Atatürk'ü sevmem için 10 sebep söyle diyen birinden sizce hayır gelir mi? Şunu belirteyim. ben atatürk aşığı falan değilim. çok seviyorum evet ama aşığı olsam hatalarını göremezdim. Ben görüyorum. tabiki hataları var herkes hata yapabilir. mesela halifeliği kaldırması bir hataydı. ya da kötü şeyler içmesi. ama bunlar yaptığı şeyler arasında görülmemeli bile. yaptıkları arasında onlar ne ki?
Bebekliğimizden bu yana atatürk ve şanlı askerlerimizin canla başla kazandıkları savaşları okuduk. ne haldeyken ne kadar büyük zaferler elde ettiğimizi. durumumuza rağmen neler başardığımızı. damarlarımızdaki asil kanımızın bunları dinleyerek daha hızlı akması, tüylerimizin diken diken olması hatta ağlamamızın gerektiği şu zamanda bunları söyleyebilen insanlarla olduğum için utanıyorum. ağlıyorum da. gençliğe hitabeyi her okuduğumda atamızın gerçekten ileri görüşlü olduğunu görüyorum. ve ben okudukça ağlıyorum. evet böyle de olmalı. insan nankör olmamalı. basit zihniyetlerden kurtulmalı. biraz düşünmeli. 10 sebep nedir ya? ne 10 sebebinden bahsediyor. atatürk olmasaydı afedersiniz ama hepimizin annesini kardeşlerini yunanlar..
her neyse arkadaşlar ben bunları söyleyebilen biriyle arkadaşlık yapıyorum. evet maalesef arkadaşım ve iyi de bir arkadaş. sevdiğim güvendiğim bir arkadaş. kafamızın uyuşmadığı ender şeylerden bir tanesi bu.Aslında atatürkten nefret etmediğini sürekli vurguluyor nefret etmiyor evet. hatta yaptıkları için teşekkür de ediyor. ama sonuçta bu soruyu bana sordu. bana atatürkün hatalarını anlatıyor kim olduğuna, kanına, geçmişine bakmadan. ama nalet olmasın ki bu arkadaşımı seviyorum. şimdi size de sormak istiyorum. böyle bir durumda ne yapardınız? onun görüşlerine saygı duyup susar mıydınız yoksa tartışır mıydınız sürekli? arkadaşlığınızı bitirir miydniz? bu konular bazı ilişkiler içinde dışarda mı bırakılmalı? ben abartıyor muyum? her türlü seviyeli eleştiriye açığım. teşekkürler şimdiden.
Bebekliğimizden bu yana atatürk ve şanlı askerlerimizin canla başla kazandıkları savaşları okuduk. ne haldeyken ne kadar büyük zaferler elde ettiğimizi. durumumuza rağmen neler başardığımızı. damarlarımızdaki asil kanımızın bunları dinleyerek daha hızlı akması, tüylerimizin diken diken olması hatta ağlamamızın gerektiği şu zamanda bunları söyleyebilen insanlarla olduğum için utanıyorum. ağlıyorum da. gençliğe hitabeyi her okuduğumda atamızın gerçekten ileri görüşlü olduğunu görüyorum. ve ben okudukça ağlıyorum. evet böyle de olmalı. insan nankör olmamalı. basit zihniyetlerden kurtulmalı. biraz düşünmeli. 10 sebep nedir ya? ne 10 sebebinden bahsediyor. atatürk olmasaydı afedersiniz ama hepimizin annesini kardeşlerini yunanlar..
her neyse arkadaşlar ben bunları söyleyebilen biriyle arkadaşlık yapıyorum. evet maalesef arkadaşım ve iyi de bir arkadaş. sevdiğim güvendiğim bir arkadaş. kafamızın uyuşmadığı ender şeylerden bir tanesi bu.Aslında atatürkten nefret etmediğini sürekli vurguluyor nefret etmiyor evet. hatta yaptıkları için teşekkür de ediyor. ama sonuçta bu soruyu bana sordu. bana atatürkün hatalarını anlatıyor kim olduğuna, kanına, geçmişine bakmadan. ama nalet olmasın ki bu arkadaşımı seviyorum. şimdi size de sormak istiyorum. böyle bir durumda ne yapardınız? onun görüşlerine saygı duyup susar mıydınız yoksa tartışır mıydınız sürekli? arkadaşlığınızı bitirir miydniz? bu konular bazı ilişkiler içinde dışarda mı bırakılmalı? ben abartıyor muyum? her türlü seviyeli eleştiriye açığım. teşekkürler şimdiden.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar