Evine gitmedim diye mi kızdı 😀 yoksa gerçekten soğuk olduğumu düşündüğü için mi🤷‍♀️?

Şimdi tanışıyoruz selamlasiyoruz ama çok iyi bir efendi bir insan olduğunu düşündüğüm halde tanımıyorum onu görüşmedik hiç zaman geçirmedik... neyse görüşelim diyoruz fırsat bulamıyoruz eve bıraktı beni.. arabadayız elimi tuttu öptü.. dün gece rüyamda seni gördüm dedi.. nasıl gördün dedim.. birlikte uyuyorduk dedi... ben sinirlendim ne cüret bu daha sevgili değiliz doğru düzgün görüşmedik ne demek birlikte uyuyorduk.. dedik ancak rüyanda görürsün ben senin evine bile gelemem bir sure dedim.. neden dedi.. tanımıyorum seni dedim. uzaklaştı elimi falan bıraktı sinir kisitlama koyuyorsun Şu an dedi.. indim evde mesaj attım.. dedim böyle beklentilerin olacaksa zamanımızı almayalım birbirimizin... kafa yapımız uymuyor sınır kısıtlama falan koyuyorsun dedi.. peki dedim 😀 kim haklı sizce
Evine gitmedim diye mi kızdı 😀 yoksa gerçekten soğuk olduğumu düşündüğü için mi🤷‍♀️?
Cevapla