Umarım öyle olur bunlarin milleti değil rantı düşünen yandasi dusunen poltikalri çalışan başkanlara yaptıkları unutulmamali yapsınlar bakalım millet görüyor kim ne yapıyorsa
Hayır tabiki de sadece çalısmaya ve işten atılanlar alabilecek
1
9 Yorumla
Soran
+1 yıl
Şu açıklama kafamı karıştırdı: 3294 sayılı Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışmayı Teşvik Kanunuveya 2022 sayılı 65 Yaşını Doldurmuş Muhtaç, Güçsüz ve Kimsesiz Türk Vatandaşlarına Aylık Bağlanması Hakkında Kanunu kapsamında, halihazırda düzenli merkezi sosyal yardım (Yaşlı Aylığı, Engelli Aylığı, Engelli Yakını Aylığı, Silikozis Aylığı, Eşi Vefat Etmiş Kadınlara Yönelik Düzenli Nakit Yardım, Muhtaç Asker Ailelerine Yönelik Düzenli Nakit Yardım, Öksüz Yetim Yardımı, Muhtaç Asker Çocuğu Yardımı, Şartlı Eğitim Yardımı, Şartlı Sağlık Yardımı, Çoklu Doğum Yardımı, Psiko-Sosyal ve Mali Kayıp Yaşayan Tüberküloz ve SSPE Hastalarına Yönelik Düzenli Nakdi Yardım Programı) alan hanelere herhangi bir başvuruya gerek olmaksızın Ekonomik İstikrar Kalkanı Paketi Destek Programı kapsamında 1.000 TL ödeme yapılacak.
Dul ve yetim maaşı başvurusu ilgili kuruma bizzat ya da online olarak yapılabilmektedir. Başvuru için SGK il ya da ilçe müdürlüklerine gidilmelidir. Başvuruda gerekli olan evraklar şu şekilde sıralanabilmektedir;
3294 sayılı Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışmayı Teşvik Kanunuveya 2022 sayılı 65 Yaşını Doldurmuş Muhtaç, Güçsüz ve Kimsesiz Türk Vatandaşlarına Aylık Bağlanması Hakkında Kanunu kapsamında, halihazırda düzenli merkezi sosyal yardım (Yaşlı Aylığı, Engelli Aylığı, Engelli Yakını Aylığı, Silikozis Aylığı, Eşi Vefat Etmiş Kadınlara Yönelik Düzenli Nakit Yardım, Muhtaç Asker Ailelerine Yönelik Düzenli Nakit Yardım, Öksüz Yetim Yardımı, Muhtaç Asker Çocuğu Yardımı, Şartlı Eğitim Yardımı, Şartlı Sağlık Yardımı, Çoklu Doğum Yardımı, Psiko-Sosyal ve Mali Kayıp Yaşayan Tüberküloz ve SSPE Hastalarına Yönelik Düzenli Nakdi Yardım Programı) alan hanelere herhangi bir başvuruya gerek olmaksızın Ekonomik İstikrar Kalkanı Paketi Destek Programı kapsamında 1.000 TL ödeme yapılacak. Açıklama bu.
Sosyal yardım paralarını Doğum yılının son rakamı 0 ve 5 olanlar 1 Nisan'da, 1 ve 6 olanlar 2'sinde 2 ve 7 olanlar 3'ünde 3 ve 8 olanlar 4'ü 4 ve 9 olanlar 5'inde alacaklar.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
8Cevap
Kayıtsız şartsız da vermiyorlar yani ulan bunlar varya doymaz doymaz dünyaları toplayacaklar cebe atacaklar bunları da
Kim ne yaparsa karşılığını mutlaka görür, içimizi rahat tutalım. 👍🏻
Umarım öyle olur bunlarin milleti değil rantı düşünen yandasi dusunen poltikalri çalışan başkanlara yaptıkları unutulmamali yapsınlar bakalım millet görüyor kim ne yapıyorsa
Hayır tabiki de sadece çalısmaya ve işten atılanlar alabilecek
Şu açıklama kafamı karıştırdı: 3294 sayılı Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışmayı Teşvik Kanunuveya 2022 sayılı 65 Yaşını Doldurmuş Muhtaç, Güçsüz ve Kimsesiz Türk Vatandaşlarına Aylık Bağlanması Hakkında Kanunu kapsamında, halihazırda düzenli merkezi sosyal yardım (Yaşlı Aylığı, Engelli Aylığı, Engelli Yakını Aylığı, Silikozis Aylığı, Eşi Vefat Etmiş Kadınlara Yönelik Düzenli Nakit Yardım, Muhtaç Asker Ailelerine Yönelik Düzenli Nakit Yardım, Öksüz Yetim Yardımı, Muhtaç Asker Çocuğu Yardımı, Şartlı Eğitim Yardımı, Şartlı Sağlık Yardımı, Çoklu Doğum Yardımı, Psiko-Sosyal ve Mali Kayıp Yaşayan Tüberküloz ve SSPE Hastalarına Yönelik Düzenli Nakdi Yardım Programı) alan hanelere herhangi bir başvuruya gerek olmaksızın Ekonomik İstikrar Kalkanı Paketi Destek Programı kapsamında 1.000 TL ödeme yapılacak.
Yardım alan hanelere diyor, almayan demiyor.
Eger maaş almıyor olsaydınız bu sekilde alabilirdiniz zaten siz alıyorsunuz yani amac kimse magdur olmasın
Siz yinede basvurun ama ben yazdığım gibi biliyorum bu sekilde olup maaş almayanlar alabilecek
Evet sizin dediğiniz doğrudur bence de, sonuçta bizler alıyoruz. Hiç kimse mağdur olmasın şu zamanlarda dilerim ki. 🙏
Ama yinede sorun canım
Bu arada Rabbim yardımcınız olsun, annenizle güzel nice yaşamlara
Amin, cümlemize inşallah. Şu hastalık da hayırlısıyla gitsin. 🤲
Amin selametle
Dul ve yetim aylığı nasıl bağlanıyor?
Dul ve yetim maaşı başvurusu ilgili kuruma bizzat ya da online olarak yapılabilmektedir. Başvuru için SGK il ya da ilçe müdürlüklerine gidilmelidir. Başvuruda gerekli olan evraklar şu şekilde sıralanabilmektedir;
- Başvuru dilekçesi,
- Kimlik araştırma belgesi,
- İlgili sigortalıya ait ölüm belgesi,
- Vukuatlı nüfus kayıt örneği,
- Erkek çocuklar için öğrenci belgesi,
- 3 adet fotoğraf
Kimleri kapsıyormuş bir bilgim var mı
3294 sayılı Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışmayı Teşvik Kanunuveya 2022 sayılı 65 Yaşını Doldurmuş Muhtaç, Güçsüz ve Kimsesiz Türk Vatandaşlarına Aylık Bağlanması Hakkında Kanunu kapsamında, halihazırda düzenli merkezi sosyal yardım (Yaşlı Aylığı, Engelli Aylığı, Engelli Yakını Aylığı, Silikozis Aylığı, Eşi Vefat Etmiş Kadınlara Yönelik Düzenli Nakit Yardım, Muhtaç Asker Ailelerine Yönelik Düzenli Nakit Yardım, Öksüz Yetim Yardımı, Muhtaç Asker Çocuğu Yardımı, Şartlı Eğitim Yardımı, Şartlı Sağlık Yardımı, Çoklu Doğum Yardımı, Psiko-Sosyal ve Mali Kayıp Yaşayan Tüberküloz ve SSPE Hastalarına Yönelik Düzenli Nakdi Yardım Programı) alan hanelere herhangi bir başvuruya gerek olmaksızın Ekonomik İstikrar Kalkanı Paketi Destek Programı kapsamında 1.000 TL ödeme yapılacak. Açıklama bu.
Babam engelli umarım bende alabilirim
Ptt ye mi yatıyormuş
Evet, PTT kart olması gerekiyormuş ama.
Ne zaman yatacakmış yav saçmalığa bak yatırsınlar işte hesabımıza
Sosyal yardım paralarını
Doğum yılının son rakamı 0 ve 5 olanlar 1 Nisan'da,
1 ve 6 olanlar 2'sinde
2 ve 7 olanlar 3'ünde
3 ve 8 olanlar 4'ü
4 ve 9 olanlar 5'inde alacaklar.
99 luyum her zamanki gibi şanssızım 😀
Sona kalan dona kalır diye boşuna dememişler. 😃
He valla allah bilir tam bizim güne geldiğinde iptal olur 😀😀
😂😂😂
Galiba. Yanlış okuyup anlamadiysam kapsıyor
Sosyal yardimdan para alanlar galiba alicak
Keşke yeşil kart mı, Bağkur mu veya sgk mı diye belirtselermiş, neyse yarın kısmetse soracağım bakalım, işin aslını öğrenir öğrenmez buraya yazarım.
Yesilkart felan farketmiyor sosyal yardimdan para alanlar galiba
İnşallah öyledir, hepimizin şu durumda paraya daha çok ihtiyacı var çünkü. 😔
Yeşil kartın var mı canım
Hayır sgk’lıyım.
Maalesef sadece yeşil kartlılara
Anladım, teşekkür ederim.
Rica ederim tatlım
İnşallah kapsar.. 🙏
kapaayabilir
Hangi ildesin
Muğladayım ama il fark etmiyor...