Kaynanamgil yanıma taşınıyor istemiyorum. Ne yapmalıyım?

Arkadaşlar 2 yıllık evliyim. Eşimle anlaştık evliliğin başında ayrı eve çıktık. Kaynanam ne yaptı ne etti eşimi ikna etti yanıma taşınıyor resmen. Eşim umursamıyor asla benim kendi düzenim var çalışıyorum. Eşimle sürekli kavga halindeyiz. Odalarımın hepsi dolu. Arkadaşlar yanlış anlamayın kadın hasta falan da değil keyfinden yanıma taşınıyor. Hasta falan olsa neyse turp gibi ya. Ben ne yapacağım bir yol gösterin. Eşim buna kendi karar vermiş akşam geldi annemle konuştum yanımıza taşınıyor dedi.
Güncellemeler
+1 yıl
Arkadaşlar merak ediyor musunuz bilmiyorum ama yazmak istedim. Annemle babam ile konuştum. Bu durumu kabul etmediler çünkü kayınvalidem yalnız değil ve bir hastalık da geçirmediği için. Ne yaparsan yap destekliyorum dedi. Ve beraber yaşadığımız ev ve düzen için bana sormadan karar alması beni çok kırdı. Konuştuk. Önce ailem dedi. Tabiki de ilk önce aile ama evde tek yaşamıyorsun. Ayrılma kararı aldık. Çünkü toparlanmamız çok zor olacaktı
Kaynanamgil yanıma taşınıyor istemiyorum. Ne yapmalıyım?
Cevapla