Erkeğin kullandığı araçta eş mi, annemi ön koltuğa oturmalı? Ben kayınvalideme ön koltukta oturmasını teklif ederim; kayınvalidem de anlayış gösterip bana yer verir ve arka koltukta oturur.
Erkeğin kullandığı araçta ön koltuğa eşi mi, annesi mi oturmalı?
Annesi. Çokta önemli değil ön arka. Ki tekken bile arkada otururdum. Ön tehlikeli 😂 Ben önde oturursam ve kayınvalidem bir şey konuşursa yüzüne bakmadan konuşmak hoşuma gitmez.. Yüzüne bakmadan konuşamam kimsenin. Ön koltuk rahat Bu yüzden yaşlı kadın rahat etsin..
islama göre eş , ailenin bir adım önündedir.. yani ilk sırada eş , sonra aile gelir.. o yüzden eşin öne oturması daha doğrudur.. tabi bunu sizin yaptığınız şekilde kararlamak çok şık ve güzel bir hareket olmuş. alkışlıyorum. karşılıklı inceliktir bu..
Lütfen bu konuda tartışma çıkmasın. Kavga, gürültü, göz devirmeler, mana içerikli cümleleri hiiiiiiç çekemem😅. Olurda ilerde kayinvalidem ileride öne ben oturacağım derse tabiki müsade ederim. Amaaa aslında eşin ön koltuğa oturması lazım. Ha bir de şöyle bir şey var; şoför koltuğuna ben oturayım, yanıma kayinvalidem oturur. Canım eşimi de arka koltuğa alırız. Olmaz mı😁?
Sjsjsj bunun tartışmasını yapmak saçma bence kayınvalideler anlayışlı olmalı o yüzden gelini oturmalı. Ama ben saygısızlık etmem oturmak istiyorsa otursun
Eşimle annesini alarak bir yerlere gidersek ön koltuğu artık annem dediğim kadına veririm. Bunun tribini yapmak erdemli olmaktan uzak bir yaklaşımdır. Sevdiğim adamın annesi ve artık benimde annem saygıyı hürmeti hakeden bir varlık
Kendini bilen kayınvalide zaten gelininin oturmasını istiyor eşlerin yanyana oturması açısından. Bana kalsa fark etmez eğer istiyorsa kayınvalide oturabilir sorun etmem yani sorf bir koltuk yüzünden saygısızlık etmek doğru değil diye düşünüyorum.
Kayinvalidemin oturmasini tercih ederim. arkaya otursam bir yerim eksilmez. eksilecek olanlar icin siz arabayi kullanin kayinvalideniz yaniniza kocanizida arkaya atın 😀😒
Herkes siz ve kayınvalideniz gibi mütevazi değil. Bu ön koltuk meselesi bazen savaşa dönüşebiliyor o yüzden ben evlendiğimde ikisini de arka koltuğa atıp sorunu toptan çözerim :)
Aman ikisi de arka koltuga otursunlar işte ne fark eder... örnegin annesini uzun suredir gormuyordur sohbet muhabbet icin öne anne oturur, anne yokken de eş veya sevgili oturur.
Eş oturmalıdır. Mantıklı bir sebebim yok fakat bu doğru hissettiriyor. Empati yapmaya çalıştım ve erkek kardeşimin süreceği araçta da annemin arka koltukta oturmasının daha doğru olacağını hissediyorum. 'Senden önce biz vardık' egosu olmayan herkes aynı şekilde düşünecektir bence.
kalabalık olunacaksa eş oturmalı. ama sadece eş ve kayınvalide ise büyüğe hürmeten yer verilebilir. verilmese de saygısızlık olmaz. bazıları ön koltukta oturmak yasak şimdi demiş onlara cevap: korona nedeniyle ön koltukta oturma yasağı da antalya emniyetinden yalanlanmış öyle bir uygulama yok diyorlar.
Es daha uygun ama bunu itibar meselesine donusturuyorsa kaynana o otursun diye teklif ederim ben. Sonuçta biz her zaman birlikteyiz ara sırada olsa oğluna daha yakın olmak onun da hakkı
Eşi oturmalıdır.. Bir keresinde erkek arkadaşımın kız kardeşi geçmişti yan koltuğa, üstelik kızla ilk tanıştığımız gün. Çok fazla sürmedi tabii bu ilişki. 😅
Kim isterse o otursun ya çokta şey yapmamak lazım annem oturmak isterse eşim yaşlı kadını ne diye kıracak ki.. annem yokken eşim oturacak hep netice de :)
Normalde eşi oturması uygun olan. Fakat anneler, genelde de böyle düşünüyorlar. İstisnai olarak önde oturmayı seven anneler varsa, büyüğe saygı olarak, onun oturması daha uygun.
Benim için araba da böyle bir takıntı durumu yok.Önce annesine söylenmesi hoşuma gider annesi istiyorsa önde oğluyla istemiyorsa arka da torunuyla oturur.
Eğerki eşimin annesi böyle şeyleri kafasına takan ve öne oturmayı isteyen biriyse kendi elimle kapıyı açar buyur bebeğim derim 😄. Gerçekten böyle küçük şeyler için büyüklerimle heleki eşimin annesi ile hiç tartışmam.
@pempişlady Hayır konumu değişmez ama görüntü olarak uygun olan şekil budur. Arka koltuklar derecesi daha yüksek olanlara bırakılır. Makam arka koltuk ile belirlenir.
Eş tabiki herkes kendi eşiyle oturur arkada protokol yani anne yanında her zaman yanında olacağın olman gereken eşin oturursenin çocuğunda eşini yanına oturtur biter mesele