AI Persona’ya Sor
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
155Cevap
Bir holdingte çalışıyorum. Aylık 7500 TL Maaşım var :D
rica etsek holdingin adını yazarmısınız
Kaynak Holding :D
Arkadaş bu kızlarsoruyor böle saçma sapan sorularla doldu üzülüyorum
cevaplar yıkılıyor ama
Yıkılsın benim düşüncem böle hade eyw
bye
elektrik-elektronik mühendisi 8 bin lira. bir hatunun maaşıda en az benim için 3-4 bin olmalı.
owww harika rakam
su muhendısler de bılmesek yedırecek nereden gelıyor bu havanız bılmıyorum
hacı dayı kıskanma lütfen
Çok Zor Be Dayı :)
hacı kadınlar öyleki her boka gelince eşitler ama yok biz çalısmayız yok erkek zengin olsun.eşitlikse herşeyde eşitlik.bunu anlatmya calıstım
onuda ateistler açıklaycak
ögrenciyim ama okul birsin en kral para bende olcak :)
meselaa
sahil de kum bende para :)
Onyria claross hotel spada iliaclama sorumlusu 2500 tl maas.
eh idare eder
Salladim. İsim dogru ama aldigim maas yanlis. Kimse burada gercek maasini aciklamaz. 10 kisiden 9 u hikaye ;)
ciddimisin
Tum benligimle ciddiyim.
vay anasını satayım
elektronik teknisyeniyim kendi firmam var aylık 5000 ile 10000 arası dengesi bir gelirim var
maşallah paraya bak
iş yapacaksan bu devirde para bir gıdada iki elektronik teknolojide var...aslında büyük paralar değil küçük paralar oldugunu iki yılda 5.6 milyon tl ciro yaptıgımı düşünürsen çok az bile kazanıyorum
muhasebeciym 1850 tl alıorum.hedefim 11.850 :d haha :D
komik olan neydi
kazanamıycagmı bilmek :D
vaaaav nsıl ya banada öğretir misin :9
ynlış okudun sanırım :D
emlak danışmanı yıllık kar marjı üzerinden ortalama aylık olarak 25-30 idareli kullanın 1025 tl yi ünüden sonra bakarsınız bir aileye
hmmmmmmm
bakır işletmelerinde çalışıyorum madenciyim 2.700 tl alıyorum
Özel sektör öğrenci karışık aylık 2500 ü buluyor :D
Yazılım geliştirme yöneticisiyim :) hepi topu 7500 TL net maaşım var :)
vay canınaa
ama yetmiyor :) iş değiştirsem mi :)
Tekstil fabrikasında trikocu parçasıyım 1330 tl alıyorum karın tokluğuna yaşıyorum
güzel kardeşimm saglık olsunn
bir orjinal ayakkabım bile yok
aman boşver şükret dost ben alırım sana
Çok sağol ama kabul edemem bunada şükür tabi
fakir ama gururlu bir genç güzell
22yaşındayım 1100 lira bankalara ödüyorum
bankalar iligini kurutur
Ev taksidi
vav ev sahbii oluyorsun daha ne
Bide motosiklet taksidi var
ee bide fakirim diyo
Şan dersi alıcam salsa dersi alıcam param yok yetmiyor bu yüzden sigarayı bıraktım
abi bir git
Nıluyo ya
kick boks antrenörüyüm 6750 alıyorum özel dersler hariç
oww aman tanrım
bende olsam
Ev kadınıyim maaşsiz calisiyorum :(
kaçta açıyorsun dükkanı :D
24 saat açığı biz tatil yok..;)
en zor meslek
Öğrenciyim peder 500 veriyo
Çok iyi şu pederle konuşalım zam isteyelim
Yok ya yetiyo bana :) arada ikramiye veriyo zaten
bravo pedere kıymet bil kız
Biliyorum zaten :) sağolsun 1 gün zor durumda kalmadım maddi manevi
Anne babalar candan öte zaten ne okuyosun?
Bilgisayar mühendisliği
ağır bölüm okuyosun kaçıncı sınıftasın iktsat bitirdim bende yata yata:D
Hazırlık :)
haha:D çok iyi hoşgeldin demişler daha :) kalın gözlüklerin olucak
Sus ağzından yel alsın. Nefret ederim gözlükten :(
Öğrenciyim gider çokgelir yok :)
dogrudur
genelevde çalışıyorum aylık 2bin lira
genelevdemi
şaka yapıyorum ya :DD
hevesin var galiba :D
ekmeğinde gözüm yok :d
seviyenize inemiycegim bana ters sizin meslek :D
İyiymiş hangi ev o ev :))
ayakta o parayı kazanıyolar kız sen terket o evi çok az alıyon baccım
kızı rahat bırakın :D
5000$ google'da account strategist olarak çalışıyorum.
iş yok parada şu an cebimde 3 lira para var
onuda şimdi iddaya verdim fenerbahçe maçı yatırdı şu an param sıfır
:D bol şanslar
Kadının yaşı erkeğin maaşı sorulmaz
ben sorarım
Yok
kadınsın
Kadın değilim kızım
kızsın
:) elbette
muhasebeciyim 2,000 tl alıyorum
iyi idare
E biz çalışmıyoruz maaşımızda yok nolucak :(
işin olunca yaz
Öğrenciyim. Heralde asgari ücretle çalışırım
kötübi durum
Fakiriz napalım
Ne fakiriz biz yaaa:D
Teknik personel, maaş gizli...
olmadı bu cevabı kabul edemem
Neden?
maaş gizli diyorsun sorumda maaşda var
yılda 16 maaş alıyorum..Yetiyor bana...
o nee ya
açıklayın hemen
Top secret :))
Öğrenci 380 lira burs alıyorum. en kral benim
aşçıyım ilk seviyeyim maşım beni kurtarıyor işte
meaşş
1050 şimdilik
vav
Allaha çok şükür
kadının yaşı erkeğin maaşı sorulmaz arkadaşım :)
bırakın bu klişe lafları
e siz demiyor musunuz yaşımı söylemem diye arkadaşım
yok demiyoruz artık
diyonuz diyonuz :)
yaş kaç :)
olmadı şimdi
yaaaaaa nerede kaldı ö az önceki yorumun
önce ben sordum
2500 desem inancan mı?
evet
7bin diyen var
sallamışlar 7 bin tl maaş alacak bu siteye takılacak yemem
aynen yorumları bir oku allah aşkına herkes mühendis
bizim oteldeki amirim olan teknik müdür bile o kadar para almıyor adam 4 yıllık elektronik yüksek mühendisi
ee bunlar neyin kafasını yaşıyor
sence?
ne kadar da zenginler varmış
evet şaşdım dogrusu
stajer öğrenci inş 300 :)
çok gariban kaldın kardeş
napcan oda sınıf birincisiysen 300 ilk 5 in arasındaysan yoksa 0 tl onada şükür :D
işim= öğrenci
maaş = 300 TL (borç yalnız)
Geri odemeli :)
:( la ne torpiller dönüyor kardeş yaa
yawhehe :D ne güzel nick
eyvallah ablacım :)) bu arada sizin maaş nedir?
yukarıda belirttim
hıhı bilgeyts işçiniz zaten :D
anlamadım
98765432112300 maaş? :))
biraz daha düşünün
Stajyerim 20 bin tl aylık
İşe öğrenci desek, maaş da cep harçlığı?
Okuyorum su an acım ben
ne kadar istersin buraki meslektaşlarım çok zengin
Öğretmenlik okuyorum beklentim cok degil ama ilerde cok da alabilirim az da.Milletin maası iyi olursa bu da beni mutlu eder.Moral bozmasın bosver insanları.
Mesleğim öğrenci maaş Allah ne verirse artık :D
şükür
:) evet
Fakirim ben ya...
Bilen biliyo zaten ://
bende bilmek isiyorum
Fakirim işte...
Artık sen de biliyorsun.. :)
aylık gelir ne agabeyim
Aylık sabit giderim 4.280
Artık gerisini sen düşün ne derece fakirim...
nazar degcek sen fakirsen biz sefiliz
İnsan ne kadar kazanırsa o kadar harcıyor... o yüzden gelirin çok olması iyi anlama gelmiyor... bu rakama yeme içme gezme tozma eğlenme vs. eklenince gelir yetmemeye başlıyor :/
dogru söze ne denir
Bilmiyorum Ne denir? :))
ee bilicen
tamam öyle derim bundan sonra :))
okey
elektrik teknsyeniyim 1500 alıyorum
öğrenciyim burs alıyorum
memurum 3150 TL alıyorum
Tekstil mühendisliğinin magası ne kadar
bilmiyorum cano
madenciyim 700 tl kazanıyorum !
bak bu iyiydi
En iyi cevap secilmeli
aynen en iyi cevap *
Yazılımcıyım 4.000 TL
oo iyi güle güle ye maaş günün ne zaman ayın kaçı
7 si Aldığım parayı sevmiyorum. Çünkü ben bu parayı oturduğum yerden 2 tuşa basarak alıyorum. Ama aldığım paranın 5/1'ini canını feda ederek alanlar var. İçim rahat değil maaleef.
haklısın
Fakat soruna anlam veremedim. Meslek seçimimi yapcaksın fikir falan mı alıyorsun?
sayılır meraklandım
Pekala
reklamcıyım. 1250 lira maaş + prim alıyorum
azmış
neye göre az? prim ne kadar alıyorsun diye hiç sormuyorsun :)
memurum, bekar 2040 lira maaş alıyorum
ne memuru
yok yok bu kesin koca arıyor :)
yok koca degil vallahi
yaa işte bir kamu dairesinde çalışıyorum.
iyi çalışmalar
teşekkürler
Öğrenciyiz, fakiriz kanka.
geçer kanka okulu bitirde
Bakıcaz:D
kendi işim diyelim 5000 civarıda ortalamam var
ne kendi işin mayfamısın
yok yav ne mafyası beyaz eşya
hmm iyi
must temslcisiyim 1200-1300 arası
nerde çalşıyorsun
ozel bir sirkette çalısıyorum 2 atolyeye bakıyorum gnluk 12-13saat çalışıyorum 2 atolyernin arası 15 dakıka ve ikisine gnde en az 2 kez gitmem lazım yuruyerekk gidip geliyorum ayrıca ayda 2 pazar çalışıyorum bırakda alalım dimi
Öğrenciyim para yiyorum kazanmıyorumki :(
ye yee
aynen bugünleri bir daha goremıycem sonucta :)
öğrenciyim. standart aylık gelir450 gider 600 :))
azz
gideri karşılassa benim için kafi.ama bir gün iddiadan büyük vurgun yapıcam ve o gün kral ben olacagımmm :))
inş
iş güvenliği uzmanılığı yapıyorum. maaş net:2250
iyi yetiyromu
yetmese çalışmam ayrılırım.
Kadının yaşı erkeğin maaaşı sorulmaz!! :)
soruyorum
İyi madem dj'im iyi kazanıyorum çok şükür :)
allah bereket versin sigoratlı işe gir sen sırtını devlete yaslaa
Devlet yaslıyo yeterince zaten yük olmuyım bende :)
öğrenci - karın tokluuna :D
vah beni vah
mühendisim 3500 tl alıyorum
maşallah herkes mühendis iyi para
okumasıda zor senelerimizi çürütüyoruz =)
Mühendisim 36600 TL maaşım var
vay güzel güle güle ye
Hahah 36600 ne ya 3600 olcak o :D yanlış yazmışım pardon
ne mühendisisin?
Yazılım
beni allll :D al beni al :D :D
Yaa yanlış yazmışım 36600 değil maaşım :D 3600 olcak o :)
anladık beyler dagılın hadi kadını pişman ettiniz
aa yaşın uygun olaydı alırdım seni meslektaş :D
Merhaba meslektaşım :) Kaç yıl tecrübelisin 1-2?
beyler dagılın
tasarım mühendisi 3000
oo iyi maaş işler yorucumu
bir memurun 100 tl maaş aldığını düşün ;) iş maaş dengesini anlarsın
Mühendis...Yeteri kadar...
Herkez Zenginmiş bea :D
atıyorlar
Tabiki Ben Eski İşimde aylık 1500 net gelirim vardı bakıyorumda burada 3000 den aşagı yok :D 30.000 tl gördüm aşagıda intihar edicem abi ya
uçmuş onlar
bizim milyonluk eski patronun bile dükkandan 15.000 net geliri vardı burada sınır hayal yok insan kendilerini büyütmeyi seviyor
hayal dünyalarında yaşıyorlar idare edelim
Tabiki Annem Şey Derdi Uçan Kuşun Kanadı Kırma :)
Mimarım maaşım 3800 bin şükür
çok düşükya dilenciye versen kabul etmez
Artık dilenciler de bir alem
öyle
İşsizim, evden beleş yiyorum.
kötü bir durum ama
Yemeğimi internetimi sigaramı versinler ben yaşarım farketmez.
en güzeli en güzeli :D
Düzenli olarak 300 ^^
üzüldüm dilenciler bide daha yüksek alıyorken
Ben üzülmüyorum halime.
Yetmese fazlasınıda bulurdum
iyi
Yes
Topoğrafım maaşım 5000 lira
ne iş yapıyorsun
pardon ya onu topragım anladım :D
Topoğraf ne iş yapar biliyorsun galiba
tabisi :D
Aslında toprak olmakda enteresan meslekmiş. Verimin iyiyse parayı kırdın. Senin meslek ne
mühendisim demiştim
Hay gereksiz yere uzattığınız espirinize. Kaldırım mühendisi. Gelir ne
15 bin :D
Uyurken mi?
kaldırımda ya
Espiriler güzel de sorduğun soruya önce sen cevap vermeliydin. Söylemekden utanıyormusun?
işsizim ben
Ne güzel söyledin onu. var mı bir mezuniyet
yok henüz devam ünv
Ne diyim umarım olmak için çabaladığın şey sana iyi para getirir. Ben ressamdım para kazanamadım inşaata girdim topoğraf oldum. Biliyorum tavsiyeye ihtiyacın yok ama para için çalış. Bu arada bölüm ne
detay yok
Doğru zaten sende yoksun. Başarılar