Öncelikle ego kasıp şov yapmaya gelen türk erkeklerinin yorumlarını kaldırıcam. Türk erkeklerine hakaret eden bir yazı paylaşmadım. Çoğu slav kadını hastası Türk erkeğinin kızlarımızı yerden yere vurduğu gibi de size aynısını yapmadım. Yorumlarınızı buna göre yapın. Şimdi konumuza dönelim. Türk erkeklerini anlatmaya gerek yok içlerindeyiz zaten. Genel olarak slav erkeklerinden bahsedersek ; -Bilinenin aksine sadece Rusya ve Ukraynada değil birçok ülkede yaşarlar. DOĞU SLAVLARI Rusya, Ukrayna, Beyaz Rusya BATI SLAVLARI Polonya, Çekya, Slovakya GÜNEY SLAVLARI (TÜRKİYE'DE YAŞAYAN AILEM DE DAHIL YUGOSLAVYA'NIN PARÇALANMASINDAN SONRA TURKIYEYE GÖÇEN KALABALIK BIR GRUPTUR. YUGOSLAVYA TEK BIR ULKEYKEN BIRSURU ULKE HALINE GELEN PARCALANMIŞ VE BİRÇOK DEVLET HALİNE GELMİŞTİR. BU ÜLKELER: Makedonya, Bosna Hersek, Sırbistan, Slovenya, Hırvatistan, Karadağ (Monte negro) ve yugoslavyadan bagimsiz olan bulgaristan. -Ve tekrar bilinenin aksine alkol bağımlılığı genelde Doğu ve Batı slavlarında vardır. Güney slavları da alkolik sayılabilecek düzeydelerdir fakat doğu ve batı fark atar. -Türk erkeklerinin Türk kızlarıyla alay etmesinin aksine Slav erkekleri Türk kızlarına bayılır. Doğu ve batı karışımı oryantal güzellikleri olduğunu söylerler. -Özellikle yugoslav erkekleri dünyada birçok erkeğe fark atabilecek Biskolata Latin erkekleriyle yarışabilecek düzeydedirler. -Anormal vücut ölçülerine ayak numaralarına ve el büyüklüklerine sahiptirler.1.80 en kısa boylu erkekler grubundadır slavlarda. Boylari genelde 1.90-2.20 arasındadır. -Slav kadınlarını pek sevmezler ve evlenmekten yana değildirler. Türk kadınlarına ilgileri de bu yüzdendir. Çoğu alkolik ve uyuşturucu bağımlısı sevgisiz ortamda büyüdükleri için küçük yaşta hayata atılır çalışmaya başlarlar. Türk kadınının her renkten olması, anaç, oryantal sevgi dolu ve kıskanç karakterini beğenmeleri bu yüzdendir. Bakmayın izbandut ve suratsız durduklarına. Özüne inmeyi bilen çok mutlu olur benim gibi 😊 Peki bu konu hakkında sizin görüşleriniz neler?
Slavlar ırk olarak bizden daha güzel erkekleri daha boylu poslu ancak herşey boyla posla yakışıklılıkla mı oluyo yani amaç buysa slavlar önde ama bazı değerler ve kadınına değer verme konusunda bir Türk erkeği olamaz evet slac değiliz kara kaş kara göz insanlarız buyuz biz sevene can feda sevmeyene eyvallah
1
6 Yorumla
Soran
+1 yıl
Herşeyi tip olarak söylemedim aslında burda bir ironi var. Türk erkeklerinin yaptığını yapıyorum anlayacağın. Dediğim gibi dışardan göründüğü gibi değil hiçbiri. Slav erkeği karakter olarak slav kadınına bin çeker
Pek slav erkeği tanımadım açıkçası sadece boşnak Arnavut arkadaşlarım oldu onlarda daha beyaz tenli eli yüzü düzgün tiplerdi karakter olarak Türkiyeyle empoze olmuşlardı ama halihazırda Avrupada yaşayan bir slavla tanışmadığım için bir fikrim yok haklı olabilirsin
Evet bidw burda yaşayanlar çoğu Türkleşmiş yaşadığı ilin kültürünü almış mesela Bursa öyle yaşadığım yer tam bir göçmen şehridir çok göçmen vae burda sorsan bursalıyım der çoğunda kimlik bunalımı yok adapte olmuş
Valla sarişun uşaklar eyidur daa. Gerçi ben pek anlamam Slav erkek tanımadım tv'den eskiden izlediğim kadarı ile kadın, alkol, uyuşturucu, ne bileyim tetikçi, dövüşçü gibi yansıtılıyordu onu biliyorum. :d mesela favorim Yuri Boyka. Şaka yapıyorum dediğim gibi bilmiyorum kıyaslama yapamıyorum o yüzden
2
4 Yorumla
Soran
+1 yıl
Genel olarak öyle evet ama içleri bambaşka. Sert görünen insan kendini korumaya almak için öyle gorünme ihtiyaci duyuyordur cogu insanda boyle 🙂
Anlatıldığı kadar biliniyor. Tam tersi slav erkekler 8 9 yaşinda calismaya baslarlar cunku cogunun ailesi alkol ya da uyusturucu bagimlisi. Sevgiyle degil surekli siddetle buyudukleri icin katı gaddar kotu gozle bakiliyorlar. Aslinda durum tam tersi içleri bambaska ama yapilani da unutmazlar cok da kinciler.
Genelleme yapmıyoruz. Türklerin ismi çıkmış sadece ( medeniyet dediğin tek dişi kalmış canavar) her milletin sapıklığı var fakat kimilerine göre Ahlaksızlık yapmak akıllıca değil. Onların veya bir başkaların sapıklık yapması normal bir insanın yaptığı şeyler değil.
iste onu diyorum bende. Turku sapik hintliyi pis slavi uyusturucu alkol bagimlisi tembel diye nitelendirmek dogru degil. kisiden kisiye degisiyor bizde normal karsilanan seyler baska ulkelerde anormal karsilanabiliyor ayni sekilde orda olan seyler de burada anormal karsilanabiliyor yasam standarti kultur herseyi degistiriyor
biz içinde yaşamadığımız için bilmiyoruz.. Kendi kültürümüze sahip çıkıyoruz sende kendi kültürüne sahip çıkarsın. Slav erkekle evlenirsin hayat böyle devam eder. Kime gidersen bu böyledir. Hayat değişir.
annem yugoslav babam turk bu durumda bende iki kanı taşıyıp iki dili de konusuyorum. Aslımı inkar edip taraf secemem. Almanyada yasiyosun diye almanim diyemezsin sonucta yine turkum diyceksin alman kani tasimadigin surece. Ben ikisini de tasidigim icin ikisini de soyluyorum
kendini dobraca ifade ediyorsun bunu tebrik ediyorum bizim kızlar öyle değiller bir de soruyorlar türk kızımı mı rus kızımı diye. oysa bunu kendileri bile inanmıyorlar ama seni dobraca tanıdım sevindim.