Sizce bu dünyaya bir çocuk getirmek, bir aptallik mi?

Bazen bir çocuğum olsun cok istiyorum baba olmayi benden bir parçamın olmasını.. fakat biyanim da diyorki böyle pislik bir dünyaya bencil arzularin icin neden cocuk getireceksin?
cocuk neden bu zor pislik insanlarin oldugu hastaliklarin kötülüklerin oldugu dunyaya gelip bana saydırsın obur tarafta diyorum... yanlış mi sizce? Bu konu cok kafami kurcalıyor şu dönem
Sizce bu dünyaya bir çocuk getirmek, bir aptallik mi?
Cevapla