Corona virüsün öldürücülügüne inanmıyorum. Var mi benim gibi olan?

10 yıl önce domuz gribinden dolayı binlerce insan ölmüştü. Okullar tatil olmuş, ilaçlama yapılmıştı. Sonra asi bile yapılmıştı. Şimdi ise domuz gribi gribin en ağır hali olarak sıradan bir hastalığa dönüşmüş durumda. Corona gerçek olsa bile kısa bir süre sonra tedavisinin bulunacağına, tıpkı domuz gribi gibi konunun kapanıp gideceğine cok inanıyorum..
Corona virüsün öldürücülügüne inanmıyorum. Var mi benim gibi olan?
Cevapla