Bu berbat bir şey lanetim gibi ben kötü olmak istiyorum ama nasıl?

Vurdun duymaz , sorumsuz , kafaya bir şey takmayan , kimseye güvenmeyen , inanmayan , hiç bir şeyi sorun etmeyen , samimi söylüyorum içimdeki bu şey çok kötü , kim ne derse inanıyorum herkesi iyi sanıyorum , 70 binlirami dolandırdılar adam kaçtı gitti genede arkasından kötü konamiyorum hemen duygulaniyorum , ihtiyacı olmasa yapmazdı diye , kötü bir haber okusam onu sorun ediyrum kendime , herşeye aglayasim geliyor benim , kimseye kıyamıyorum , dusmanima bile kıyamıyorum, bana küfürler edildi gene sustum , bıktım artık ya tedavi olmam gerekiyor ama. nasil ve bu anlattıklarının daha fazlası var ya kadın yolda dileniyor hani cebinizde 1 kuruş olur veeirsiniz abi ben tüm maaşımı verdigimi biliyorum arkamdan gelen adam. kardes iyimisin diyor , ben iyiyim de o kötü , peki ne yapayım nasıl davranalım siz soyleyin zaten gizliyim uyanıyorum.
Güncellemeler
+1 yıl
Ben annemi babamı kucuk yaşta kaybettim , kucuk yaşta teyzem baktı döverek söverek baktı , eniştem ayrı , döverdi , kuzenlerim ayrı , olsun canları saolsun insan oğludur yapar lakin bunun sonu yok mu şimdi durumum iyi , çalıştım kazandım tek başıma ayakta kaldım , ama bu insanlar niye durmuyor
Bu berbat bir şey lanetim gibi ben kötü olmak istiyorum ama nasıl?
Cevapla