isteme serseriyi iste, sonra da: "Ühü ühü tüm erkekler aynı" de. Türkish kezbanlara bak hele amgg...
00 Yorumla
+1 yılBence senin algın hep bu yönde olmuş. Bir insan çirkin ya da kiloluysa saygısız ve sevgisizliğe mahkum gibi bir durum asla söz konusu değil. Ben 80 kilodada aynı ilgiyi gördüm 57 kilodada. Bu tamamen senin bakmak ve görmek istediğin pencereyle alakalı.
00 Yorumla
+1 yılValla kardeşim haklısın ama genelleme yapmasan daha iyi genel olarak birçok kızs mesafeliyim konuştum kız olursa o gerçekten değerlidir, bu sana yürüyenlerde ilkte kilolu bakımsız olmaz derler 2. Plana atılır , sonra sen mükemmelişirsin bu sefer sen onları 2. Plana atarsın , ne diyim yeni halin hayırlı olsun.
00 YorumlaKarakter falan önemli değil, meme got önemli. Kilolu olmak sağlıksız bir görünüm ihtiva ediyor.
Sen de mesela ilk olarak baxı fiziksel özelliklere bakarsın erkekte. Ki kadınlar erkeğin öental yeteneklerine daha çok dikkat eder.
Ama erkekte öyle değil. Cinsel seçilim süreçleri, biraz uzun mevzu00 Yorumla
+1 yılBoşver aldırma onlar kaybederler zaten bu kibir ve ego olmasa böyle yapmazlardı erkekler manken gibi güzel kız peşindeler ama unuttukları bir şey var onlar kendi güzellikleri yok üstelik mahrum bile kaldılar bu yüzden kaybediyorlar karakter meselesi safsata siz bence onları seviyenize almayın adı üstü cehalet bilgi cehaleti bunun sebebi eğitim metodları demekki
00 YorumlaCogu erkekler konusunda haklısın bacım.
Benim hoslandıgım da aynı senin gibiydi.
Simdi bildiğim kadarı ile kendini geri planda atıyor.
Soruna cevap olarak ben öyle değilim.
Cogu bayan arkadaşlara hep yardım etmeye calısırım.
Sert olmam.
Onlar beni cok yargılarlar. :)00 Yorumla
+1 yılBeyler dürüst olun orta güzellikte olanları bile takmıyorsunuz. Güzel olsun ne kadar kötü olursa olsun taparsiniz
43 Yorumla
Soran+1 yılben ortayim ama
- +1 yıl
Yaa kuzum ben detayda ki yazıyı okumadım direkt cevap verdim
- +1 yıl
Bir sempatikligin vardır belki
Önce dış güzellik. Şunu bir kavrayın artık! Kimse görünüşünü beğenmediği birisiyle arkadaş bile olmak istemiyor. Kaldı ki siz karşı cinsin ilgi ve alakasını istiyorsunuz. O yüzden bakımlı olmak, fit bir vücuda sahip olmak sizin için önemli olmalı.
30 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılBizden daha çok görünüşe önem veren sizsiniz. Unutmayın dışı dikkat çekmeyenin içi hiç merak edilmez. Ayrıca hiçbir zaman doğrudan karakter önemlidir demiyoruz. İlgimizi çekmeyen kadının içi bizi ilgilendirmiyor. İlgimizi çektikten sonra içi kötüyse yol veriyoruz mesele bu okey?
00 Yorumla
+1 yılBence hayır çünkü hiçbir insan özellikle kizlar çok narin canlilardir o yüzden iki kat daha kibar davranmak gerekir eğer bir kıza sadece gUzel diye iyi davranıyorsa ben erkeğim diye ortalıkta dolanmasın
20 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 9,5b cevap paylaştı.
+1 yıldiyene bak. erkek yakışıklı ya da zengin ise çapkın olur. merhaba der kibarca karşılık bulur. güvenilmez ama güvenilir olur. a dese gülersiniz ilgisiz olur ilgi beklersiniz ama yakısıklı ve zengin değilse merhaba der abaza olur. güvenilir olsada güvenmem dersiniz. espiri yapsa suratınız 1 karış. ilgili davranır sıkıldım dersiniz.
hani garakter önemliydi bacılar ablalar00 Yorumla
+1 yılKibar birisi ne olursa olsun her yerde kibar davranan birisine kibar denilir
Ben sırf çıkarı için öyle davrananlara kibar demiyorum hatta hiç adam demiyorum21 Yorumla- +1 yıl
Kibarlik insanin karakteriyler gelisir spontane kibarlika kişiliği tamamlayamaz insan.. iki cins içinde böyle bence..
+1 yılKarakterde önemli tabii ama o ikinci planda kalıyor çünkü ilk önce seni beğenmesi lazım. İstersen altın gibi kalbe sahip ol göze hitap etmiyosan bir hiçsin. Ama bu bizim içinde geçerli değilmi?
24 Yorumla- +1 yıl
@Suskun_01 ne güzel burnun var senin?
Bunu yapan sadece erkekler değil kadınlarda kötü davranıyor özellikle kiloluysan 🤨 zayıflayınca senden iysi yok takılmak istiyorlar 🤷🏻♀️en sinir olduğum davranış
20 Yorumla
+1 yılKızlar zaten hiç tipe göre davranmıyordur kesin. Herkes burda erkeklere sallamış ama çirkin biriyle yakışıklı birinin nezaketi bir değil sizin için kadırmayın kimseyi sizde tipe göre davranıyorsunuz aynı bokun laciverti
00 Yorumla
+1 yılO sana denk gelenlerin alçaklığı. Adam olan beğensin veya beğenmesin herkese nazik davranır. Bu sadece kız için de değil. Her yaş, her cinsiyet için. Saygının yaşı, güzelliği, zenginliği olmaz arkadaş.
00 Yorumla
+1 yılHayır tabiiki sadece güzel kizlara değil , senin denk geldiğin insan kendi içinde bir nevi sorunlarını halledememiş olabilir çünkü kibar davranmak ahlakla alakalıdır , kendine saygısı olmayanın başkasına da saygısı olmaz. Değişim konusunda da şunu söyleyebilirim başkası için kendini değiştirirsen eğer hep mutsuz olursun , kendin için istiyorsan yalnızca değişim yapmalısın.
10 YorumlaGenelleme yapmayı pek sevmiyorum, ama bir çok erkek dış görünüşe göre hareket ediyor. Bunu kabul etmek gerekir. Hatta üzülerek söylemek gerekir ki kızlarda bizlerden çok farklı bir durumda değil...
10 Yorumla
+1 yılBu her cinsin iç güdüsünde yatan bir şey güzel veya yakışıklı ise ayrı tutuyorlar.
Kızlar da da durum aynı yani yakışıklı ise daha farklılar.
Tipsiz bulduklarına daha odunlar10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılLise de gayet sade biriydim makyaj vs yapmazdım kızlar bile guzel kızsın kendine bakmıyosun derdi... bende Üniv ye geçince değiştim dediğin gibi lise de 1 teklif almayan bana bir sürü teklif geldi insnalar iyi davrandı. Maalesef insanlar güzellik odaklı ve iyi davranıyo lar bütün erkeklerden nefret ediyorum
16 Yorumla- +1 yıl
Ben kadınlardan ağır nefret ederim annem bile beni doğduğum anda sattı mezarına ancak çiçek koyabiliyoz artık
- +1 yıl
Kızlar da öyle.
- +1 yıl
Aynısı kadınlar içinde geçerli. Lisede 1 tane ilanı aşk eden kız varken, üniversitede bakımlı birisi olunca ilk haftadan yürüyen olmuştu
Cevap sahibi+1 yılKızlar da öyle zaten yakışıklı erkek düşkünü çoğu maalesef ama erkekler de öyle insanlar etiket düşkünü
- +1 yıl
Yoo ürün düşkünüdür erkekler (yoksa 2060TI yerine 1060TI alırdım ekran kartı olarak😂😂)
+1 yılAynen öyle canım güzelsen farklı davranırlar yıllardır güzel bir kız olmanın ekmeğini yiyorum :)) hayattaki tek şansım
20 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 617 cevap paylaştı.
+1 yılO ilgiler de çok uzun sürmüyor, tatlım. Seni kazandığına emin olunca boka sarıyorlar hemen. Özleri asıl o zaman çıkıyor ortaya.
20 Yorumla kilolulara acımasız davrandıklarına
çok şahit oldum ama bunlar normalde de kaba saba insanlar, zayıf kızla samimiyet kursunlar gerçek yüzlerini ona da çok geçmeden gösterecek olan tipler.00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 550 cevap paylaştı.
+1 yılMenfaatsiz ve çıkarsız olarak ''Allah'ın Yarattığı İnsan''olduğu için insana saygı duyarım vede kilosuna vb. bakmam.
Menfaat için ''Kibar''davranmanın kıymeti varmı?, menfaat bittimi ne olucak?00 Yorumla Karakter tabi önemli, ama seni tanıyan sadece karakterini bilebilir.
Bir de ben işin şu tarafından bakıyorum. Senin adına sevindim, iyi olmuş. Hem kilo vermişsin ne güzel 😄00 YorumlaBunun cinsiyeti yok ki. Öğrencilik zamanlarında yüzüme gülmeyen insanlar şu an küresel bir şirkette iyi bir pozisyonda çalıştığımı öğrendikten sonra şekil değiştirmeye başladılar :D
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 2,2b cevap paylaştı.
+1 yılPek alakası yok ama ister istemez bu dediğin durum da oluyor arada sırada da olsa. Ona bakarsan kızlar da yakışıklı erkeklere farklı bir iyi davranıyor.
02 Yorumla- +1 yıl
Bu arada madem gizli sordun öncesi sonradı fotoğraf koysaydın orijinal r soru olurdu. 😀
- +1 yıl
Bu arada ben güzel olmayanlara kibar davrandığım daha çok olur, güzel, bakımlıysa havalıdır, burnu havadadır, üst düzey erkek ister falan ben de gıcıklığına ters davranırım yalan değil bu dediğim.
+1 yılKaraktere bakan insan sayısı binde bir bence. İki cins içinde aynı. Eğer zayıf ve belli bir ortalamanın üstünde güzel değilsen o zaman ilgi gösterir yeri geldiğinde kibar davranırlar.
00 Yorumla
+1 yılÇoğunluğun bunu yapıyor olması herkesin yaptığı anlamına gelmez.
Ne kilosuna nede görünüşüne göre kapıyı tutarım ben.
İnsan karşımdaki, narin bir yapıda. Kim olursa olsun tutulur yol verilir..00 YorumlaErkeklerin geneli böyle yani şaşırıcak birşey yok. bakımlı kızlar bence enn güzel kızlar bakımlı derken makyajı kastetmiyorum! fiziğine bakan kızları kastediyorum. tipe gelince bence o kadar abartılacak bişey değil normalse şekli düzgünse gerisi önemli değil . Senin değişmen aslında seni çekici kılan özelliğin.
00 Yorumla
+1 yılMerhaba,
Genel olarak herkese kibar davranırım. Kişi geldiği gibi ağırlanır ve uğurlanır...
Kişilere bağlı olarak değişir farklılık gösterir. Herkes herkes değildir...00 Yorumla
+1 yılbakma ya erkeklerin çoğu dış görünüşe yüzde 80 dua et dış görünüş un güzel olması aşırı etkili bir erkek için
03 Yorumla
Soran+1 yılgüzel de degilim ki :D
Soran+1 yılsadece eskiye nazaran bakimliyim
- +1 yıl
vücut hatlarını düzledi isen o yeterli yüzünde temiz ise yine bir sürü yazanın olur
hayır her erkek aynı değilde ama benim görüşüm bu kadın güzel çirkin farketmez kadınlara her zaman kibar davranılır
10 Yorumla
+1 yılKibar davranmak samimi olmak bunlar dış güzellikle alakası yok şahsen ben öyleyim sevgili durumu farklı göze hoş gelmeyen kolay kolay gönle giremez bu doğru.
00 Yorumla
+1 yılÇirkinlere daha kibar davranırım kendilerini dışlanmış hissetmesinler.
20 Yorumla
+1 yılKarakter kadar bence az da olsa dış görünüşün de etkisi var. Bu zaman da çoğu şey güzellik artık
20 YorumlaHiç dram yapmaya gerek yok erkekler için kadınlar için durumlar böyle
20 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılerkeklerden niye bahsediyorsun sadece? ben 136 kilodan 100'e düştüm herkesin tavrı biraz değişti , ortaokul arkadaşım duygu 130 kilo iken selamımı almayıp ohaaa demişti zamanında erkeği kadını yok bu olayın
00 YorumlaKibar olmanın şartı olmaz. Kibar bir insansan herkese kibarsındır. Senin bahsettiğin kişilerin davranışları kibarlık değil, yalaklık.
00 Yorumla
+1 yılbu sadece erkekler için değil kadınlar içinde geçerli güzel bakımlı ya da yakışıklı zengin olduğunda davranış değişiyor
00 Yorumla
+1 yılAracı ile seyir halinde bayan görüldüğünde yol veren erkek gördüğünde bekleten bir kitle var onu biliyoruz , insanlık önemli güzellik geçici bee😀
00 Yorumla
+1 yılTip ve kilo belki insanın elinde değil ama bakımsız birine niye kibar davranacaksın? O zaten kendine kibar davranmıyor.
00 Yorumla
+1 yılKıro erkekler öyledir. Normali özsaygı gereği herkese beyefendi olmak ama saçma sapan keko ve kezolara haddini bildirmektir.
00 Yorumla
+1 yılIstemedigim surece guzel olana da kibar davranmam. Hep bizden bekleniyor. Bir kere siz kibarlik yapin be...
00 Yorumla
+1 yılErkekler herşey yapar.
Kusura bakmayın beyler adımız cıkmış bir kere boşuna şey etmeye gerek yok.00 YorumlaEee devir içten çok dışa görünümün prim yaptığı bir devir kim ne derse desin, fiziki görünüm, fiziksel güzellik önemli.
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 11b cevap paylaştı.
+1 yılYok bu karakteristik özelliktir. Adam sürekli olarak kişinin fiziğini ayırt etmeden de kibarlık ve nezaket sunar ve gösterir
00 Yorumla
+1 yılBütün kadınlar özeldir. Güzellik göreceli nasıl bakarsan öyle görürsün ben bütün kadınlara güzel bakarım ve hepsine güzel davranırım.
00 Yorumla
+1 yılhanım hanımcık kızlar her zaman kibarlığı hakeder. lakin kamyon tekeri kadar hava taşıyan kızların sibob iğneleri itinayla sökülür. :)
00 YorumlaBen erkeklere bile kibar davranıyorum bu bir insanlık değeridir kişisin göre kibar davranmak diye bir şey yoktur onların hepsi şovmen
00 YorumlaBu Karekter meselesi karektersizsen ver parayı al kibarlıgi tüm insanlar eşittir ve herkes kibar davranılması halleder.
00 YorumlaKadına dışarıda olağan davranırım ama özel hayatımda kadın olmasını istemiyorum. Onun özel bir durum söz konusu değil.
00 Yorumla- Devamını Gör (211)
Devamını Gör(256)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer